Ik ga misschien naar Zaandam. Ontmoet me!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet morgen echt heel Den Haag CS afzoeken
Engquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga misschien naar Zaandam. Ontmoet me!
Ah, je bent dus aangereden door een vrachtwaggel op de snelweg en nu praat je met ons via het hiernamaals? Geef mijn konijntjes een aai wil je!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:05 schreef Japsnars het volgende:
Wij hebben net zo'n 5-6km, lichtelijk aangeschoten (2 zelfs hartstikke lam), vanaf disney village naar het resort gelopen langs snelwegen, over snelwegen en door weilanden en nu ben ik echt hartstikke dood
Morgen om 8 uur op want we moeten om 10 uur het huisje uit
Ik kom helemaal niet door zaandamquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga misschien naar Zaandam. Ontmoet me!
Idd... ik ga uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat te verwachten.
Volgens mij ga jij toch nooit trouwen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ow gruwel... ik wil echt nooit zo'n traditionele bruiloft...
Ja, idd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij toch nooit trouwen.
quote:
Over een maand gaat zij aankondigen dat ze gaan trouwen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, idd.
Gelukkig heb ik nog een nicht in de familie die ook niet getrouwd is, maar al wel meer dan 10 jaar samenwoont.
Dat is mijn redding.
Dat je officieel verbonden wordt met elkaar vind ik wel mooi, maar al dat gedoe er omheen lijkt me ook niets.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, idd.
Gelukkig heb ik nog een nicht in de familie die ook niet getrouwd is, maar al wel meer dan 10 jaar samenwoont.
Dat is mijn redding.
Hahaha.quote:
Ze is waarschijnlijk stiekem al getrouwd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij toch nooit trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |