Ja leukquote:
Pittige dame. Heb je ook het bijbehorende korte vlotte kapsel?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja leuk. Het is GALATASARAY!
Haha, mijn broertje is ook maagd. Met hem heb ik vaak ruzie
, jij mag ook in mijn slachtoffer lijstje.
(grapje, ik wil helemaal geen ruzie
)
Ah, leukquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:29 schreef Ayca het volgende:
Ik ben leeuw![]()
anyway, het was leuk gister(heb even het vorige topic uitgelezen) ik ben ook niet zo van dat dansen enzo hoor maar mijn moeder juist wel en die trekt me dan van mijn stoel af
en dan moet ik wel
Haha dat heb ik ook hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, leuk. Oh, dat dansen gedoe
. Ik vind het wel leuk om te kijken enzo ^^, maar het zelf doen vind ik wat minder. Daar ben ik niet echt het type voor
.
Ja, ik heb der zo een:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pittige dame. Heb je ook het bijbehorende kort vlot kapsel?
Wannabe Cüneyt Arkınquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:56 schreef zarGon het volgende:
HAAL HET WEG, HAAL HET WEG. MIJN OGEN. Nayır, nolamaz, göremiyorum, kör oldum.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:57 schreef Ayca het volgende:
Laten weer foto's posten![]()
foto van mijn oma's (links moeders kant, rechts vaders kant)
[ afbeelding ]ik ga even opzoek naar nog meer foto''s
Ja, best wel vooral aan mijn moeders kant (neefjes met blauw/groene haren en nichtjes met blond haar), ik niet helaasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:01 schreef Julis het volgende:
[..]
(Zijn er veel mensen met groene ogen in je familie? )
Als je wilt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Zal ik een foto plaatsen van mijn opa die eruit ziet als een Koerdische terrorist?
Ja klopt vooral de linkse, die is volgens mij rond de 55 ofzo? de rechtse is al in de 70 volgens mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag je het aan mij? Ik heb zelfs mijn icoontje veranderd in vrouwquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:09 schreef IHVK het volgende:
Was jij nou ook een vrouw.![]()
Veel vrouwen ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |