abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74013545
Ik ben zeker niet gediend van 'sulu sulu' grappen. Maar zo erg was jouw grap helemaal niet dus ik snap de drama even niet
pi_74013548
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:44 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je moet hier echt wel tegen kunnen hoor. Anders wordt het lastig later.

Dit is nog niks.
Ik moet er tegen kunnen, omdat het later lastiger wordt? Daarom moet ik dit maar accepteren / me er niets van aantrekken?
Ik ben een pure Turk.
pi_74013550
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik heb vaker tegen zarGon gezegd dat ik zijn opmerkingen achterlijk vind en hij weet ook dat mijn grens snel is bereikt, dan hoeft hij het niet opnieuw te proberen. IK vind het beter als ik m'n ouders vertel wat er gebeurt, dat betekent niet dat ik niet zelfstandig ben.
Mensen zonder een plaatje onder hun naam onthoud ik ietwat moeilijker dan mensen met een plaatje. .

Het zal niet meer voorkomen.
pi_74013561
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Die bereik ik wel. Als ik die niet hebt bereik, zijn er ook geen problemen, namelijk.
Ok, wat jij wil, snap nog steeds niet wat je wil bereiken met grenzen opzoeken. Als je er niets mee wil bereiken, waarom doe je het, leuk vermaak?
Ik ben een pure Turk.
pi_74013563
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:46 schreef IHVK het volgende:

[..]

Depends.

Maar dat ze 16 was wist ik niet.

Je hoeft overigens niet meteen te schelden Burakius.,
Jij moet niet altijd op mij reageren , puur om Tegen mij te reageren.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74013570
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik heb vaker tegen zarGon gezegd dat ik zijn opmerkingen achterlijk vind en hij weet ook dat mijn grens snel is bereikt, dan hoeft hij het niet opnieuw te proberen. IK vind het beter als ik m'n ouders vertel wat er gebeurt, dat betekent niet dat ik niet zelfstandig ben.
Maar later als je groot bent enzo, je gaat werken enzovoorts.

Gaan je nog veel ergere dingen tegenkomen dan deze onschuldige grapjes van zarGon. Bijvoorbeeld je gaat in aanraking komen met racisme. Hoe wil je daar mee omgaan als je nooit een dikke huid ontwikkelt?

Je moet gewoon wat sterker in je schoenen gaan en dit soort opmerkingen aan je voorbij laten gaan hoor. Echt ik meen het.
pi_74013576
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ook echt met alles? Nu ja, ieder z'n ding.
Ja, sinds een tijdje wel.
Ik ben een pure Turk.
pi_74013591
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mensen zonder een plaatje onder hun naam onthoud ik ietwat moeilijker dan mensen met een plaatje. .

Het zal niet meer voorkomen.
Ik ben een pure Turk.
pi_74013595
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:47 schreef Burakius het volgende:

[..]

Jij moet niet altijd op mij reageren , puur om Tegen mij te reageren.
Doe ik dat dan?
pi_74013609
Nou opgelost dus?
pi_74013621
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:47 schreef IHVK het volgende:

[..]

Maar later als je groot bent enzo, je gaat werken enzovoorts.

Gaan je nog veel ergere dingen tegenkomen dan deze onschuldige grapjes van zarGon. Bijvoorbeeld je gaat in aanraking komen met racisme. Hoe wil je daar mee omgaan als je nooit een dikke huid ontwikkelt?

Je moet gewoon wat sterker in je schoenen gaan en dit soort opmerkingen aan je voorbij laten gaan hoor. Echt ik meen het.
Racisme kan ik beter tegen dan dit soort grappen. In het echt doe ik hetzelfde: ik negeer het of ik ga er op in.
Ik ben een pure Turk.
pi_74013630
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:48 schreef IHVK het volgende:

[..]

Doe ik dat dan?
Je denigrerende opmerkingen jegens mij in andere topics gaan mij niet voorbij. Het is oke als iemand op mij reageert met argumenten etc., maar jij moet mij tegenover andere denigreren. En dat vind ik extra erg omdat je een Moslim en een Turk bent, en dat je dan mij moet denigreren tegenover anderen. Onterecht wat mij betreft trouwens.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74013661
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ok, wat jij wil, snap nog steeds niet wat je wil bereiken met grenzen opzoeken. Als je er niets mee wil bereiken, waarom doe je het, leuk vermaak?
Dat houdt deze SC niet lang vol, na een tijdje is alles besproken. Blijft actueel nieuws en persoonlijke gebeurtenissen over, maar lang niet iedereen praat daar over mee.

Mjah, vermaak. Het zorgt voor iets om over te praten. Konu konuyu açar misali.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2009 15:08:47 (Dit -> deze.) ]
pi_74013687
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat houdt dit SC niet lang vol, na een tijdje is alles besproken. Blijft actueel nieuws en persoonlijke gebeurtenissen over, maar lang niet iedereen praat daar over mee.

Mjah, vermaak. Het zorgt voor iets om over te praten. Konu konuyu açar misali.
Wat voor onderwerp kan dit openen? Wat wij bespreken met onze ouders? (iig voor mij)
Ik ben een pure Turk.
pi_74013711
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:50 schreef Burakius het volgende:

[..]

Je denigrerende opmerkingen jegens mij in andere topics gaan mij niet voorbij. Het is oke als iemand op mij reageert met argumenten etc., maar jij moet mij tegenover andere denigreren. En dat vind ik extra erg omdat je een Moslim en een Turk bent, en dat je dan mij moet denigreren tegenover anderen. Onterecht wat mij betreft trouwens.
Okey. Ik dacht al dat over dat topic ging.

Kijk. Burakius. Ik zal het uitleggen. Wat jij deed in dat topic is, terwijl jezelf in een buitenland woont. Dat land met de grond gelijk maken. Het hebben over 'wij Turken' 'Europa is oud vuil' en weet ik veel wat je allemaal zei. Daar zet je kwaad bloed mee.
Want mensen hebben dan zoiets van als je het niks vindt rot dan op. Terwijl ik daar juist probeerde om de boel te sussen.

Dat irriteerde mij mateloos. Je zet dingen daarmee nog erger op scherp. Dus ik reageerde op jou hoe ik normaal op de PVV'ers reageerde. Dat is gewoon iets persoonlijks van mij.

Als ik daarbij te ver ging, dan was dat niet mijn bedoeling, excuses..

Verder kijk ik niet op je neer ofzo, en jij ook niet op mij hoop ik?
pi_74013734
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat voor onderwerp kan dit openen? Wat wij bespreken met onze ouders? (iig voor mij)
Ik kom zo toch te weten hoe jij tegen bepaalde dingen aankijkt? Ik leer je kennen.
pi_74013746
Je was 16, toch? Voordat ik weer dingen door elkander haal.
pi_74013752
Kijk Bortecinem eens in de tijd hebben we ruzie met zijn allen.
pi_74013783
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik kom zo toch te weten hoe jij tegen bepaalde dingen aankijkt? Ik leer je kennen.
Ok, maar je hebt het vaker gedaan en dat kwam dus doordat je me niet onthouden had? Probeer het dit keer te onthouden? En als dit jouw manier is om dingen over mensen te weten te komen... ok
Ik ben een pure Turk.
pi_74013789
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:56 schreef zarGon het volgende:
Je was 16, toch? Voordat ik weer dingen door elkander haal.
ja
Ik ben een pure Turk.
pi_74013791
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:56 schreef IHVK het volgende:
Ja ik kijk echt met verbazing toe, echt drama om niks hier
pi_74013795
Ik weet het, flauw van mij. Sorry (ik kon het niet laten, ze gebruiken dit te vaak op FOK!)

Wat zijn jullie sterrenbeelden? Die matchen dus echt niet met elkaar (zo globaal gezien)
pi_74013816
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:54 schreef IHVK het volgende:

[..]

Okey. Ik dacht al dat over dat topic ging.

Kijk. Burakius. Ik zal het uitleggen. Wat jij deed in dat topic is, terwijl jezelf in een buitenland woont. Dat land met de grond gelijk maken. Het hebben over 'wij Turken' 'Europa is oud vuil' en weet ik veel wat je allemaal zei. Daar zet je kwaad bloed mee.
Want mensen hebben dan zoiets van als je het niks vindt rot dan op. Terwijl ik daar juist probeerde om de boel te sussen.

Dat irriteerde mij mateloos. Je zet dingen daarmee nog erger op scherp. Dus ik reageerde op jou hoe ik normaal op de PVV'ers reageerde. Dat is gewoon iets persoonlijks van mij.

Als ik daarbij te ver ging, dan was dat niet mijn bedoeling, excuses..

Verder kijk ik niet op je neer ofzo, en jij ook niet op mij hoop ik?
Het grappige is, dat een user daar opmerkte hoe erg je "slijmde" . Ik irriteer me aan dat poltieke correcte van je af en toe. Zelfs die users hebben soms zoiets van wtf.

Het is gewoon dat niemand daar mijn teksten echt goed leest en leest wat het wil lezen. Nergens had ik gezet dat ik uit Nederland zou gaan of what ever. En zelf ben ik ook trots op Nederland. Ik ben een Zaandammer, geen Aksarayli. Maar neemt niet weg dat de meeste Nederlanders veel te veel neerkijken op Turkije en Turken, terwijl wij gezien onze geschiedenis en zelfs met deze huidige situatie wat mij betreft een tandje boven hen staan.

En terwijl wij een tandje er boven staan gaan wij er niet stoer over doen, maar als men dan opeens ons gaat denigreren dan ben ik wel bereid om mensen eens op de feiten te wijzen. Maar goed dan hierbij ook mijn excuses. Ik ga sowieso proberen niet meer te participeren in zulke topics.
pi_74013818
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ja
Niets dan lof hoor, dat je nu al zo kijkt naar bepaalde onderwerpen. Maar 16 en nu al zo vind ik eerlijk gezegd een gevalletje te vroeg volwassen (proberen te zijn).

16-jarige meisjes horen met Barbie te spelen.
pi_74013820
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:57 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ] Ik weet het, flauw van mij. Sorry (ik kon het niet laten, ze gebruiken dit te vaak op FOK!)

Wat zijn jullie sterrenbeelden? Die matchen dus echt niet met elkaar (zo globaal gezien)
Tweeling
Ik ben een pure Turk.
pi_74013822
quote:
[ afbeelding ] Ik weet het, flauw van mij. Sorry (ik kon het niet laten, ze gebruiken dit te vaak op FOK!)

Hahahaha

Ik ben een waterman.
pi_74013833
quote:
Wat zijn jullie sterrenbeelden?
Maagd.
pi_74013844
Waterman
pi_74013850
quote:
Ruzie met elkaar maken ...... echte Turkse liefde.
pi_74013857
Ram
pi_74013858
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hahahaha

Ik ben een waterman.
Aha, ik stier .
pi_74013867
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:00 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ruzie met elkaar maken ...... echte Turkse liefde.
I can feel the love in the air
pi_74013879
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Niets dan lof hoor, dat je nu al zo kijkt naar bepaalde onderwerpen. Maar 16 en nu al zo vind ik eerlijk gezegd een gevalletje te vroeg volwassen (proberen te zijn).

16-jarige meisjes horen met Barbie te spelen.
Kun je me uitleggen wat dit heeft te maken met volwassen proberen te zijn? Ik vind het heel normaal dat ik niet van zulke opmerkingen ben gediend.
Ik ben een pure Turk.
pi_74013881
quote:
SPOILER: Niet geschikt voor ogen onder de 18.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2009 15:08:22 (Bedoeld -> geschikt.) ]
pi_74013882
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:46 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben zeker niet gediend van 'sulu sulu' grappen. Maar zo erg was jouw grap helemaal niet dus ik snap de drama even niet
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:59 schreef Bortecinem het volgende:

Ik ben een waterman.
pi_74013893
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

SPOILER: Niet bedoeld voor onder de 18.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHA.
pi_74013907
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

[..]

Wat is er?
pi_74013932
Geloven mensen hier trouwens in dat sterrekunde gedoe?
pi_74013944
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat is er?
sulu sulu.. waterman
Ik ben een pure Turk.
pi_74013952
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:01 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Kun je me uitleggen wat dit heeft te maken met volwassen proberen te zijn? Ik vind het heel normaal dat ik niet van zulke opmerkingen ben gediend.
Te serieus, te vroeg.

Dat je ergens niet van gediend bent is normaal. Blijkbaar ben ik - gezien de reacties hierboven - niet de enige die jou overdreven vindt reageren.
pi_74013962
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

sulu sulu.. waterman
Oh, zo. Hahaha dreugg
pi_74013964
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef Burakius het volgende:

[..]

Het grappige is, dat een user daar opmerkte hoe erg je "slijmde" . Ik irriteer me aan dat poltieke correcte van je af en toe. Zelfs die users hebben soms zoiets van wtf.

Het is gewoon dat niemand daar mijn teksten echt goed leest en leest wat het wil lezen. Nergens had ik gezet dat ik uit Nederland zou gaan of what ever. En zelf ben ik ook trots op Nederland. Ik ben een Zaandammer, geen Aksarayli. Maar neemt niet weg dat de meeste Nederlanders veel te veel neerkijken op Turkije en Turken, terwijl wij gezien onze geschiedenis en zelfs met deze huidige situatie wat mij betreft een tandje boven hen staan.

En terwijl wij een tandje er boven staan gaan wij er niet stoer over doen, maar als men dan opeens ons gaat denigreren dan ben ik wel bereid om mensen eens op de feiten te wijzen. Maar goed dan hierbij ook mijn excuses. Ik ga sowieso proberen niet meer te participeren in zulke topics.
Jij vind dat ik politiek correct slijm, ik vind dat jij de boel onterecht op scherp zet.

Maar wat mij betreft valt het wel mee met dat slijmen. Het meest op Fok! ben in discussie met PVV'ers, als je goed hebt gekeken.. Dus radicale uitspraken van beide kanten kan ik blijkbaar slecht tegen?

En in een verhitte politieke discussie kunnen dan toch dingen gezegd worden die je eigenlijk niet meent?

En dag je achteraf zoiets hebt van, tja, het was toen ff in de dicussie zo. Maar verder heb ik persoonlijk niks tegen die gozer? Is toch best normaal?

Ik neem iets uit POL amper mee naar de SC. We hadden ook een discussie met Zg laatst. Boeiend..
pi_74013968
Ik vind haar juist erg gepast reageren...
pi_74013969
Zo, klaar met werken. Ik spreek jullie wanneer ik thuis ben.
pi_74013981
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:02 schreef Burakius het volgende:
Geloven mensen hier trouwens in dat sterrekunde gedoe?
Nee Maar de eigenschappen van de waterman komen wel heel erg overeen met mijn karakter. Maar voor de rest geloof ik er niet in.

Doei zarGon.
pi_74013995
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

Jij vind dat ik politiek correct slijm, ik vind dat jij de boel onterecht op scherp zet.

En in een verhitte politieke discussie kunnen dan toch dingen gezegd worden die je eigenlijk niet meent?

En dag je achteraf zoiets hebt van, tja, het was toen ff in de dicussie zo. Maar verder heb ik persoonlijk niks tegen die gozer? Is toch best normaal?

Ik neem iets uit POL amper mee naar de SC. We hadden ook een discussie met Zg laatst. Boeiend..
Tamam la, kum er over heen.
pi_74014010
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Te serieus, te vroeg.

Dat je ergens niet van gediend bent is normaal. Blijkbaar ben ik - gezien de reacties hierboven - niet de enige die jou overdreven vindt reageren.
Dan is dit gewoon een totaal andere omgeving dan waarin ik ben opgegroeid, dat betekent niet dat jij gelijk hebt, omdat de meeste mensen het hier met jou eens zijn. Mijn grens moet minder snel bereikt zijn, omdat ik jong ben?
Ik ben een pure Turk.
pi_74014030
OKey dan. Ik ben ook weg latorzz.
SPOILER: 18+
pi_74014052
Doei IHVK
pi_74014065
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:06 schreef IHVK het volgende:
OKey dan. Ik ben ook weg latorzz.
SPOILER: 18+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')