abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:47:27 #1
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74005540
Het gaat er bij mij nog altijd niet in. Ik snap dat mensen een relatie willen, dat is logisch want een liefje is heel fijn. Maar ik ben van mening dat een relatie moet ontstaan uit en spontaan iets.

Zoals je iemand bijvoorbeeld in de kroeg leert kennen, via werk of een andere omgeving. Maar niet zo geforceerd als via internet. Het echt zoeken naar je partner alsof het een voorwerp is wat je bij bol.com besteld. ZO plat en geen leuke manier om een partner te vinden.

Ik ben toch is gaan kijken uit nieuwsgierigheid. Puur om te weten wat voor mensen zich daar mee bezig houden. Ik heb een account aangemaakt met als beschrijving over mij zelf dat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen ( )

Die eisen!

Iedereen is spontaan, vrolijk, avontuurlijk enzovoort . En dan die wensenlijst van hoe hun perfecte partner moet zijn. Echt. Wat willen ze. wederom alsof het een voorwerp is. Echt afschuwelijk gewoon, .

En dan nog het toppunt. Je moet er nog voor betalen ook.

Pure handel in geforceerde niet romantische liefde voor mensen die geen minpunten accepteren van hun partner.

En daarnaast. Als nou iemand je vraagt van hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Ik zou me dood schamen denk ik

Klacht: datingsites.

[ Bericht 0% gewijzigd door Goofisch op 24-10-2009 01:04:23 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_74005591
succes gegarandeerd !
Goofisch blijft dus eeuwig single!
JA!
pi_74005600
is dit al gezegd?

DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!11111ĦĦ

en true

een beetje man hosselt zijn chicks op hyves of sugababes.
Feyenoord Rotterdam
pi_74005608
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef Rensjebree het volgende:
succes gegarandeerd !
Goofisch blijft dus eeuwig singel!
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:51:34 #5
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74005650
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef o.us het volgende:

[..]

Maar ik heb een vriendin dus nee.. En was dat niet zo zou ik er geen moeite mee hebben een meisje te vinden, en dan niet via de interwebs
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_74005727
Goofisch, als je nou een kijkt wat voor rotte koppen er op staan, tsja.. soort zoekt soort.

Een beetje mooi mens wordt dan overspoeld met reacties
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_74005765
En dat verkondig je dan op een site die reeds meerdere relaties, huwelijken en kinderen heeft opgeleverd...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_74005783
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:54 schreef Sjibble het volgende:
Goofisch, als je nou een kijkt wat voor rotte koppen er op staan, tsja.. soort zoekt soort.

Een beetje man haalt een wijf uit Brazilië..
JA!
pi_74005790
Trefwoorden.Spontaan, Lekker eten, Reizen, Spiritueel, Strandwandelingen, Goed glas wijn, Goede gesprekken, Barcelona, Jazz, enz enz.

Echt een wonder dat als die intelligente, originele, creatieve levenskunstenaars nog vrij rondlopen! Sla je slag zou ik zo zeggen.
When it comes to survival..
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:56:43 #10
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74005795
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:54 schreef Sjibble het volgende:

Mja, Nu heb ik even zitten kijken maar er zitten "soms" wel mooie meisjes tussen.

Maar als ik dan lees wat ze verwachten dan willen ze allemaal een man die hoogstwaarschijnlijk niet bestaat.

Maar idd, veel mormels erop.
pi_74005812
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:56 schreef LesStroud het volgende:
Trefwoord Spontaan, lekker eten, reizen, spiritueel, strandwandelingen, goed glas wijn, goede gesprekken, Barcelona, Jazz enz enz.

Echt een wonder dat als die intelligente, originele creatieve levenskunstenaars nog vrij rondlopen! Sla je slag zou ik zo zeggen.
je vergeet puzzelen !
JA!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:58:16 #12
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74005843
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:56 schreef LesStroud het volgende:
Trefwoorden.Spontaan, Lekker eten, Reizen, Spiritueel, Strandwandelingen, Goed glas wijn, Goede gesprekken, Barcelona, Jazz, enz enz.

Echt een wonder dat als die intelligente, originele creatieve levenskunstenaars nog vrij rondlopen! Sla je slag zou ik zo zeggen.
Ofwel, een saaie doos die met 2 hangtieten naar GTST zit te kijken
pi_74005849
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:57 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

je vergeet puzzelen !
En ' Geen bartype'
pi_74005858
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Heb je het bonnetje nog?
pi_74005872
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef LesStroud het volgende:

[..]

Heb je het bonnetje nog?
Binnen 30 dagen niet goed geld terug garantie !
JA!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:02:13 #16
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74005959
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef LesStroud het volgende:

[..]

Heb je het bonnetje nog?
Hehe,

Na 30 dagen kan je RMA sturen
pi_74006071
Trefwoorden: Rugzak, overgewicht, schulden, enge ex, 10 andere exen die minder eng zijn,
2 ADHD-koters, Issues,

Levensgrote tatoeage met portret van broer die overleden is (hij werd zomaar van dichtbij door iemand op een rijdende scooter met 18 kogels doorzeefd! Ik snap er niks van! Mijn lieve broer dee geen vlieg kwaad!)

Indianen-t-shirt, Kwijlende hond (' als je de mense leert kenne ga je van de diere houwe!' ) 3 hoog achter, SBS-kijker, pitt-bier.
pi_74006096
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:07 schreef LesStroud het volgende:
Trefwoorden: Rugzak, overgewicht, schulden, enge ex, 10 andere exen die minder eng zijn,
2 ADHD-koters, Issues,

Levensgrote tatoeage met portret van broer die overleden is (hij werd zomaar van dichtbij door iemand op een rijdende scooter met 18 kogels doorzeefd! Ik snap er niks van! Mijn lieve broer dee geen vlieg kwaad!)

Indianen-t-shirt, Kwijlende hond (' als je de mense leert kenne ga je van de diere houwe!' ) 3 hoog achter, SBS-kijker, pitt-bier.
je vergeet puzzelen !
JA!
pi_74006110
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:08 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

je vergeet puzzelen !
pi_74006133
Echt puzzelde zijn zo opwindend!
JA!
pi_74006330
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef o.us het volgende:
is dit al gezegd?

DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!11111ĦĦ

en true

een beetje man hosselt zijn chicks op hyves of sugababes.
Een man hosselt niet. Een chick komt naar hem.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_74006349
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef Goofisch het volgende:

[..]

en wat is er mis met GTST
pi_74006504
Wat dan als je valt op 100% Braziliaanse Chickaz... dan is zo een datingsite toch vrij handig lijkt mij
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:36:25 #24
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74006615
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:22 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

en wat is er mis met GTST
Omdat ik het pauper vindt.
pi_74006624
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:36 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Het is niet zo pauper als "ik vind" met dt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_74006631
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:36 schreef Goofisch het volgende:

[..]

ik ook.
Janine verdronk vorige week voor de 4e keer en Ludo hielp haar voor de 8e keer terwijl hij al een 3e vriendinnetje heeft in de tussentijd van 9 weken waarin Janine en hij geen relatie hebben.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:38:54 #27
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74006664
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:37 schreef Tamashii het volgende:

[..]

ik ook.
Janine verdronk vorige week voor de 4e keer en Ludo hielp haar voor de 8e keer terwijl hij al een 3e vriendinnetje heeft in de tussentijd van 9 weken waarin Janine en hij geen relatie hebben.
Dank u.

Ik ben weer helemaal bij.
pi_74006675
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:38 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Dank u.

Ik ben weer helemaal bij.
Ik ook. En dat na een aflevering op uitzending gemist omdat ik echt geen fuck te doen had en ik het weer zag na vier jaar.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:41:08 #29
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74006708
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:39 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik ook. En dat na een aflevering op uitzending gemist omdat ik echt geen fuck te doen had en ik het weer zag na vier jaar.

Het is hier oorlog geweest tussen dwdd en gtst

Ik won
pi_74006737
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:41 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Het is hier oorlog geweest tussen dwdd en gtst

Ik won
DWDD <333333333333
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:42:59 #31
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74006758
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:42 schreef Tamashii het volgende:

[..]

DWDD <333333333333
Wat is 333333333?
pi_74006799
Nouja, een soortgelijke van <3.

In ieder geval, mijn moeder was dan duidelijk de baas huis, want toen ik jong was keken wij áltijd naar GTST. Maar misschien was dat nog in de tijd van dat de tijd van GTST om half 8 begon ipv 8 uur.
pi_74007351
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:47 schreef Goofisch het volgende:
Maar ik ben van mening dat een relatie moet ontstaan uit en spontaan iets.

Zoals je iemand bijvoorbeeld in de kroeg leert kennen
Ach, er zijn genoeg mensen die juist naar de kroeg gaan in de hoop iemand te ontmoeten, en dat kost ze waarschijnlijk veel meer geld dan op een datingsite zitten.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 03:00:19 #34
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74007515
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 02:39 schreef Mysterion het volgende:

[..]

Ach, er zijn genoeg mensen die juist naar de kroeg gaan in de hoop iemand te ontmoeten, en dat kost ze waarschijnlijk veel meer geld dan op een datingsite zitten.
Maar dan is het wel een leuke manier!!
pi_74011208
Ik ben het eens met TS.
-
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:14:16 #36
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_74011376
Nou de andere persoon op zo'n datingsite is ook geinteresseerd in een relatie (en misschien meer).
Dus de kans op een blauwtje lopen is niet zo groot.
How can I make this topic about me?
pi_74011401
Oneens met TS. Het is niets voor mij, maar het is niet minder "spontaan" dan kroegen bezoeken en de vrouwen daar vrouwen proberen te versieren. Publiek is toch wel anders lijkt me, de tiepjes die hier beschreven staan XD

Ik en allang blij dat ik me er niet op hoef te wagen
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:17:22 #38
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74011440
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:51 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Maar ik heb een vriendin dus nee.. En was dat niet zo zou ik er geen moeite mee hebben een meisje te vinden, en dan niet via de interwebs
Zo, ben jij even stoer zeg.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74011525
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:47 schreef Goofisch het volgende:
En daarnaast. Als nou iemand je vraagt van hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Ik zou me dood schamen denk ik
Beetje awkward is dat wel inderdaad.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:26:01 #40
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74011617
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:21 schreef Mysterion het volgende:

[..]

Beetje awkward is dat wel inderdaad.
Misschien tien jaar geleden. Tegenwoordig zijn er alleen in Nederland al 200 datingssites en alleen op Relatieplanet staan al een paar miljoen mensen. Je kunt dus denk ik wel zeggen dat het redelijk gangbaar is om iemand via internet te leren kennen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:26:03 #41
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_74011618
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:07 schreef LesStroud het volgende:
2 ADHD-koters, Issues,

Je vergeet plastice stoelen bij de voordeur !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_74011677
Datingsites, voor kansloze mensen om andere kansloze mensen te vinden. Deze gemeenschappelijke overeenkomst maakt dit concept tot een succes.
Eens met wat hierboven staat
pi_74012515
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Misschien tien jaar geleden. Tegenwoordig zijn er alleen in Nederland al 200 datingssites en alleen op Relatieplanet staan al een paar miljoen mensen. Je kunt dus denk ik wel zeggen dat het redelijk gangbaar is om iemand via internet te leren kennen.
Ik geloof best dat er zoveel mensen op datingsites zitten tegenwoordig. Ik heb er zelf ook wel eens rondgekeken.

Toch ken ik werkelijk niemand die ooit irl heeft toegegeven op een datingsite te zitten. En statistisch gezien is de kans toch behoorlijk klein dat géén van mijn vrienden lid is van zo'n site.

Als het onderwerp onder vrienden ter sprake komt (bijvoorbeeld naar aanleiding van de Lexa-reclames op tv) wordt er steevast erg lacherig over gedaan. Termen als sneu en kansloos zijn niet van de lucht. Niet dat ik het daar mee eens ben overigens!

Er rust dus nog steeds een soort taboe op. "Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?" - "Lexa!" Ik zie het nog niet zo snel gebeuren...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:18:08 #44
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74012771
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:06 schreef Mysterion het volgende:

[..]

Ik geloof best dat er zoveel mensen op datingsites zitten tegenwoordig. Ik heb er zelf ook wel eens rondgekeken.

Toch ken ik werkelijk niemand die ooit irl heeft toegegeven op een datingsite te zitten. En statistisch gezien is de kans toch behoorlijk klein dat géén van mijn vrienden lid is van zo'n site.

Als het onderwerp onder vrienden ter sprake komt (bijvoorbeeld naar aanleiding van de Lexa-reclames op tv) wordt er steevast erg lacherig over gedaan. Termen als sneu en kansloos zijn niet van de lucht. Niet dat ik het daar mee eens ben overigens!

Er rust dus nog steeds een soort taboe op. "Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?" - "Lexa!" Ik zie het nog niet zo snel gebeuren...
Ik zie het niet als een taboe, ik vind het alleen wat wanhopig
pi_74013987
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Ik zie het niet als een taboe, ik vind het alleen wat wanhopig
Omdat heel veel mensen zo denken zullen degenen die wel lid zijn van zo'n site geneigd zijn om het verborgen te houden. Vandaar het taboe.
pi_74014663
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:26 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Je vergeet plastice stoelen bij de voordeur !
En een dream-catcher bij het raam.
pi_74034520
Stoer hoor, zeggen dat je het wanhopig vind, en dat je je kapot zou schamen... nou dan doe jij dat toch niet... dan ben jij de doelgroep niet. Maar om iedereen die niet doet wat jij doet af te schilderen als losers...

Ik ken van nabij mensen die elkaar via zo'n site ontmoet hebben... en die zijn heel gelukkig met elkaar. Ja, het zijn geen kroegtijgers, en het zijn ook mensen die op hun werk niet snel iemand tegenkomen... dat zijn mensen met andere interesses. Niet iedereen hangt ieder weekeinde in de kroeg, niet iedereen houdt van ieder weekeinde de hort op stappen, feesten en wat meer zij. Zijn die mensen saai?... dat vind jij dan... gewoon omdat ze niet dezelfde interesses als jij hebben wellicht?

Mijn standpunt is: het maakt niet uit HOE je elkaar ontmoet... het is leuk DAT je elkaar ontmoet.

Gebeurt het jou in de kroeg, de supermarkt, op je werk of in de disco... of via internet... WHO CARES?!
  zondag 25 oktober 2009 @ 05:41:42 #48
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_74035304
Goofish is kapot dat zijn vriend het heeft uitgemaakt. En dat hij vreemd ging met andere online dating mensen.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_74035753
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 05:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Goofish is kapot dat zijn vriend het heeft uitgemaakt. En dat hij vreemd ging met andere online dating mensen.
HAHAHA LACHEN MAN JE ZEI "VRIEND" ZO VAN DAT HIJ HOMO IS HAHAHAHAHAHHA WOOOOOOOW.
-
  zondag 25 oktober 2009 @ 08:45:43 #50
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74035780
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 02:12 schreef elkravo het volgende:
Stoer hoor, zeggen dat je het wanhopig vind, en dat je je kapot zou schamen... nou dan doe jij dat toch niet... dan ben jij de doelgroep niet. Maar om iedereen die niet doet wat jij doet af te schilderen als losers...

Ik ken van nabij mensen die elkaar via zo'n site ontmoet hebben... en die zijn heel gelukkig met elkaar. Ja, het zijn geen kroegtijgers, en het zijn ook mensen die op hun werk niet snel iemand tegenkomen... dat zijn mensen met andere interesses. Niet iedereen hangt ieder weekeinde in de kroeg, niet iedereen houdt van ieder weekeinde de hort op stappen, feesten en wat meer zij. Zijn die mensen saai?... dat vind jij dan... gewoon omdat ze niet dezelfde interesses als jij hebben wellicht?

Mijn standpunt is: het maakt niet uit HOE je elkaar ontmoet... het is leuk DAT je elkaar ontmoet.

Gebeurt het jou in de kroeg, de supermarkt, op je werk of in de disco... of via internet... WHO CARES?!

Het is natuurlijk prettig voor mensen 'die geen internet nodig hebben om een relatie te vinden' om zich even stoer en succesvol te voelen en verheven boven de armzalige internetdater.
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:23:56 #51
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_74036094
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:41 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

HAHAHA LACHEN MAN JE ZEI "VRIEND" ZO VAN DAT HIJ HOMO IS HAHAHAHAHAHHA WOOOOOOOW.
HAHA JE SNAPTE MIJN GRAP! WAAJOOWW
pi_74036114
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

HAHA JE SNAPTE MIJN GRAP! WAAJOOWW
JAAA MAN IK MOEST EM WEL FF EEN PAAR KEER LEZEN MAAR TOEN DACHT IK VAN WOOOOW IK WEET AL WAT IE HIERMEE BEDOELT EN IK GING STUK JONGE WOOO AAHHAAHAH !!!!
-
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:38:42 #53
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_74036277
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:25 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

JAAA MAN IK MOEST EM WEL FF EEN PAAR KEER LEZEN MAAR TOEN DACHT IK VAN WOOOOW IK WEET AL WAT IE HIERMEE BEDOELT EN IK GING STUK JONGE WOOO AAHHAAHAH !!!!
ZEI DE STIER!! HAHA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:29:10 #54
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74090225
Ik krijg vandaag een reactie in mijn gefuckte profiel in het engels.

Ik schijn mooie ogen te hebben volgens deze mevrouw.

Ik heb geen foto daar
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:30:12 #55
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74090273
De meeste mensen die daar zeggen spontaan te zijn, zijn vaak echt totaal tegenovergesteld.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:30:40 #56
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74090300
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 05:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
wat een giller gast. ik kom werkelijk niet meer bij.

"zucht"
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:31:42 #57
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74090355
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef griekjeee het volgende:
De meeste mensen die daar zeggen spontaan te zijn, zijn vaak echt totaal tegenovergesteld.
Als je zo spontaan bent val je denk genoeg om in een sociale kring dat je genoeg mensen leert kennen.
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:33:03 #58
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74090438
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Als je zo spontaan bent val je denk genoeg om in een sociale kring dat je genoeg mensen leert kennen.
Precies. En dan hoef je dat ook niet daar neer te zetten, dat merken mensen vanzelf wel.
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:36:11 #59
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74090581
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 02:12 schreef elkravo het volgende:

Mijn punt is hem meer dat de manier van ontmoeten vaak erg leuk kan zijn, het onverwachte wat begint te bloeien tussen mensen vind ik een prachtig iets. Het lijkt mij persoonlijk dan idd erg vervelend om iemand via internet te leren kennen en daar kan mee af te spreken. Je gaat dan zo rechts op je doel af, een relatie willen hebben.

Het kan aan mijn ervaringen liggen natuurlijk.

Verder zullen deze mensen hun interesses vast anders liggen dan die van mij, maar zover ik weet denkt niet iedereen het zelfde.

Als je gewoon normaal en sociaal leeft zonder wanhopig te zoeken krijg je uiteindelijk echt wel iemand. en daar heb je naar mijn mening geen internet voor nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Goofisch op 26-10-2009 20:43:09 ]
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:38:51 #60
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74090694
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Precies. En dan hoef je dat ook niet daar neer te zetten, dat merken mensen vanzelf wel.
Nu moet ik wel toegeven dat er wel knappe meisjes tussen zitten. echter zijn deze dames in hun omschrijving ongeveer alles (het lijkt soms wel een CV)

Vooral de eisenlijst doet het hem. Ik zou daar niet aan voldoen, Nouja, geen enkele jongen want die bestaan simpelweg niet.
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:51:04 #61
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74091163
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:38 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Nu moet ik wel toegeven dat er wel knappe meisjes tussen zitten. echter zijn deze dames in hun omschrijving ongeveer alles (het lijkt soms wel een CV)

Vooral de eisenlijst doet het hem. Ik zou daar niet aan voldoen, Nouja, geen enkele jongen want die bestaan simpelweg niet.

Een soort take me out dus?
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:00:09 #62
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74091539
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:51 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Een soort take me out dus?
Ja zoiets idd. Beetje uit de hoogte doen terwijl ze zelf weinig voorstellen
pi_74096420
nou we het toch over dating sites hebben, ik heb de afgelopen 9 dagen vrij gehad en wat vrije uren vertieft op dating sites,

Volgende conclusie getrokken.

erg veel tienermoeders
meeste profielen van mensen uit Brabant
vrouwen zijn nooit fullmember.
vrouwen sturen geen berichten uit zichzelf enkel flirts.
meeste mensen kennen hun postuur niet. normaal = dan eigelijk dik
enz
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_74100910
TS

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2009 08:14:49 ]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:43:16 #65
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_74102411
Types op datingsites
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_74102429
"Ik ben een leuke gekke spontane meid van..."

En dan een grafkop erbij waar alleen een moeder van kan houden.
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:00 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Ja zoiets idd. Beetje uit de hoogte doen terwijl ze zelf weinig voorstellen
Juist mooi is dat met uitspraken als: "Hij kan me niet aan"
Live out of your imagination, not your history.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:52:49 #67
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_74102652
Mensen die zichzelf "prettig gestoort" noemen.

Mén wat een afgang is zoiets.

Zet dan meteen neer: dikke/mollige vrouw rond de 45 met een vlot kapsel met papagaaienkleur, zoekt man om op de bank mee chips te eten.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_74103990
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zichzelf "prettig gestoort" noemen.

Mén wat een afgang is zoiets.

Zet dan meteen neer: dikke/mollige vrouw rond de 45 met een vlot kapsel met papagaaienkleur, zoekt man om op de bank mee chips te eten.

Je vergeet frikandellen
pi_74104319
Iemand in de kroeg leren kennen minder sad vinden dan internetdaten. !
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')ĦĦĦ
kansloos om een kat te "nemen"
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:57:03 #70
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74108039
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:54 schreef Airlocker het volgende:
Iemand in de kroeg leren kennen minder sad vinden dan internetdaten. !
Ja want dat zijn ook de enige twee opties.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:19:17 #71
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74108695
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Wel als je alleen dronken/anoniem kunt scoren.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:26:07 #72
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74108891
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:19 schreef Biels het volgende:

[..]

Wel als je alleen dronken/anoniem kunt scoren.
Maar ach, om dan nog te gaan discussiëren over welke van de twee het sneuste is...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:28:58 #73
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74108993
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:26 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Maar ach, om dan nog te gaan discussiëren over welke van de twee het sneuste is...
Waarschijnlijk komt daar internet uit, dat is immers minder sociaal geaccepteerd. Maar dat weet iedereen, dus een zinloze discussie .
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:29:53 #74
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74109019
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef Biels het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komt daar internet uit, dat is immers minder sociaal geaccepteerd. Maar dat weet iedereen, dus een zinloze discussie .
Daarom zei ik bovenstaande.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:36:10 #75
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_74109225
Om kennis te maken met jongens ga ik wel naar de kroeg of disco, en om dan eventueel elkaar beter te leren kennen nodig ik ze wel uit of word ik uitgenodigd.
pi_74109236
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Oh?
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')ĦĦĦ
kansloos om een kat te "nemen"
pi_74112561
ik lees hier alleen klachten van mensen die nog nooit uberhaupt op een site gestaan hebben?
Nu ben ik zelf nooit lid geweest maar toch benieuwd naar ervaringen, zowel positief als negatief.
Als ik bijvoorbeeld kijk op relatieplanet.nl en ik trek een filter open zie ik toch best knappe meiden op staan.
Nou weet ik ook wel dat die meiden waarschijnlijk duizenden reacties krijgen maar goed ze moeten toch een keer met een
vent, toch? Ze kunnen niet eeuwig mannen van zich af blijven slaan.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:09:40 #78
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_74112634
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef Biels het volgende:
Ja, want zenuwachtig en geforceerd een openingszin bedenken en dan op iemand afstappen die je niet kent is natuurlijk een heel gewone zaak i.t.t. tot het schrijven van een berichtje naar een onbekende op een datingsite...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:10:33 #79
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74112667
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:09 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Ja, want zenuwachtig en geforceerd een openingszin bedenken en dan op iemand afstappen die je niet kent is natuurlijk een heel gewone zaak i.t.t. tot het schrijven van een berichtje naar een onbekende op een datingsite...
Ik weet het niet hoor, maar ik ben nooit echt zenuwachtig danwel geforceerd openingszinnen aan het spuien als ik met mensen praat.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:13:24 #80
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_74112771
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:10 schreef Biels het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik ben nooit echt zenuwachtig danwel geforceerd openingszinnen aan het spuien als ik met mensen praat.
Ik zie het maar vaak genoeg gebeuren...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:15:19 #81
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74112833
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:13 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Ik zie het maar vaak genoeg gebeuren...
Ik niet. En nu? Wie heeft er nu gelijk dan?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:17:26 #82
248328 Mi_Mang
Pass me die wirie dan...
pi_74112909
Ja, ik ben op die datingsites volledig kansloos. Ik moet het hebben van mijn persoonlijkheid ( ja, ik ben lelijk en klein) en meestal krijg ik niet eens de kans om deze te 'openbaren'. Ik hou het wel bij the real.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:18:53 #83
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_74112956
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef Biels het volgende:
Ik niet. En nu? Wie heeft er nu gelijk dan?
Misschien wel allebei. Maakt mij niet zoveel uit eigk...

Anyways, als ik iemand irl zou aanspreken zou ik ook even denken wat ik ga zeggen en dat is voor mij niet anders dan even nadenken over de inhoud van een berichtje op een datingsite.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:21:58 #84
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74113098
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:18 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Misschien wel allebei. Maakt mij niet zoveel uit eigk...

Anyways, als ik iemand irl zou aanspreken zou ik ook even denken wat ik ga zeggen en dat is voor mij niet anders dan even nadenken over de inhoud van een berichtje op een datingsite.
Behalve dat het in het ene geval persoonlijk contact waar mensen zich meteen een indruk van je kunnen vormen betreft en in het andere vrij anoniem contact waar mensen dus een behoorlijk stuk vrijer zijn met wat ze zeggen is het inderdaad helemaal hetzelfde.

Ik zeg ook nergens dat het ene beter is dan het andere. Maar er zit wel degelijk een behoorlijk verschil in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')