Fotomethode? Is dat gewoon dat deel uit die link gebruiken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok, let op. Je gaat naar Vrienden-->Vrienden beheren--->dan klik je zo op "Nodig hier je vrienden direct uit!" ---> klikt op Zelf Invoeren --> voert het mailadres in ---> dan krijg je zo het profielpicca te zien en gebruik je de foto-methode.
THE END
Ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fotomethode? Is dat gewoon dat deel uit die link gebruiken?
't Is gelukt. Alleen zie ik geen "geplaatst door" dus da's wel kut. Maar ik heb het bij een jongen gedaan, alle smatjes op MSN heb ik sowieso ook op Hyvesquote:
Geen geplaatst door? watquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
't Is gelukt. Alleen zie ik geen "geplaatst door" dus da's wel kut. Maar ik heb het bij een jongen gedaan, alle smatjes op MSN heb ik sowieso ook op Hyves.
Ja mijn Hyves is verrot door zo'n kutupdate. Ik heb ook 2 dagen lang niet kunnen zoeken, en m'n profiel was fucked up enzo.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja mijn Hyves is verrot door zo'n kutupdate. Ik heb ook 2 dagen lang niet kunnen zoeken, en m'n profiel was fucked up enzo.
Ik wilde haar krabbelen: "Hee, ik heb je film niet gezien, maar ik vind je wel lekker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
!
En dr msn is btw in ieder geval niet gaitejansen@hotmail.com, gaite.jansen@hotmail.com, gjansen@hotmail.com of g.jansen@hotmail.comHeb het gecheckt
Ze zit ook in die ene Rexona-reclame, zie gaitejansen.nlquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde haar krabbelen: "Hee, ik heb je film niet gezien, maar ik vind je wel lekker." maar ik doe het toch maar niet
.
Hmm, moet achter te komen zijn.
Nee, he.quote:
Ik zou best een goeie acteur zijn, denkik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:48 schreef Skylark. het volgende:
Of we moeten auditie doen voor de volgende Carry Slee.
Ik had de hoofdrol in de musical.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou best een goeie acteur zijn, denkik.
Wij hadden geen musical, maar heb wel in de 5e één van de hoofdrollen gespeeld in de theatherproductie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had de hoofdrol in de musical.
Geen musical.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wij hadden geen musical, maar heb wel in de 5e één van de hoofdrollen gespeeld in de theatherproductie.Plus als we een film ofzo moesten maken, zat ik er altijd in
I knoww. Even zoeken naar een film waar we in kunnen spelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen musical.
Eigenlijk is dat best chill, tieneracteur zijn. Allemaal geile gewillige smatjes op je Hyves, je wordt herkend en verdient een smak geld.
Ben meer van de bruine ogenquote:
L=Lakitu, lieverd.quote:
Ik ben even veel verliefd op haar als op Gaite. En zij is 15.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |