abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74254101
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:06 schreef Szura het volgende:
Moniek Kleinsman, leeft die ook nog
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_74254107
Weet iemand of er belangstelling is voor de ex DSB ploeg? ik heb veel gewerkt en weet het laatste nieuws niet.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_74254128
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:08 schreef maril het volgende:
Weet iemand of er belangstelling is voor de ex DSB ploeg? ik heb veel gewerkt en weet het laatste nieuws niet.
Ja, maar nog niks concreets. Als we Orie mogen geloven, krijgt hij regelmatig telefoontjes.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:10:34 #254
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_74254148
Ik zie op de site dat de mannen 5000 meter hebben geschaatst dat klopt toch niet. Sven Kramer voor de 4e keer de titel heeft gehaald.
pi_74254244
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zie op de site dat de mannen 5000 meter hebben geschaatst dat klopt toch niet. Sven Kramer voor de 4e keer de titel heeft gehaald.
Gisteren al.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_74254253
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:05 schreef TheArt het volgende:

[..]

Maar dat is in Nederland altijd zo. Als Bos geen beschermde status heeft, terwijl hij zich helemaal richt op Vancouver en daar dus ook zijn vorm op afstemt, kan hij ook geen WB-wedstrijden rijden en kan hij zich ook niet laten zien. Dat heb je op alle afstanden in Nederland altijd. Bruintjes zou ik ook graag een 1000 meter zien rijden in de WB, maar die kan dat nu helaas niet.
Nee OK maar als je seizoen afstemt op de spelen en de WB laat schieten weet je internationaal niet hoe je ervoor staat.

Maar in het algemeen prestaties uit het verleden zijn geen garantie voor nieuw succes. Het gaat er toch uiteindelijk om wie presteert op de momenten dat de KNSU erom vraagt..iemand die beschermt is en met hangen en wurgen toch kwalificatie afdwingt de kans is groot dat hij een week later ook niet veel beter is. (dit zal voor Erfurt nog niet veel uitmaken maar later op het seizoen bij de kwalificatie toernooien voor EK, WK en OS wel).

wat betreft Elgersma en Nijenhuis heb je gelijk, maar dat kan wss komen dat er meer verwacht wordt van een Nijenhuis dan dat er tot nu toe is uitgekomen.
pi_74254257
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat is daar niet waar aan? Gisteren hebben ze gewoon de 5000 meter geschaatst en hij won inderdaad voor de vierde keer op rij de titel. Ik snap je punt niet.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:17:06 #258
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_74254301
Heej Rowwen Hèze

Als Wennemars nou ook faalt op de 1500 meter, zou er dan een discussie kunnen ontstaan rond zijn plek in de achtervolgingsploeg?
Ik gooi maar ff een ballletje op
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_74254304
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Nee OK maar als je seizoen afstemt op de spelen en de WB laat schieten weet je internationaal niet hoe je ervoor staat.

Maar in het algemeen prestaties uit het verleden zijn geen garantie voor nieuw succes. Het gaat er toch uiteindelijk om wie presteert op de momenten dat de KNSU erom vraagt..iemand die beschermt is en met hangen en wurgen toch kwalificatie afdwingt de kans is groot dat hij een week later ook niet veel beter is.

wat betreft Elgersma en Nijenhuis heb je gelijk, maar dat kan wss komen dat er meer verwacht wordt van een Nijenhuis dan dat er tot nu toe is uitgekomen. Hij is goed maar behoort niet tot de absolute wereldtop.
Hoezo weten ze dat niet? Als ze de WB wedstrijden rijden, strijden ze gewoon met de concurrentie en ze weten zelf heus wel hoe het met de vorm zit en of ze nog dichter bij de concurrentie kunnen komen of daarvan weg kunnen rijden.

En dit is geen kwalificatiemoment voor de OS hè. Als Bos in december niet de goede vorm heeft, gaat hij gewoon niet naar de Spelen. Klaar. Die WB wedstrijden zijn alleen kwalificatiemomenten voor die OS-kwalificatiewedstrijd.
pi_74254322
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:17 schreef Szura het volgende:
Heej Rowwen Hèze

Als Wennemars nou ook faalt op de 1500 meter, zou er dan een discussie kunnen ontstaan rond zijn plek in de achtervolgingsploeg?
Ik gooi maar ff een ballletje op
Natuurlijk, maar die plaats stond sowieso nog lang niet vast imo. Er is één plaats zeker: S. Kramer.
sig verwijderd door FA
pi_74254354
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:17 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hoezo weten ze dat niet? Als ze de WB wedstrijden rijden, strijden ze gewoon met de concurrentie en ze weten zelf heus wel hoe het met de vorm zit en of ze nog dichter bij de concurrentie kunnen komen of daarvan weg kunnen rijden.
Als ze de wereldbeker wedstrijden rijden weten ze dat wel. Als ze hun seizoen afstemmen op de OS en daardoor geen WB wedstrijden zoals je formuleerde (of je zins formule klopt niet helemaal) dan weten ze dat dus niet.
quote:
En dit is geen kwalificatiemoment voor de OS hè. Als Bos in december niet de goede vorm heeft, gaat hij gewoon niet naar de Spelen. Klaar. Die WB wedstrijden zijn alleen kwalificatiemomenten voor die OS-kwalificatiewedstrijd.
I know zie mijn toevoeging tussen haakjes
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:21:05 #262
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_74254386
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef TheArt het volgende:

[..]

Wat is daar niet waar aan? Gisteren hebben ze gewoon de 5000 meter geschaatst en hij won inderdaad voor de vierde keer op rij de titel. Ik snap je punt niet.
IK dacht dat de mannen vandaag geschaatst hadden voor de 5000 meter toen ik de site zag..ik dacht, dat kan toch niet ik heb Sven niet zie schaatsen..Nou begrijp ik hij heeft gisteren de 5000 meter gewonnen ..En dat geloof ik wel..Dús heb de site niet goed gelezen..
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:23:28 #263
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_74254439
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef marcodej het volgende:

[..]

Gisteren al.
Thnx, ik zag de posting van Art al.
pi_74254443
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:56 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal niet mee eens. Tuurlijk zijn ze blij met een nationale titel, maar dat is geen doel. En daar ga je ook niet naartoe werken om dat per se te behalen. Tuurlijk gaan ze het niet laten liggen als het voor het oprapen ligt, maar dat is hier nicht im frage. En over die laatste zin, ik heb eerder het idee dat jij er te licht over denkt. Het zit allemaal zo dicht bij elkaar dat je echt niet in een belabberde vorm aan de start kan verschijnen. Maar wel wat procentjes van die topvorm af. En het doel was plaatsen voor de WB en dat is gelukt.
Ik denk dat DSB en APPM er dichter bij zit dan TVM (en individuen als Bos en De Jong).
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:24:12 #265
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_74254461
Die coach .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_74254668
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:18 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar die plaats stond sowieso nog lang niet vast imo. Er is één plaats zeker: S. Kramer.
Olde Heuvel in normale doen staat ook wel redelijk vast, niet alleen omdat hij bijna precies dezelfde slag heeft als Kramer, maar ook omdat hij na Kramer gewoon de beste optie is met zowel een goede 1500 als een goede 5000 in de benen.

Voor de andere opties geldt dat niet. Als Wennemars niet verbetert (ik denk dat hij wel wat verbetert) is het een te groot risico in deze vorm, met Verheijen lever je in bij de start, Tuitert heeft vaak instabiele momentjes tijdens de races en is sowieso steeds meer een sprinter, Kuipers lijkt niet echt een serieuze optie, Verweij zou wellicht een optie zijn, maar heeft dan weer tegen dat hij een stuk minder ervaring heeft dan Wennemars en Verheijen samen met Olde Heuvel en Kramer hebben. De kans is groot dat het een volledige TVM-trein wordt, inclusief reserves en dat zou ook de meest logische keuze zijn op dit moment. Wie de reserves zijn is trouwens sowieso belangrijk voor in de voorronde(s), daar kun je winst boeken op VS/Italië/Canada, die zich dat veel minder kunnen veroorloven. Als het zover zou moeten komen zou ik een schaatser op een individuele afstand thuislaten voor een reserve voor de ploegenachtervolging.
pi_74254743
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:33 schreef wimderon het volgende:

[..]

Olde Heuvel in normale doen staat ook wel redelijk vast, niet alleen omdat hij bijna precies dezelfde slag heeft als Kramer, maar ook omdat hij na Kramer gewoon de beste optie is met zowel een goede 1500 als een goede 5000 in de benen.

Voor de andere opties geldt dat niet. Als Wennemars niet verbetert (ik denk dat hij wel wat verbetert) is het een te groot risico in deze vorm, met Verheijen lever je in bij de start, Tuitert heeft vaak instabiele momentjes tijdens de races en is sowieso steeds meer een sprinter, Kuipers lijkt niet echt een serieuze optie, Verweij zou wellicht een optie zijn, maar heeft dan weer tegen dat hij een stuk minder ervaring heeft dan Wennemars en Verheijen samen met Olde Heuvel en Kramer hebben. De kans is groot dat het een volledige TVM-trein wordt, inclusief reserves en dat zou ook de meest logische keuze zijn op dit moment. Wie de reserves zijn is trouwens sowieso belangrijk voor in de voorronde(s), daar kun je winst boeken op VS/Italië/Canada, die zich dat veel minder kunnen veroorloven. Als het zover zou moeten komen zou ik een schaatser op een individuele afstand thuislaten voor een reserve voor de ploegenachtervolging.
Blokhuijsen is ook een kandidaat als hij door blijft groeien. Is ook iemand met een sterke 1500 en 5000 meter.
pi_74255885
Wat zal ik toch genieten als Kleinsman mee mag naar de olympische spelen, Ik weet wel dat dat pas eind december is maar toch
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:22:27 #269
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_74255917
Kleinsman leek wel tevreden met haar race. Waar zal ze staan in het eindklassement? Is ze dan nog tevreden? Wat zijn haar doelen? Misschien nog een interviewtje met haar.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:25:06 #270
30220 Barca
pi_74255979
Voorhuis gaat, net als Van Deutekom, ook niet lekker. Maar Voorhuis reed vorig seizoen wel goed, Van Deutekom niet.

Elma de Vries ook tegenvallend.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:29:15 #271
30220 Barca
pi_74256063
"Prestaties uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst." hahaha Dijkstra verwijst nog even naar Die Stomme Bankmaffia!
pi_74256079
Echt werkelijk waar alles wat Herbert voorspelt, komt niet uit
pi_74256082
Ik heb echt heel goed opgelet Herbert, maar Groenewold wint niet van Wüst.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:30:56 #274
30220 Barca
pi_74256104
Wüst wel een behoorlijke 3000meter.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:32:56 #275
30220 Barca
pi_74256153
Sja ... ploeg Orie heeft geen rensters op de langere afstanden. Daar waar TVM geen sprint(s)ters heeft. Al probeert Wüst het nog wel eens op de 1000m. (En enkele keer op de 500m.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')