Grolsch ja, maat van me werkt bij de brouwerij, dus die kan voor een speciaal prijsje voor de hele vriendenkring bier inkopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef Precizionist het volgende:
Als je een Grolsch biertje had is dit een extreem terechte klacht.![]()
Optie: Heineken? Goed gedaan buurvrouw!
Ja hè, vet goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef Precizionist het volgende:
Als je een Grolsch biertje had is dit een extreem terechte klacht.![]()
Zal ik dan maar niet vertellen wat met die Ieren gaat gebeuren.quote:
Ik ben trots op je jongen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grolsch ja, maat van me werkt bij de brouwerij, dus die kan voor een speciaal prijsje voor de hele vriendenkring bier inkopen.
Deze twee hebben een LAT-relatie, dus ze koelen beiden elke keer netjes af en gaan het dan weer bijleggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:55 schreef LostFormat het volgende:
Het went. Ik heb het elke dag. En dan ze 's nachts weer horen neuken.
Overigens zijn ze nu uit elkaar. Nu hoor ik gejank ipv geschreeuw.
Klinkt net als een slechtlopend motorblok.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Deze twee hebben een LAT-relatie, dus ze koelen beiden elke keer netjes af en gaan het dan weer bijleggen.
Naja, als dat zo was zouden ze ook wel opstartproblemen hebben. Dit is meer een gevalletje die midden op de kruising altijd afslaat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:57 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Klinkt net als een slechtlopend motorblok.
Een vastloperquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Naja, als dat zo was zouden ze ook wel opstartproblemen hebben. Dit is meer een gevalletje die midden op de kruising altijd afslaat.
Er zit duidelijk geen richting in hun relatie.quote:
Dat krijg je met een scheve voorvork, dan gaat de rest ook fout...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er zit duidelijk geen richting in hun relatie.![]()
![]()
Godverdomme.. Daar wil ik niet eens aan denken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:02 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Dat krijg je met een scheve voorvork, dan gaat de rest ook fout...
Sorryquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Godverdomme.. Daar wil ik niet eens aan denken.
Volgens mij zijn ze nu beiden naar het volkspark gegaan om gezellig het vuurwerk te kijken en hopelijk gaan ze daarna door naar haar huis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:05 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ze moet ook nog thuis komen hè? Dus heb je straks weer een overlast.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef Precizionist het volgende:
Als je eenGrolsch Hertog Jan biertje had is dit een extreem terechte klacht.![]()
Ruim 20 jaar ouder en bepaald geen MILF. Je hoort mij ook niet klagen dat ze weg zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:07 schreef Aethereal het volgende:
Is die vriendin van die buurman te doen of niet? Zo ja, pics, zo nee, blij dat ze weg is toch?
Je vergeet Tuig en herrieschoppers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Roep eens 'Jij schelm!!!" "Jij schavuit!" "Jij snoodaard!" uit het raam. Dat zal ze leren
Nou, het ging er mij om dat die scheldwoorden zó ouderwets zijn en tegelijkertijd zó netjes, dat buurman misschien even stilvalt om na te denken wat er nou geroepen wordt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:35 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Je vergeet Tuig en herrieschoppers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |