oh , los verkopen wil ik ook wel hoor, een pakket is wel makkelijker, maar als er morgen rond deze tijd niemand de hele doos wil hebben mag je die broek voor ¤ 1,60 (dat is incl. verzendkosten) overnemen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Jammer dat je niks los te koop hebt willempje![]()
Dat ruitjesbroekje bijv <3
Je hebt leuk spul en je woont ook nog eens dichtbij.. Maar ik hoef niet alles.. Een X aantal dingen uitzoeken is zeker geen optie?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:47 schreef willempjewever het volgende:
Ik heb het volgende over:
11 Broeken maat 62 voor een jongen
14 broeken maat 68 voor een jongen
11 shirts maat 62 voor een jongen
17 shirts maat 68 voor een jongen
2 truien maat 68 voor een jongen
19 paar sokken voor een jongen
1 Pyjama voor een jongen van merk Feetje
2 pyjama's maat 68 voor een jongen
1 jas voor een jongen
Heb even de linkjes van marktplaats erbij gezet. Mag allemaal bij elkaar weg voor 56 euro (dat is inclusief verzendkosten). Krijg je een hele grote verhuisdoos vol met kleren en ben je gelijk klaar.
Ja uitzoeken mag ook. Ik ben erg makkelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:04 schreef Vlindur het volgende:
Je hebt leuk spul en je woont ook nog eens dichtbij.. Maar ik hoef niet alles.. Een X aantal dingen uitzoeken is zeker geen optie?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ja uitzoeken mag ook. Ik ben erg makkelijk.
En ik werk in Drachten, zo te zien woon je daar? Ik kan de hele doos vrijdag wel even meenemen naar het werk (aan de sportlaan).
Ik dacht dat jij niet meer wilde kopen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jaa!!!![]()
![]()
Maar dan mag Rocka het broekje hoor, ze was eerder![]()
Tof! Want dat Feepyamatje en al de sokjes en een paar broekjes en truitjes vind ik wel leuk!
Dit is wel heel goedkoopquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer wilde kopen...![]()
Jeu!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:31 schreef Estrys het volgende:
ow ja Vlindur. Ik moet nog steeds dat pakje opsturenHet is wel al van de zolder naar de woonkamer gegaan dus er zit vooruitgang in
kun je die sps tuniek nu niet zonder buik aan dan? of ben je erop uitgekeken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:15 schreef innepin het volgende:
In de herhaling, te koop! Kinderkleertjes en Positiekleding. Het gaat niet hard, alles behalve de nijntje spullen is er nog
Ik vond 'm bij mij leuker staan met buik. En (quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kun je die sps tuniek nu niet zonder buik aan dan? of ben je erop uitgekeken?
ik vind hem wel leuk eigenlijk maar ik vraag me af of ie handig is ivm borstvoeding, en ik twijfel of ie mij uberhaupt staat
hmmm ik heb wel belangstelling voor die lodger shelter tessie...quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:30 schreef tessie het volgende:
Ik doe ook nog even een herhaling, mijn Ellaroo LaRae draagdoek en Lodger Shelter zijn ook nog steeds te koop.
Vind die op zich wel grappig, maar ik zie dat het met 1 plastic sluitclip vast zit ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:38 schreef tessie het volgende:
Lodger Shelter Cotton Stone (lichtbruin/zandkleurig met donkerbruine streepjes aan de binnenkant)
Slechts 3 keer gebruikt. Je kan hem gebruiken als omslagdoek, als wrapper in een autostoeltje en als draagzak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EUR 35
kan prima hoor. hoe zou jij het willen doen dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:52 schreef harley het volgende:
[..]
Vind die op zich wel grappig, maar ik zie dat het met 1 plastic sluitclip vast zit ?
Voor een rugzak vind ik dat nog ok maar voor iets waar je kind in hangt ?
Ik wil deze ook. Waar heb je deze gekocht Tessie (deze is verkocht, heb ik dat goed gelezen?).quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:52 schreef harley het volgende:
[..]
Vind die op zich wel grappig, maar ik zie dat het met 1 plastic sluitclip vast zit ?
Voor een rugzak vind ik dat nog ok maar voor iets waar je kind in hangt ?
yeps Ymme; de koop is al rondquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik wil deze ook. Waar heb je deze gekocht Tessie (deze is verkocht, heb ik dat goed gelezen?).
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Jammer dat je niks los te koop hebt willempje![]()
Dat ruitjesbroekje bijv <3
Kunnen jullie mij allebei even een pm sturen? Dan kunnen we wat afspreken en dan plaats ik hier wel een foto van wat er overblijft.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jaa!!!![]()
![]()
Maar dan mag Rocka het broekje hoor, ze was eerder![]()
Tof! Want dat Feepyamatje en al de sokjes en een paar broekjes en truitjes vind ik wel leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |