Hahahahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:57 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ] Ik weet het, flauw van mij. Sorry(ik kon het niet laten, ze gebruiken dit te vaak op FOK!)
Wat zijn jullie sterrenbeelden? Die matchen dus echt niet met elkaar (zo globaal gezien)
Maagd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:57 schreef Julis het volgende:
Wat zijn jullie sterrenbeelden?
Ruzie met elkaar maken ...... echte Turkse liefde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:56 schreef IHVK het volgende:
Kijk Bortecinem eens in de tijd hebben we ruzie met zijn allen.
I can feel the love in the airquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ruzie met elkaar maken ...... echte Turkse liefde.
Kun je me uitleggen wat dit heeft te maken met volwassen proberen te zijn? Ik vind het heel normaal dat ik niet van zulke opmerkingen ben gediend.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets dan lof hoor, dat je nu al zo kijkt naar bepaalde onderwerpen. Maar 16 en nu al zo vind ik eerlijk gezegd een gevalletje te vroeg volwassen (proberen te zijn).
16-jarige meisjes horen met Barbie te spelen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:56 schreef IHVK het volgende:
Kijk Bortecinem eens in de tijd hebben we ruzie met zijn allen.
SPOILER: Niet geschikt voor ogen onder de 18.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2009 15:08:22 (Bedoeld -> geschikt.) ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:46 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben zeker niet gediend van 'sulu sulu' grappen. Maar zo erg was jouw grap helemaal niet dus ik snap de drama even niet
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAHAHA.SPOILER: Niet bedoeld voor onder de 18.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te serieus, te vroeg.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen wat dit heeft te maken met volwassen proberen te zijn? Ik vind het heel normaal dat ik niet van zulke opmerkingen ben gediend.
Jij vind dat ik politiek correct slijm, ik vind dat jij de boel onterecht op scherp zet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het grappige is, dat een user daar opmerkte hoe erg je "slijmde" . Ik irriteer me aan dat poltieke correcte van je af en toe. Zelfs die users hebben soms zoiets van wtf.
Het is gewoon dat niemand daar mijn teksten echt goed leest en leest wat het wil lezen. Nergens had ik gezet dat ik uit Nederland zou gaan of what ever. En zelf ben ik ook trots op Nederland. Ik ben een Zaandammer, geen Aksarayli. Maar neemt niet weg dat de meeste Nederlanders veel te veel neerkijken op Turkije en Turken, terwijl wij gezien onze geschiedenis en zelfs met deze huidige situatie wat mij betreft een tandje boven hen staan.
En terwijl wij een tandje er boven staan gaan wij er niet stoer over doen, maar als men dan opeens ons gaat denigreren dan ben ik wel bereid om mensen eens op de feiten te wijzen. Maar goed dan hierbij ook mijn excuses. Ik ga sowieso proberen niet meer te participeren in zulke topics.
Neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:02 schreef Burakius het volgende:
Geloven mensen hier trouwens in dat sterrekunde gedoe?
Tamam la, kum er over heen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij vind dat ik politiek correct slijm, ik vind dat jij de boel onterecht op scherp zet.
En in een verhitte politieke discussie kunnen dan toch dingen gezegd worden die je eigenlijk niet meent?
En dag je achteraf zoiets hebt van, tja, het was toen ff in de dicussie zo. Maar verder heb ik persoonlijk niks tegen die gozer? Is toch best normaal?
Ik neem iets uit POL amper mee naar de SC. We hadden ook een discussie met Zg laatst. Boeiend..
Dan is dit gewoon een totaal andere omgeving dan waarin ik ben opgegroeid, dat betekent niet dat jij gelijk hebt, omdat de meeste mensen het hier met jou eens zijn. Mijn grens moet minder snel bereikt zijn, omdat ik jong ben?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Te serieus, te vroeg.
Dat je ergens niet van gediend bent is normaal. Blijkbaar ben ik - gezien de reacties hierboven - niet de enige die jou overdreven vindt reageren.
SPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:06 schreef IHVK het volgende:
OKey dan. Ik ben ook weg latorzz.SPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |