Nee niet echt, ben gewoon heel erg moe even...quote:
Same herequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:37 schreef AbortusKonijn het volgende:
Ik vind die mystery dingen maar overdreven gedoe
Dat kan, dat had ik rond zeven uur vooral maar het is nu al weer aardig over.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee niet echt, ben gewoon heel erg moe even...
het zou intressant kunnen zijn maar als ze allemaal met een "nee" weglopen... wat hebben wij er dan aanquote:
Ik vind het vooral irritant dat we van sommigen dus nooit zullen weten wie het was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:37 schreef AbortusKonijn het volgende:
Ik vind die mystery dingen maar overdreven gedoe
En de Bink en de Boor!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan, dat had ik rond zeven uur vooral maar het is nu al weer aardig over.
Komt door de redbull misschien
Maar ik ga zo ook lekker vast naar bed, met de laptop.
De Bink gaat mee, de Boor blijft beneden (die vindt boven nog een beetje eng, sissyquote:
Echt?????quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
De Bink gaat mee, de Boor blijft beneden (die vindt boven nog een beetje eng, sissy).
Ik weet niet wie het zusje is. Is dat deze met dat zwartwit geblokte shirt? Die was goed!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Dat sproetenmeisje is sweet, en die ene zus was heel goed hier.
Ja die, die was echt het beste wat ik tot nu toe gehoord heb!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het zusje is. Is dat deze met dat zwartwit geblokte shirt? Die was goed!
Ja, ik laat in het weekend altijd de deur naar boven open en dan komt hij wel even neuzen, maar dan rent ie weer snel de trap af na vijf minuten om op de bank beneden te gaan liggen ronken. Hij slaapt nooit boven, dat wil hij zelf niet. Anders mocht het welquote:
Het nummer paste wel goed bij haar en ze had ook geen moeite met die snelle zinnen enzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die, die was echt het beste wat ik tot nu toe gehoord heb!
Ja en een eigen stijl , heel top!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het nummer paste wel goed bij haar en ze had ook geen moeite met die snelle zinnen enzo.
Echt heel goed, ook leuke 'maniertjes' enzo!
En ze zing ook al niet al te best...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:45 schreef AbortusKonijn het volgende:
Nog zo'n mallootpaars
"Hoe kom ik er nou achter of ze bekend is..."
Lekker!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:44 schreef MrSubtle het volgende:
MrSubtle nieuwe versie, nu vanuit bed
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Lekker!
(Het in bed gedeelte dan, van de rest weet ik nog te weinig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |