Is er meel, melk, zout en een ei? Goezo, pannekoeken!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als er brood was had ik wel brood gegeten, dank je wel.
En als mijn ouders fatsoenlijk door hadden gegeven dat ik zelf maar iets moet fixen was ik naar een winkel geweest.
Ik deed niets! I swearquote:
vroeg ik me dus ook afquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Hoe oud is dat blonde kindje???
Ooohh, wat leuk, je kunt tóch vragen stellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je woont daar met je ouders en er is helemaal niks in huis. Wat eten jullie morgenochtend dan?
quote:
En dan ga jij weer zitten wachten tot de kasten weer vol zijn?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooohh, wat leuk, je kunt tóch vragen stellen.
Weet ik het, ze zullen morgenochtend wel naar de bakker gaan of in de stad eten.
Pannenkoeken zijn smerig,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Is er meel, melk, zout en een ei? Goezo, pannekoeken!
100 gram meel
200 ml melk
1 ei
beetje zout
--> goed roeren
pannetje, beetje boter, beslag erin, wachten tot het vanzelf loslaat als je met de pan rammelt, omdraaien met een spatel, minuutje wachten --> eten
Ligt eraan of ik zin heb om naar de winkel te gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan ga jij weer zitten wachten tot de kasten weer vol zijn?
Ja ik zat zoiets ook al te denken...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan ga jij weer zitten wachten tot de kasten weer vol zijn?
Ik kan zoveel, tis vaak meer onwil hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooohh, wat leuk, je kunt tóch vragen stellen.
Weet ik het, ze zullen morgenochtend wel naar de bakker gaan of in de stad eten.
quote:
Correct. Misshcien wel een ei trouwens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik zat zoiets ook al te denken...
en er is geen peperkoek, knackebrot, cornflakes, afbakstokbroodje, ... helemaal NIETS in huis?
je hebt niet meer nodig dan augurken tochquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Als ik nu een been breek en 6 weken niet naar de winkel kan kom ik een heel eind met de vriezer alleen al geloof ik
Los van het feit dat ik je dan brownies en fruitmandjes kom brengenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Als ik nu een been breek en 6 weken niet naar de winkel kan kom ik een heel eind met de vriezer alleen al geloof ik
Flikker eens op met je aannames.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan zoveel, tis vaak meer onwil hoor.
Maar das jou niet vreemd gok ik
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik je dan brownies en fruitmandjes kom brengen![]()
kusje op je speciale plekjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Flikker eens op met je aannames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |