quote:Op zondag 1 november 2009 09:34 schreef _Bar_ het volgende:
mvd ik heb je over de duowagen gepmt.
heb wel intresse.
Welke maat slaapzak, Rocka ?quote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Naast een slaapzakje met lange mouw ben ik ook nog op zoek naar een snugglenestje
quote:Op maandag 2 november 2009 11:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Heeft nog iemand een mooi klein slaapzakje met lange mouwen liggen?
Kezz... waar woon je?? Ik heb wel interesse!!quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef kezz het volgende:
Ik heb een Romer King autostoeltje te koop, het is er 1 zoals hieronder, alleen dan gebruikt natuurlijk. We hebben hem net gewassen en ik ben hem weer in elkaar aan het vogelen
Hij is uiteraard gebruikt, door 1 kind, 2 jaar lang zo ongeveer. Ik denk aan 50 euro.
[ afbeelding ]
voor de allerkleinstenquote:Op maandag 2 november 2009 12:50 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Welke maat slaapzak, Rocka ?
Oeh, dat zou fijn zijn!quote:Op maandag 2 november 2009 18:13 schreef Sorbootje het volgende:
Keshet, ik moet even met manlief overleggen, maar ik denk dat we die van ons wel willen verkopen.
Primaquote:Op maandag 2 november 2009 15:59 schreef bodpa09 het volgende:
Nee en hardstikke uitverkocht., op de site en in de winkels. Wil je hem echt kwijt? Hoeveel wil je dr voor hebben? Zullen we via PM verder praten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lennon had hem al vrij snel aan hoorquote:Op maandag 2 november 2009 18:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
voor de allerkleinstenHij kan nu maat 62 aan.
Diaan, is dat al geschikt voor mijn kleinste? Dan heb ik wel interesse
Zo druk met de kleine kindertjes? Maar ik wil hem wel langsbrengen hoor, handiger en goedkoper dan posten. Kom ik meteen L. even bewonderen. Neem ik Lennon ook even mee misschien.quote:Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Dan ben ik eigenlijk wel om DiaanWil je em ook wel posten? Of zelf langsbrengen?
Afhalen is echt geen optie voor mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |