quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:49 schreef Broekpaling het volgende:
Je moet jezelf niet zo in de hoek praten Crack!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook schattig, wil je mij nou ook neuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Maar het was een festival, daarom vergeef ik het jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is niet lief om zo te zeggen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:51 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom lach ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik hou verder m'n mond maar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het was een festival, daarom vergeef ik het je
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:51 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom lach ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En jij hebt nu het cijfer 3 te pakken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je bent wel romantisch maar durft dit niet te uiten. Je bent bang dat mensen achter je ware persoonlijkheid komen en je daarmee kunnen kwetsen. Ik stel mezelf gewoon open en laat zien wie ik ben. Maar goed, jullie zijn dan ook nog kinderen in vergelijking met mij.
Maartje 3?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij hebt nu het cijfer 3 te pakken.
Nee, niet op die fiets.quote:
Nee, die schelequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maartje 3?
[..]
Nee, niet op die fiets.
Fiets..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maartje 3?
[..]
Nee, niet op die fiets.
Slet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:59 schreef wolvendagen het volgende:
SF sloot een topic met mijn quote.Ik wil SF kusjes geven.
Daar kwam ik niet eens op.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yea, you jealous. Bitch.
Kus me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar?Mijn mond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik ga misschien naar Zaandam. Ontmoet me!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet morgen echt heel Den Haag CS afzoeken
Engquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga misschien naar Zaandam. Ontmoet me!
Ah, je bent dus aangereden door een vrachtwaggel op de snelweg en nu praat je met ons via het hiernamaals? Geef mijn konijntjes een aai wil je!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:05 schreef Japsnars het volgende:
Wij hebben net zo'n 5-6km, lichtelijk aangeschoten (2 zelfs hartstikke lam), vanaf disney village naar het resort gelopen langs snelwegen, over snelwegen en door weilanden en nu ben ik echt hartstikke dood
Morgen om 8 uur op want we moeten om 10 uur het huisje uit
Ik kom helemaal niet door zaandamquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga misschien naar Zaandam. Ontmoet me!
Idd... ik ga uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat te verwachten.
Volgens mij ga jij toch nooit trouwen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ow gruwel... ik wil echt nooit zo'n traditionele bruiloft...
Ja, idd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij toch nooit trouwen.
quote:
Over een maand gaat zij aankondigen dat ze gaan trouwen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, idd.
Gelukkig heb ik nog een nicht in de familie die ook niet getrouwd is, maar al wel meer dan 10 jaar samenwoont.
Dat is mijn redding.
Dat je officieel verbonden wordt met elkaar vind ik wel mooi, maar al dat gedoe er omheen lijkt me ook niets.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, idd.
Gelukkig heb ik nog een nicht in de familie die ook niet getrouwd is, maar al wel meer dan 10 jaar samenwoont.
Dat is mijn redding.
Hahaha.quote:
Ze is waarschijnlijk stiekem al getrouwd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij toch nooit trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |