Benieuwd. Maar wat dan nog? Wat zegt de beurs over prestaties van een CEOquote:Op donderdag 31 december 2009 13:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik las van de week een nieuwsbericht over een onderzoek waaruit bleek dat het salaris vd CEO negatief gecorreleerd is met de beurswaarde.
Jammer dat ik het niet meer terug kan vinden. Iemand anders hier het ook gelezen?
Nee maar die koppeling wordt wel gemaakt en daarom ben ik des te nieuwsgieriger naar de oorzaken van de enorme beursgroei sinds de jaren 80. Sindsdien hebben we ook een aantal dipjes gehad maar de dow jones zal nooit meer terugkeren naar de 1000 punten oid.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Benieuwd. Maar wat dan nog? Wat zegt de beurs over prestaties van een CEO
De beurswaarde is een indicatie voor de waardering door de buitenwereld.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Benieuwd. Maar wat dan nog? Wat zegt de beurs over prestaties van een CEO
Verlaging van de rente-standen, wat doorwerkt in de leverage van veel bedrijven.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee maar die koppeling wordt wel gemaakt en daarom ben ik des te nieuwsgieriger naar de oorzaken van de enorme beursgroei sinds de jaren 80. Sindsdien hebben we ook een aantal dipjes gehad maar de dow jones zal nooit meer terugkeren naar de 1000 punten oid.
Lol, straks krijgt ook hier Greenspan nog de schuld van. De FED wordt zo langzamerhand machtiger geacht dan de amerikaanse president.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:36 schreef axis303 het volgende:
[..]
Verlaging van de rente-standen, wat doorwerkt in de leverage van veel bedrijven.
Jepquote:Op donderdag 31 december 2009 13:35 schreef axis303 het volgende:
http://e.viaminvest.com/A(...)ensationEquation.asp
Interessant?
Vertel eens: wat had er volgens Wilders wezenlijk anders gemoeten.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach een paar kruimels. De leeuwendeel was toch echt een act voor de bühne. Eerlijk?
Ook zo'n standaard reactie van jou "het is echt zo, als je het maar wil zien"quote:Ze onderbouwen wel degelijk. Je moet het wel willen zien natuurlijk.
Er is toch iemand er hier in geslaagd om mij dit jaar als afnemer binnen te halen...quote:Ach, wie bereikt er wel wat via fok?
Goed zo.quote:Ik heb hier geen geen illusies.
Je draait in je opvatting. In stijl en niveau ben je constant. Als je dat nu eens zou omwisselen...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Het gekke is dat je verwijt dat ik draai. En nu dit weer. Ik weet het soms niet meer.
Dat besef is al heel wat waard.quote:
Ik ook niet. Maar zoals ik je al vaker heb gezegd en Klopkoek ook: die enkelingen, daar draait het niet om.quote:Ik geloof niet dat de koopkracht van de minima is gestegen door het stijgen van de topsalarissen. In het kader van dit onderwerp vind ik dat wensdenken.
Ik weet niet hoe je daar bij komt. Ik ben recht in de leer. Omdat ik het op hoofdlijnen houd. Jij verzandt in de details. Misschien dat nu iets begint te dagen over de moeilijkheidsgraad bij besturen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat is het punt niet. Maar ik stel vast dat je op dit punt capituleert.
Kom op nou zeg. Wat Wilders roept is onzin op dat vlak. Hij doet net alsof Moslims in NL onze maatschappij willen veranderen, terwijl verreweg de meesten onze normen en waarden gewoon hebben overgenomen. Ze hebben er een eigen sausje overheen gegoten, maar dat doet iedereen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Het behoud van een cultuur afdoen als populisme is op z'n beurt populisme.
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:58 schreef Klopkoek het volgende:
DS4, je hebt nog steeds geen verklaring gegeven voor de omhooggeschoten salarissen.
Al lang en breed beantwoord dus. Met name schaalvergroting.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:03 schreef DS4 het volgende:
Goh, mondialisering wellicht. M&A.
Het is wel eens berekend dat per euro omzet de bedrijven helemaal niet meer zijn gaan betalen. Ik weet alleen niet meer met welke jaren er toen exact vergeleken is.
Doe maar niet. Je kraamt nl. op dit punt niets dan onzin uit.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach , ik doe het wel even voor DS4
Ik mag hopen dat je zelf weet dat het 10.000 had moeten zijn (dus typfout) en dan nog is het een opmerking waaruit gebrek aan kennis blijkt: de Dow staat boven de 10.500... En dat was vrij makkelijk op te zoeken, doe dat in het vervolg gewoon even.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef Klopkoek het volgende:
maar de dow jones zal nooit meer terugkeren naar de 1000 punten oid.
Wat is jouw punt?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef Klopkoek het volgende:
De dow jones is pas vanaf 1984 structureel boven de 1000 punten gekomen DS4.... nog maar 25 jaar geleden.
Want? Draadje sliep eindelijk, maakt hij de slapende hond weer wakker...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:36 schreef Klopkoek het volgende:
Applausje voor EchtGaaf...
Drankmisbruik!quote:
Maatregelen tegen oprukkende islam?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vertel eens: wat had er volgens Wilders wezenlijk anders gemoeten.
[..]
Het is niet minder waar.quote:Ook zo'n standaard reactie van jou "het is echt zo, als je het maar wil zien"
[..]
Een mooi auto?quote:Er is toch iemand er hier in geslaagd om mij dit jaar als afnemer binnen te halen...
[..]
Goedkope reactie.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je draait in je opvatting. In stijl en niveau ben je constant. Als je dat nu eens zou omwisselen...
De een kickt op hoofdlijnen, de andere op details. Dat maakt het ene echt niet lastiger dan het andere.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je daar bij komt. Ik ben recht in de leer. Omdat ik het op hoofdlijnen houd. Jij verzandt in de details. Misschien dat nu iets begint te dagen over de moeilijkheidsgraad bij besturen.
Ze worden te dominant in onze maatschappij. Zie dat toch eens. Ze komen steeds meer in besturen terecht. Zie Rotterdam. De volgende stap; een premier?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kom op nou zeg. Wat Wilders roept is onzin op dat vlak. Hij doet net alsof Moslims in NL onze maatschappij willen veranderen, terwijl verreweg de meesten onze normen en waarden gewoon hebben overgenomen. Ze hebben er een eigen sausje overheen gegoten, maar dat doet iedereen.
Het is ook te zot voor woorden om de Islam de schuld te geven van Marokkanen die de buurt verzieken. Juist die groep komt gewoon nooit in de moskee. Heeft helemaal niets met de Islam. Ontkerking is vaak nadeliger voor een samenleving dan vroomheid. Uitzonderingen daargelaten... die vind je in de extremen. Maar ieder extremisme is verkeerd. Zo ook Wilders. En dan is het cirkeltje weer rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |