quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef Rensjebree het volgende:
succes gegarandeerd !
Goofisch blijft dus eeuwig singel!
quote:
Een beetje man haalt een wijf uit Brazilië..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:54 schreef Sjibble het volgende:
Goofisch, als je nou een kijkt wat voor rotte koppen er op staan, tsja.. soort zoekt soort.
Een beetje mooi mens wordt dan overspoeld met reacties
Mja, Nu heb ik even zitten kijken maar er zitten "soms" wel mooie meisjes tussen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:54 schreef Sjibble het volgende:
Goofisch, als je nou een kijkt wat voor rotte koppen er op staan, tsja.. soort zoekt soort.
Een beetje mooi mens wordt dan overspoeld met reacties
je vergeet puzzelen !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:56 schreef LesStroud het volgende:
Trefwoord Spontaan, lekker eten, reizen, spiritueel, strandwandelingen, goed glas wijn, goede gesprekken, Barcelona, Jazz enz enz.
Echt een wonder dat als die intelligente, originele creatieve levenskunstenaars nog vrij rondlopen! Sla je slag zou ik zo zeggen.
Ofwel, een saaie doos die met 2 hangtieten naar GTST zit te kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:56 schreef LesStroud het volgende:
Trefwoorden.Spontaan, Lekker eten, Reizen, Spiritueel, Strandwandelingen, Goed glas wijn, Goede gesprekken, Barcelona, Jazz, enz enz.
Echt een wonder dat als die intelligente, originele creatieve levenskunstenaars nog vrij rondlopen! Sla je slag zou ik zo zeggen.
Heb je het bonnetje nog?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ofwel, een saaie doos die met 2 hangtieten naar GTST zit te kijken
Hehe,quote:
je vergeet puzzelen !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:07 schreef LesStroud het volgende:
Trefwoorden: Rugzak, overgewicht, schulden, enge ex, 10 andere exen die minder eng zijn,
2 ADHD-koters, Issues,
Levensgrote tatoeage met portret van broer die overleden is (hij werd zomaar van dichtbij door iemand op een rijdende scooter met 18 kogels doorzeefd! Ik snap er niks van! Mijn lieve broer dee geen vlieg kwaad!)
Indianen-t-shirt, Kwijlende hond (' als je de mense leert kenne ga je van de diere houwe!' ) 3 hoog achter, SBS-kijker, pitt-bier.
Een man hosselt niet. Een chick komt naar hem.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef o.us het volgende:
is dit al gezegd?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!11111ĦĦ
en true
een beetje man hosselt zijn chicks op hyves of sugababes.
en wat is er mis met GTSTquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ofwel, een saaie doos die met 2 hangtieten naar GTST zit te kijken
Omdat ik het pauper vindt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:22 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
en wat is er mis met GTST
Het is niet zo pauper als "ik vind" met dt.quote:
ik ook.quote:
Dank u.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ik ook.
Janine verdronk vorige week voor de 4e keer en Ludo hielp haar voor de 8e keer terwijl hij al een 3e vriendinnetje heeft in de tussentijd van 9 weken waarin Janine en hij geen relatie hebben.
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:38 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dank u.
Ik ben weer helemaal bij.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook.En dat na een aflevering op uitzending gemist omdat ik echt geen fuck te doen had en ik het weer zag na vier jaar.
![]()
DWDD <333333333333quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:41 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Het is hier oorlog geweest tussen dwdd en gtst
Ik won
Wat is 333333333?quote:
Ach, er zijn genoeg mensen die juist naar de kroeg gaan in de hoop iemand te ontmoeten, en dat kost ze waarschijnlijk veel meer geld dan op een datingsite zitten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:47 schreef Goofisch het volgende:
Maar ik ben van mening dat een relatie moet ontstaan uit en spontaan iets.
Zoals je iemand bijvoorbeeld in de kroeg leert kennen
Maar dan is het wel een leuke manier!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:39 schreef Mysterion het volgende:
[..]
Ach, er zijn genoeg mensen die juist naar de kroeg gaan in de hoop iemand te ontmoeten, en dat kost ze waarschijnlijk veel meer geld dan op een datingsite zitten.
Zo, ben jij even stoer zeg.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Maar ik heb een vriendin dus nee.. En was dat niet zo zou ik er geen moeite mee hebben een meisje te vinden, en dan niet via de interwebs
Beetje awkward is dat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:47 schreef Goofisch het volgende:
En daarnaast. Als nou iemand je vraagt van hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Ik zou me dood schamen denk ik![]()
Misschien tien jaar geleden. Tegenwoordig zijn er alleen in Nederland al 200 datingssites en alleen op Relatieplanet staan al een paar miljoen mensen. Je kunt dus denk ik wel zeggen dat het redelijk gangbaar is om iemand via internet te leren kennen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:21 schreef Mysterion het volgende:
[..]
Beetje awkward is dat wel inderdaad.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:07 schreef LesStroud het volgende:
Trefwoorden: Rugzak, overgewicht, schulden, enge ex, 10 andere exen die minder eng zijn,
2 ADHD-koters, Issues,
Levensgrote tatoeage met portret van broer die overleden is (hij werd zomaar van dichtbij door iemand op een rijdende scooter met 18 kogels doorzeefd! Ik snap er niks van! Mijn lieve broer dee geen vlieg kwaad!)
Indianen-t-shirt, Kwijlende hond (' als je de mense leert kenne ga je van de diere houwe!' ) 3 hoog achter, SBS-kijker, pitt-bier.
Ik geloof best dat er zoveel mensen op datingsites zitten tegenwoordig. Ik heb er zelf ook wel eens rondgekeken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien tien jaar geleden. Tegenwoordig zijn er alleen in Nederland al 200 datingssites en alleen op Relatieplanet staan al een paar miljoen mensen. Je kunt dus denk ik wel zeggen dat het redelijk gangbaar is om iemand via internet te leren kennen.
Ik zie het niet als een taboe, ik vind het alleen wat wanhopigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:06 schreef Mysterion het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er zoveel mensen op datingsites zitten tegenwoordig. Ik heb er zelf ook wel eens rondgekeken.
Toch ken ik werkelijk niemand die ooit irl heeft toegegeven op een datingsite te zitten. En statistisch gezien is de kans toch behoorlijk klein dat géén van mijn vrienden lid is van zo'n site.
Als het onderwerp onder vrienden ter sprake komt (bijvoorbeeld naar aanleiding van de Lexa-reclames op tv) wordt er steevast erg lacherig over gedaan. Termen als sneu en kansloos zijn niet van de lucht. Niet dat ik het daar mee eens ben overigens!
Er rust dus nog steeds een soort taboe op. "Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?" - "Lexa!" Ik zie het nog niet zo snel gebeuren...
Omdat heel veel mensen zo denken zullen degenen die wel lid zijn van zo'n site geneigd zijn om het verborgen te houden. Vandaar het taboe.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een taboe, ik vind het alleen wat wanhopig
En een dream-catcher bij het raam.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je vergeet plastice stoelen bij de voordeur !
HAHAHA LACHEN MAN JE ZEI "VRIEND" ZO VAN DAT HIJ HOMO IS HAHAHAHAHAHHA WOOOOOOOW.quote:Op zondag 25 oktober 2009 05:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Goofish is kapot dat zijn vriend het heeft uitgemaakt. En dat hij vreemd ging met andere online dating mensen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:12 schreef elkravo het volgende:
Stoer hoor, zeggen dat je het wanhopig vind, en dat je je kapot zou schamen... nou dan doe jij dat toch niet... dan ben jij de doelgroep niet. Maar om iedereen die niet doet wat jij doet af te schilderen als losers...
Ik ken van nabij mensen die elkaar via zo'n site ontmoet hebben... en die zijn heel gelukkig met elkaar. Ja, het zijn geen kroegtijgers, en het zijn ook mensen die op hun werk niet snel iemand tegenkomen... dat zijn mensen met andere interesses. Niet iedereen hangt ieder weekeinde in de kroeg, niet iedereen houdt van ieder weekeinde de hort op stappen, feesten en wat meer zij. Zijn die mensen saai?... dat vind jij dan... gewoon omdat ze niet dezelfde interesses als jij hebben wellicht?
Mijn standpunt is: het maakt niet uit HOE je elkaar ontmoet... het is leuk DAT je elkaar ontmoet.
Gebeurt het jou in de kroeg, de supermarkt, op je werk of in de disco... of via internet... WHO CARES?!
HAHA JE SNAPTE MIJN GRAP!quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHAHA LACHEN MAN JE ZEI "VRIEND" ZO VAN DAT HIJ HOMO IS HAHAHAHAHAHHA WOOOOOOOW.
JAAA MAN IK MOEST EM WEL FF EEN PAAR KEER LEZEN MAAR TOEN DACHT IK VAN WOOOOW IK WEET AL WAT IE HIERMEE BEDOELT EN IK GING STUK JONGE WOOO AAHHAAHAH !!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
HAHA JE SNAPTE MIJN GRAP!![]()
WAAJOOWW
ZEI DE STIER!! HAHAquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
JAAA MAN IK MOEST EM WEL FF EEN PAAR KEER LEZEN MAAR TOEN DACHT IK VAN WOOOOW IK WEET AL WAT IE HIERMEE BEDOELT EN IK GING STUK JONGE WOOO AAHHAAHAH !!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
wat een giller gast. ik kom werkelijk niet meer bij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 05:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Goofish is kapot dat zijn vriend het heeft uitgemaakt. En dat hij vreemd ging met andere online dating mensen.
Als je zo spontaan bent val je denk genoeg om in een sociale kring dat je genoeg mensen leert kennen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef griekjeee het volgende:
De meeste mensen die daar zeggen spontaan te zijn, zijn vaak echt totaal tegenovergesteld.
Precies. En dan hoef je dat ook niet daar neer te zetten, dat merken mensen vanzelf wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Als je zo spontaan bent val je denk genoeg om in een sociale kring dat je genoeg mensen leert kennen.
Mijn punt is hem meer dat de manier van ontmoeten vaak erg leuk kan zijn, het onverwachte wat begint te bloeien tussen mensen vind ik een prachtig iets. Het lijkt mij persoonlijk dan idd erg vervelend om iemand via internet te leren kennen en daar kan mee af te spreken. Je gaat dan zo rechts op je doel af, een relatie willen hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:12 schreef elkravo het volgende:
Stoer hoor, zeggen dat je het wanhopig vind, en dat je je kapot zou schamen... nou dan doe jij dat toch niet... dan ben jij de doelgroep niet. Maar om iedereen die niet doet wat jij doet af te schilderen als losers...
Ik ken van nabij mensen die elkaar via zo'n site ontmoet hebben... en die zijn heel gelukkig met elkaar. Ja, het zijn geen kroegtijgers, en het zijn ook mensen die op hun werk niet snel iemand tegenkomen... dat zijn mensen met andere interesses. Niet iedereen hangt ieder weekeinde in de kroeg, niet iedereen houdt van ieder weekeinde de hort op stappen, feesten en wat meer zij. Zijn die mensen saai?... dat vind jij dan... gewoon omdat ze niet dezelfde interesses als jij hebben wellicht?
Mijn standpunt is: het maakt niet uit HOE je elkaar ontmoet... het is leuk DAT je elkaar ontmoet.
Gebeurt het jou in de kroeg, de supermarkt, op je werk of in de disco... of via internet... WHO CARES?!
Nu moet ik wel toegeven dat er wel knappe meisjes tussen zitten. echter zijn deze dames in hun omschrijving ongeveer alles (het lijkt soms wel een CV)quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Precies. En dan hoef je dat ook niet daar neer te zetten, dat merken mensen vanzelf wel.
Een soort take me out dus?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:38 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nu moet ik wel toegeven dat er wel knappe meisjes tussen zitten. echter zijn deze dames in hun omschrijving ongeveer alles (het lijkt soms wel een CV)
Vooral de eisenlijst doet het hem. Ik zou daar niet aan voldoen, Nouja, geen enkele jongen want die bestaan simpelweg niet.
Ja zoiets idd. Beetje uit de hoogte doen terwijl ze zelf weinig voorstellenquote:
Juist mooi is dat met uitspraken als: "Hij kan me niet aan"quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:00 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja zoiets idd. Beetje uit de hoogte doen terwijl ze zelf weinig voorstellen
Je vergeet frikandellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zichzelf "prettig gestoort" noemen.
Mén wat een afgang is zoiets.
Zet dan meteen neer: dikke/mollige vrouw rond de 45 met een vlot kapsel met papagaaienkleur, zoekt man om op de bank mee chips te eten.
Ja want dat zijn ook de enige twee opties.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:54 schreef Airlocker het volgende:
Iemand in de kroeg leren kennen minder sad vinden dan internetdaten.!
Wel als je alleen dronken/anoniem kunt scoren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want dat zijn ook de enige twee opties.
Maar ach, om dan nog te gaan discussiëren over welke van de twee het sneuste is...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Wel als je alleen dronken/anoniem kunt scoren.
Waarschijnlijk komt daar internet uit, dat is immers minder sociaal geaccepteerd. Maar dat weet iedereen, dus een zinloze discussiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar ach, om dan nog te gaan discussiëren over welke van de twee het sneuste is...
Daarom zei ik bovenstaande.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt daar internet uit, dat is immers minder sociaal geaccepteerd. Maar dat weet iedereen, dus een zinloze discussie.
Oh?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want dat zijn ook de enige twee opties.
Ja, want zenuwachtig en geforceerd een openingszin bedenken en dan op iemand afstappen die je niet kent is natuurlijk een heel gewone zaak i.t.t. tot het schrijven van een berichtje naar een onbekende op een datingsite...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef Biels het volgende:
Waarschijnlijk komt daar internet uit, dat is immers minder sociaal geaccepteerd. Maar dat weet iedereen, dus een zinloze discussie.
Ik weet het niet hoor, maar ik ben nooit echt zenuwachtig danwel geforceerd openingszinnen aan het spuien als ik met mensen praat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:09 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ja, want zenuwachtig en geforceerd een openingszin bedenken en dan op iemand afstappen die je niet kent is natuurlijk een heel gewone zaak i.t.t. tot het schrijven van een berichtje naar een onbekende op een datingsite...
Ik zie het maar vaak genoeg gebeuren...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:10 schreef Biels het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik ben nooit echt zenuwachtig danwel geforceerd openingszinnen aan het spuien als ik met mensen praat.
Ik niet. En nu? Wie heeft er nu gelijk dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:13 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik zie het maar vaak genoeg gebeuren...
Misschien wel allebei.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef Biels het volgende:
Ik niet. En nu? Wie heeft er nu gelijk dan?
Behalve dat het in het ene geval persoonlijk contact waar mensen zich meteen een indruk van je kunnen vormen betreft en in het andere vrij anoniem contact waar mensen dus een behoorlijk stuk vrijer zijn met wat ze zeggen is het inderdaad helemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:18 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Misschien wel allebei.Maakt mij niet zoveel uit eigk...
![]()
Anyways, als ik iemand irl zou aanspreken zou ik ook even denken wat ik ga zeggen en dat is voor mij niet anders dan even nadenken over de inhoud van een berichtje op een datingsite.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |