Het is dat iemand me er van de week op wees, anders had ik er ook niet aan gedacht...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh wordt de tijd alweer verzet?! Is compleet aan me voorbij gegaan (maarja, wat niet)
Hier ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:20 schreef freecell het volgende:
Ik heb nooit ergens last van, maar ik heb een kind dat al máánden op dezelfde tijd wakker wordt. En ik ben bang dat zijn biologische klok niet terug gaat.
We gaan wel proberen hem vanavond zo laat mogelijk in bed te doen
Maar de wintertijd is toch de echte tijd? Niet zo mooi voor jou dus als de zomertijd wordt afgeschaftquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:18 schreef sjak het volgende:
Ik ben een zomer(tijd) mens. Heb veel last van de wintertijd. Dat gaat ook pas weer over als de zomertijd begint... Bah! Ik vind sowieso dat het afgeschaft moet worden. Slaat nergens meer op tegenwoordig. Vroeger...
Ik zou het geen probleem vindenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Maar de wintertijd is toch de echte tijd? Niet zo mooi voor jou dus als de zomertijd wordt afgeschaft
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Het gaat hier wel. Toen ik het hier vertelde/meldde had ik de ergste dagen en grootste shock al achter de rug.
Verder vind ik het te privé om dieper op in te gaan hier, sorry...
écht heel leuk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:26 schreef Kleurdoos het volgende:
wij gaan straks naar TuitjenhornDiertjes kijken
Nog meer help. Ik wil lange, warme en zwoele avonden. Niet donkere koudequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Maar de wintertijd is toch de echte tijd? Niet zo mooi voor jou dus als de zomertijd wordt afgeschaft
Vind je die leuk Oxy? Ben je dan wel eens in Tilburg geweest?quote:
Wij hebben een open haard.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:26 schreef sjak het volgende:
[..]
Nog meer help. Ik wil lange, warme en zwoele avonden. Niet donkere koude
Leuk is een understatementquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:28 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vind je die leuk Oxy? Ben je dan wel eens in Tilburg geweest?
Wát?! zeg je me nou!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:32 schreef Vicky het volgende:
serpo in Delft is er trouwens niet meer Oxy.
wat zijn amerikaanse stoffen? bis dat een bepaalde soort stof of juist design?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Amerikaanse stoffen (voornamelijk) en patronen en ik probeer ook de lintjes en bandjes enzo uit die collecties in huis te krijgen
Reptielen lijkt me een goed fiepje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:32 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Leuk is een understatement![]()
Ik vind reptielen ONWIJS gaaf! In Tilburg ben ik nooit geweest, wel vaak in Serpo (Delft) en dierentuin Antwerpen, omdat de Iguana Iguana mijn liefste daar losloopt.![]()
Maar ''leuk''![]()
![]()
![]()
't is mijn preoccupatie/fiepje/whatever
Tuurlijk, anders zou ik dat niet zeggen. Ik wil daar best weer eens heen. Kan ik Anna ook meenemen als je dat goed vindt, met mensen die ze niet kent erbij, is ze best rustig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:42 schreef Oxymoron het volgende:
Yppy; bedoel je dat ik een keer met jou mag? Als je dat wilt? Heel leuk!
als Iris dit hoort heeft Anna er gelijk een nichtje bijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:27 schreef YPPY het volgende:
Dat is leuk Lois! Het lijkt me ook geweldig als nichtjes of Anna's vriendinnetje hier een keer komen logeren, gewoon omdat het leuk is, helemaal na het pannenkoeken feest van vorige week.![]()
Ja, nu 13,5 kilo lichter, nog 6,5 te gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:47 schreef YPPY het volgende:
Wat zie je er goed uit Oxy, echt veel afgevallen en je kijkt zo blij.
[..]
Tuurlijk, anders zou ik dat niet zeggen. Ik wil daar best weer eens heen. Kan ik Anna ook meenemen als je dat goed vindt, met mensen die ze niet kent erbij, is ze best rustig.
Ja ik heb, 2 cavia's, maar reptielen mogen niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:49 schreef Asyniur het volgende:
Oxy, wat zie jij er goed uit!![]()
Mag je zelf huisdieren houden?
Potverdrie, en die zijn 'makkelijker' dan cavia'squote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:52 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja ik heb, 2 cavia's, maar reptielen mogen niet.
is dat deze? http://www.throughmylens.nl/fok/woestijnbeest.jpgquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:32 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Leuk is een understatement![]()
Ik vind reptielen ONWIJS gaaf! In Tilburg ben ik nooit geweest, wel vaak in Serpo (Delft) en dierentuin Antwerpen, omdat de Iguana Iguana mijn liefste daar losloopt.![]()
Maar ''leuk''![]()
![]()
![]()
't is mijn preoccupatie/fiepje/whatever
Ik vind ze leuk, maar wil ze niet in huis met kleine kinderen ivm de salmonella in de ontlasting.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:23 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
oh jasses, ik vind dat zulke enge dieren.
Ja!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat deze? http://www.throughmylens.nl/fok/woestijnbeest.jpg
Je zegt niet iets geks. Maar die doos kan toch zien dat er 6 mensen in de rij bij de parkeerautomaat staan? En we hebben het hier echt over een tijdsbestek van 5 minuten hoogstens. Je moet mensen wel de kans geven een kaartje te kopen vind ik. Dus een paar minuten wat rondwandelen in de buurt en nog wat andere auto's bekijken kan toch ook?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:23 schreef freecell het volgende:
Estrys, das balen.
Maar dat de bete hoef je dan toch sowieso niet te betalen?
Ik bedoel: parkeerwachters kunnen moeilijk 10 minuten bij elke auto blijven staan,of zeg ik nu iets heel geks?
Oh sorry, het bedrijf waar onze cv ketel in onderhoud is.quote:
Wat een verhaal! Gelukkig opgelost nu!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
-knip-
Pffff, wat een gedoe zeg!![]()
![]()
Maar nu is het over!
die boete moet je wel betalen, daarna kun je bezwaar aantekenen en als dat als gegrond verklaard word, krijg je t bedrag terugquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:23 schreef freecell het volgende:
Estrys, das balen.
Maar dat de bete hoef je dan toch sowieso niet te betalen?
Ik bedoel: parkeerwachters kunnen moeilijk 10 minuten bij elke auto blijven staan,of zeg ik nu iets heel geks?
Achterop staat dat je binnen zes weken schriftelijk bezwaar moet maken. De acceptgiro sturen ze thuis. De gemeente is niet zo heel rap hier met die acceptgiro's, in tegenstelling tot het uitschrijven van bonnen waarmee ze dan weer sneller dan de wind zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
die boete moet je wel betalen, daarna kun je bezwaar aantekenen en als dat als gegrond verklaard word, krijg je t bedrag terug
Nope, als je tijdens het wachten op je bezwaar een acceptgiro krijgt moet je die eerst betalen. Ook bij de gemeente.[/ervaringsdeskundige]quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
Achterop staat dat je binnen zes weken schriftelijk bezwaar moet maken. De acceptgiro sturen ze thuis. De gemeente is niet zo heel rap hier met die acceptgiro's, in tegenstelling tot het uitschrijven van bonnen waarmee ze dan weer sneller dan de wind zijn.
Bij de politie moet je inderdaad eerst betalen. Maar dit is de gemeente dus zal het overal anders zijn denk ik.
oh da's fijn! Nou ja, bij onze gemeente dus niet. En ook nog lang wachten tot je geld weer terug is hč. De wankers.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:29 schreef Fruppel het volgende:
Nee hoor, hier stond erop dat als je bezwaar indiende je niet hoefte te betalen tot de uitspraak.
ja. Die van mij ook. Alleen duurde het verwerken van de klacht een week of zes. Serieus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:57 schreef Estrys het volgende:
Mijn bezwaar is er wel al voor de acceptgiro, dat is een ding wat zeker is.
Dank voor de uitnodiging!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:01 schreef Memmel het volgende:
Môgguh!
Vandaag heerlijk uit kunnen slapen. De kids waren een nachtje bij opa en oma!
Gisteren dus weer eens lekker met z'n 2-en uit eten geweest bij een restaurant waar ze geen kleurplaten uitdelen voor het eten.![]()
En nu ben ik lekker Tunesisch aan het koken. We krijgen zo visite!
[/lief dagboek]
Komen er trouwens nog meer mensen 6 nov koffie drinken bij mij (zie topic minimeet den haag)? Anders moet ik even wat knuffels van zolder halen om een theekransje mee te vormen
oh...een vrijdagquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mensen..een wonderIk heb mijzelf een nieuwe telefoon gekocht
Voor het eerst in like, 10 jaar
Met touchscreen en camera en ik kan er mee op internet
Simlockvrij dus ik hoef niet van provider te wisselen jeuj.
Dat was het
Memmel ik ga ff kijken, tis op vrijdag en dan moet de een wel naar school `s middags en de ander niet, maar wel later naar zwamles.
ik weet niet hoe jij bent met t opnemen van informatie, maar als ik lees wat je allemaal met taal kunt denk ik dat dat wel snor zit. de ervaring die ik heb is dat de meeste mensen langer over de tijd doen, dan wat gegeven staat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:05 schreef Oxymoron het volgende:
Weet er iemand, of het moeilijk is om een L.O.I. cursus te doen?
Ik wil graag meer, weten van dieren. En zo'n cursus duurt 8 maanden. Is dat, als je snel werkt, of langzaam?
Alleen de dagen dat je in het echt moet werken (3 dagen praktijk) lijkt me zo lastig.
Ik ga dan naar de Jonge Gezinnen Beurs. Jammer hoor, t lijkt me gezellig!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:01 schreef Memmel het volgende:
Môgguh!
Vandaag heerlijk uit kunnen slapen. De kids waren een nachtje bij opa en oma!
Gisteren dus weer eens lekker met z'n 2-en uit eten geweest bij een restaurant waar ze geen kleurplaten uitdelen voor het eten.![]()
En nu ben ik lekker Tunesisch aan het koken. We krijgen zo visite!
[/lief dagboek]
Komen er trouwens nog meer mensen 6 nov koffie drinken bij mij (zie topic minimeet den haag)? Anders moet ik even wat knuffels van zolder halen om een theekransje mee te vormen
Ok, ok, 3 slaapkamers en een bezemkast is het meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Groofsken het volgende:
Freecell gefeliciteerd, wauw, vier slaapkamers, luxe
.
inloopkastquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok, ok, 3 slaapkamers en een bezemkast is het meerDie laatste is 5 vierkante meter.
Maar mijn moeder zei net dat het ook wel héél knus kan zijn om daar een babykamer van te bouwen
Ik kan een babykamer bouwenEen echt plekje voor onze nieuwe beeb
Zie je wel dat het helemaal goed komt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:33 schreef freecell het volgende:
Nou mensen, bedankt voor het succes toewensen, we keken net in de brievenbus en we hebben het huis
Meteen even langs gefietst, het is hier vlakbij![]()
Vlak bij een winkelcentrum, ziet er super netjes uit aan de buitenkant, heeft 4 slaapkamers en een tuin en een vliering
We hebben een echt rijtjeshuis
Per 1 januariMidden in TARA's tentamenperiode en ik kan dan niet zo gek veel meer gok ik
maar goed, hulp genoeg
Ushi & Dushi!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:10 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Wie gaat mij entertainen vanavond ? Ik verveel me...
Sappig verhaal ?
Iemand ?
Dat klinkt lekker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb vanavond pasta gemaakt voor een goede vriend van me en filmpje gekeken![]()
De pasta was geslaagd, tagliatella met tomatensaus, pangafilet, champignons en brocolli en koksroom ( wel de light versie)
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:17 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker.
Wij hebben hetzelfde gegeten, maar dan met kip ipv vis. En geen tomatensaus maar spinazie...
(eigenlijk aten we dus heul wat anders...haha)
Tja. das niet echt mijn ding.quote:
Yayquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:02 schreef Groofsken het volgende:
Haha, Freecell, hier ook zo'n kleine babykamer (als het niet nog kleiner is) en het is een heel knus en veilig en bekend plekkie.
Jaaaa, best wel een tuintje nogquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:00 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
3 slaapkamers en een bezemkast !
En een tuintje ???
Leuk !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Yay
[..]
Jaaaa, best wel een tuintje nogEn direct daarachter een heel tof speeltuintje
Nou ja, vergeleken bij zijn broers zeg maar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:23 schreef huuphuup het volgende:
oh dat valt toch wel mee met dat bezemkastige?
Ik heb hier twee kamertjes van 5m2 ongeveer, toch TF? of zijn ze nog ietsje kleiner dan dat?
Maar ik vind ze, zeker voor een baby'tje, echt niet te klein hoor. Prima formaat, wat Groofskens zegt, lekker knus.
Ik kan er al mn zooi goed in kwijt in elk geval
oh ja nee ik ken dat wel, in vergelijking met andere kamertjes is het echt kleinquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, vergeleken bij zijn broers zeg maar.maar een groot bed en een kast en een speelgoedbankje passen er prima in. dus ja groot genoeg. en jullie kamertje is echt knus ja.
Meet het ff op, ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:23 schreef huuphuup het volgende:
oh dat valt toch wel mee met dat bezemkastige?
Ik heb hier twee kamertjes van 5m2 ongeveer, toch TF? of zijn ze nog ietsje kleiner dan dat?
Maar ik vind ze, zeker voor een baby'tje, echt niet te klein hoor. Prima formaat, wat Groofskens zegt, lekker knus.
Ik kan er al mn zooi goed in kwijt in elk geval
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Meet het ff op, ik zou het niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |