abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74016972
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:09 schreef IHVK het volgende:
Was jij nou ook een vrouw.

Veel vrouwen ineens.
Klaag, klaag .....
pi_74016988
Die linker ziet er jong uit inderdaad. Masallah. Nazar degmesin.
pi_74017015
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:10 schreef Min-e het volgende:

[..]

Klaag, klaag .....
Jij bent de pionier.
pi_74017052
Ik ben een Leeuw..
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74017144
Jij: Leeuw - Hij: Leeuw

Op het eerste gezicht zal jullie relatie jaloerse blikken ontlokken; jullie schitteren, stralen en leven een stijlvol, gepassioneerd leven.

Jullie trotse karakters, of zelfs jullie ego’s, zullen echter regelmatig botsen. Alle Leeuwen vinden zichzelf het meest bijzonder en willen graag de leiding nemen, en jullie hebben allebei een zeer grote behoefte aan bewondering. Jullie zullen soms zelfs jaloers zijn op elkaar. Competitie en voortdurende ruzies zijn daardoor aan de orde van de dag. Omdat jullie ook allebei even prikkelbaar en onbuigzaam zij, zal het moeilijk zijn om tot een wapenstilstand te komen.

Jullie vormen dus geen rustig stel, maar dat is ook helemaal niet wat jullie willen. Ondanks dat het zo nu en dan flink botst, is er wel veel wederzijds respect en zouden jullie elkaar voor geen goud willen missen.

Als jullie afspreken wat bescheidener en minder egoïstisch te zijn, kunnen de dynamische, energieke karakters en gezamenlijke talenten en doelen tot groot geluk leiden.

Maar jij bent voor Fener, dus dat gaat sowieso niet lukken (moet je je voorstellen bij galatasaray-fener )
pi_74017147
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

Jij bent de pionier.
Wel de weg vrijgemaakt voor een nieuwe generatie.
pi_74017186
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef Min-e het volgende:

[..]

Wel de weg vrijgemaakt voor een nieuwe generatie.
Nou vaak hebben we jouw volwassen mening wel nodig hoor.
pi_74017211
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef Ayca het volgende:
Jij: Leeuw - Hij: Leeuw

Op het eerste gezicht zal jullie relatie jaloerse blikken ontlokken; jullie schitteren, stralen en leven een stijlvol, gepassioneerd leven.

Jullie trotse karakters, of zelfs jullie ego’s, zullen echter regelmatig botsen. Alle Leeuwen vinden zichzelf het meest bijzonder en willen graag de leiding nemen, en jullie hebben allebei een zeer grote behoefte aan bewondering. Jullie zullen soms zelfs jaloers zijn op elkaar. Competitie en voortdurende ruzies zijn daardoor aan de orde van de dag. Omdat jullie ook allebei even prikkelbaar en onbuigzaam zij, zal het moeilijk zijn om tot een wapenstilstand te komen.

Jullie vormen dus geen rustig stel, maar dat is ook helemaal niet wat jullie willen. Ondanks dat het zo nu en dan flink botst, is er wel veel wederzijds respect en zouden jullie elkaar voor geen goud willen missen.

Als jullie afspreken wat bescheidener en minder egoïstisch te zijn, kunnen de dynamische, energieke karakters en gezamenlijke talenten en doelen tot groot geluk leiden.

Maar jij bent voor Fener, dus dat gaat sowieso niet lukken (moet je je voorstellen bij galatasaray-fener )
Ik zou geen Fenerli bruid willen. Moet wel iemand kunnen uitlachen elke keer dat Fenerbahce wint van 6alatasaray.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74017279
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nou vaak hebben we jouw volwassen mening wel nodig hoor.
Als ik je niet eerder had verteld dat ik van je hield, had ik het bij deze wel gedaan.
pi_74017304
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:18 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ik zou geen Fenerli bruid willen. Moet wel iemand kunnen uitlachen elke keer dat Fenerbahce wint van 6alatasaray.
We zulllen zien
pi_74017316
Mijn zusje

pi_74017324
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:21 schreef Min-e het volgende:

[..]

Als ik je niet eerder had verteld dat ik van je hield, had ik het bij deze wel gedaan.
pi_74017358
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:22 schreef Julis het volgende:
Mijn zusje
[ afbeelding ]

Zo jong al aan de afwas.

Lief meisje.
pi_74017369
quote:
Mijn zusje
[ afbeelding ]

*Allemaal in koor*

Aaaaaaaah
pi_74017408
Hihi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74017443
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:22 schreef Ayca het volgende:

[..]

We zulllen zien
Je bent nog te jong om de geschiedenis van vernederingen te kennen als het gaat om Fenerbahce- 6alatasaray
pi_74017641
quote:
Mijn zusje
[ afbeelding ]
MasAllah. Poepie! Yanaklarini istirrim!
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74017679
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:28 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Je bent nog te jong om de geschiedenis van vernederingen te kennen als het gaat om Fenerbahce- 6alatasaray
Fenerinho-Galatasaray

We gaan zondag zien hoe dat braziliaanse poepteam van jullie vernederd gaat worden tegen de machtige leeuwen van Rijkaard. Dit seizoen hebben wij het superieure team. Accepteer je verlies.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74017686
quote:
Mijn zusje
[ afbeelding ]

.
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:28 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

http://www.6alatasaray.com/, .
pi_74017780
is het raar om een zwembad alleen in te lopen om snoep te halen..
Ik ben een pure Turk.
pi_74017836
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:37 schreef Burakius het volgende:

[..]

Fenerinho-Galatasaray

We gaan zondag zien hoe dat braziliaanse poepteam van jullie vernederd gaat worden tegen de machtige leeuwen van Rijkaard. Dit seizoen hebben wij het superieure team. Accepteer je verlies.
Ik kan mij herinneren dat je dit een aantal keer eerder zei. Alleen dan was het niet de leeuwen van Rijkaard, maar een ander

Vreemd genoeg hoorde ik daarna weer niks van je..

Zelfs zonder die brazilianen hebben we 6S vaak genoeg ingemaakt.

Tot zondag
pi_74017869
quote:
Lol, voor zondag alvast 7alatasaray.com reserveren.
pi_74017892
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wel op zaterdag.
pi_74017925
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:46 schreef Burakius het volgende:

[..]

Wel op zaterdag.
op zaterdag is het toch gewoon geopend? Er was bijna niemand en de rest is te ver, maar ik heb m'n snoep nu wel.
Ik ben een pure Turk.
pi_74017930
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Natuurlijk niet. Als je zin hebt in snoep, doen.
pi_74017969
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Als je zin hebt in snoep, doen.
Ja, het is lekker dichtbij, dan ga ik niet naar de supermarkt. Misschien ga ik er voortaan ook patat enzo eten
Ik ben een pure Turk.
pi_74017989
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

op zaterdag is het toch gewoon geopend? Er was bijna niemand en de rest is te ver, maar ik heb m'n snoep nu wel.
Ging je via ons hier?
pi_74017991
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, het is lekker dichtbij, dan ga ik niet naar de supermarkt. Misschien ga ik er voortaan ook patat enzo eten
leuk
pi_74018019
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:51 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ging je via ons hier?
ja, waar anders?
Ik ben een pure Turk.
pi_74018023
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:51 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

leuk
ja superleuk
Ik ben een pure Turk.
pi_74018073
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ja superleuk
mja. Maak je nog wel wat boeiende dingen mee voor de rest ?
pi_74018153
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:55 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

mja. Maak je nog wel wat boeiende dingen mee voor de rest ?
BIJNA alles wat ik meemaak, is boeiend voor mij.
Ik ben een pure Turk.
pi_74018222
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

BIJNA alles wat ik meemaak, is boeiend voor mij.
Inderdaad, er is niks leukers en opwindender dan een patatje eten bij de lokale zwemvereniging.
pi_74018284
ja, was iedereens leven maar zo boeiend
Ik ben een pure Turk.
pi_74018401
Ik heb vandaag de straat overgestoken zonder eerst naar links te kijken.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2009 17:08:05 ]
pi_74018445
Ik heb vandaag tot 13.00 uur geslapen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2009 17:10:05 ]
pi_74018460
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:07 schreef zarGon het volgende:
Ik heb vandaag de straat overgestoken zonder eerst naar links te kijken.
Dat is opwinderder dan wat ik heb gedaan.
Ik ben een pure Turk.
pi_74018476
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:09 schreef Ayca het volgende:
Ik heb vandaag tot 13.00 uur geslapen
Dat is serieus opwinderder dan wat ik heb gedaan.. ik kan niet uitslapen, ik word vroeg wakker gemaakt.
Ik ben een pure Turk.
pi_74018497
Ik heb vandaag nog helemaal niks gedaan.

En ben daar tevreden over. Het is weekend.
pi_74018523
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat is serieus opwinderder dan wat ik heb gedaan.. ik kan niet uitslapen, ik word vroeg wakker gemaakt.
ik normaal ook, maar mijn moeder lag gelukkig ook nog brak in haar bed
pi_74018543
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:52 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ja, waar anders?
Waarom gewoon niet naar appie? Ik ga nu btw.
pi_74018567
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef Ayca het volgende:

[..]

ik normaal ook, maar mijn moeder lag gelukkig ook nog brak in haar bed
oja bruiloft he.. mijn moeder staat vroeg op, ookal is ze moe en dan gaat m'n vader/moeder onderaan de trap staan en m'n naam schreeuwen, echt een slechte manier om wakker te worden
Ik ben een pure Turk.
pi_74018587
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef Burakius het volgende:

[..]

Waarom gewoon niet naar appie? Ik ga nu btw.
ik was eerst naar deen geweest, maar m'n zusje vond dat ik haar voor schut had gezet, dus gingen we maar snoep bij de slag halen, ah wilde ze niet
Veel plezier bij de ah
Ik ben een pure Turk.
pi_74018612
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:14 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik was eerst naar deen geweest, maar m'n zusje vond dat ik haar voor schut had gezet, dus gingen we maar snoep bij de slag halen, ah wilde ze niet
Veel plezier bij de ah
Tjuus helemaal naar Deen, maar niet naar appie toe gaan. Raar:P
pi_74018618
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

oja bruiloft he.. mijn moeder staat vroeg op, ookal is ze moe en dan gaat m'n vader/moeder onderaan de trap staan en m'n naam schreeuwen, echt een slechte manier om wakker te worden
Haha, herkenbaar
pi_74018647
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:15 schreef Burakius het volgende:

[..]

Tjuus helemaal naar Deen, maar niet naar appie toe gaan. Raar:P
ik moest maydonoz halen voor m'n moeder, anders ben ik ook bijna altijd naar ah
Ik ben een pure Turk.
pi_74018700
Hmm de yoghurt is al 4 dagen over datum... is hij nog te eten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74018782
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:18 schreef Ayca het volgende:
Hmm de yoghurt is al 4 dagen over datum... is hij nog te eten?
SPOILER
kijk naar hoe het eruit ziet/ hoe het smaakt, ik gebruik soms zuivelproducten die 2 dagen over datum zijn, niets mis mee (denk ik)
Ik ben een pure Turk.
pi_74018814
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:21 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

kijk naar hoe het eruit ziet/ hoe het smaakt, ik gebruik soms zuivelproducten die 2 dagen over datum zijn, niets mis mee (denk ik)
smaakt prima, ben het nu aan het eten

zelfgemaakte patlican receli
pi_74019773
Ik was net wat eieren kloppen. Ik deed er stiekem sambal bij en zei tegen m'n ma dat het kuikentje nog in de ei zat en die is gaan bloeden.

Nu ligt m'n ma duizelig op de bank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')