You just ditched Crack, AGAIN.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We kunnen prima met z'n drieën zijn.
[..]
Ja maar Laura
Klopt. Het moment tot die ene keer afpreken loopt gesmeerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:00 schreef Fascination het volgende:
Hmm Zotheid, je schijnt het toch wel goed te doen bij de vrouwen, give me some tips.
Wut?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HUM!
Is het vlees van de Macdonalds halal geslacht?
Wieso? Je vriend is moslim en je vraagt je daarom af of je morgen wel luxueus bij de Mac kunt dineren?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HUM!
Is het vlees van de Macdonalds halal geslacht?
Te stom om om te lachen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
Omg ik moest net lachen om iets stoms.Van die tienermeisjes die zeggen: iedereen heeft de pik op me. True. [ afbeelding ]
Is het weer de tijd van de maand?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wieso? Je vriend is moslim en je vraagt je daarom af of je morgen wel luxueus bij de Mac kunt dineren?
Laura was echt schattig.quote:
KOAL!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:00 schreef Fascination het volgende:
Hmm Zotheid, je schijnt het toch wel goed te doen bij de vrouwen, give me some tips.
Ja, nou ik vroeg het me af, omdat New york pizza, KFC en Domino's pizza ineens alleen maar halalproducten verkopen.quote:
Dan moet er een prop in! ಠ_ಠquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het weer de tijd van de maand?
Het was niet serieus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
You just ditched Crack, AGAIN.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt. Het moment tot die ene keer afpreken loopt gesmeerd.
Whut? M'n opmerking is niet gemeen bedoeld hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het weer de tijd van de maand?
Ik had een ander plaatje verwachtquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een ander plaatje verwacht
Laura is heulemaal niet in Nederland.quote:
Okequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut? M'n opmerking is niet gemeen bedoeld hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Que?
Ja, het bestaat echt.
0 topics op naam. 14.gif
Als het maar smaakt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
Maar neen, ik heb geen vriend die moslim is en ik hoef even geen macdonalds te eten.
Ik vroeg me het alleen af, omdat we eigenlijk geen weet hebben van de afkomst van onze producten.
Sperzieboontjes uit Afrika.... bijvoorbeeld
Ik zou het ook niet weten. Ik denk dat het soms maar beter is dat je niet weet wat er allemaal met je voedsel gebeurt en wat het bevat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
Maar neen, ik heb geen vriend die moslim is en ik hoef even geen macdonalds te eten.
Ik vroeg me het alleen af, omdat we eigenlijk geen weet hebben van de afkomst van onze producten.
Sperzieboontjes uit Afrika.... bijvoorbeeld
Na die klote clip van Eminem durf ik nooit meer zo goed naar aftandse snackbars als de McDonalds.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Ik denk dat het soms maar beter is dat je niet weet wat er allemaal met je voedsel gebeurt en wat het bevat.
Boerenkool met appelmoes.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
Laten we net als ik op tv zag met z'n allen afspreken om teGrouphugging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Que?
Ja, het bestaat echt.![]()
![]()
![]()
De helende werking van een knuffel. Ik stem voor.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Nee, idd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Ik denk dat het soms maar beter is dat je niet weet wat er allemaal met je voedsel gebeurt en wat het bevat.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
Laten we net als ik op tv zag met z'n allen afspreken om teSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Que?
Ja, het bestaat echt.
I KnowBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Grouphugging.![]()
![]()
![]()
De helende werking van een knuffel. Ik stem voor.
Dat vind ik dan weer kansloz.quote:
Zijn ook altijd van die kansloze stinkhippies die vrije knuffels uitdelen. Nee sorry, ik hoef geen luizen of ziektes te krijgen.quote:
Das 7 uur slaap !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe kunnen jullie om 04:00 naar bed gaan en om 11:00 weer wakker? Ik word altijd rond 14:00 wakker, dan kan ik beter blijven liggen soms.
Ik had me 2 weken niet geschoren, beat that!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn ook altijd van die kansloze stinkhippies die vrije knuffels uitdelen. Nee sorry, ik hoef geen luizen of ziektes te krijgen.
Ja, jij wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:21 schreef Zotheid het volgende:
Ik ging op Sziget met allemaal meisjes huggen.
1 groot hippiefeest!
Mijn biologisch wekkertje gaat dan af. Tien uur slapenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe kunnen jullie om 04:00 naar bed gaan en om 11:00 weer wakker? Ik word altijd rond 14:00 wakker, dan kan ik beter blijven liggen soms.
Natuurlijk!quote:
Eeeeeh?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn biologisch wekkertje gaat dan af. Tien uur slapentoen ik jong was konden we maar drie uur per nacht slapen, dan moesten we al op weg om water te gaan halen. Verwende jeugd.
Dat klinkt echt hemels.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:21 schreef Zotheid het volgende:
Ik ging op Sziget met allemaal meisjes huggen.
1 groot hippiefeest!
Dat is genoegquote:
Nee nee 4EBE, ik weet niet wie je dat heeft wijsgemaakt, maar het is toch echt 8 uur.quote:
Dat klinkt wel heel erg Friends/ himym -achtigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk!
En zoveel mogelijk High Five-en!
Beste tijd van m'n leven.
Eigenlijk...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee nee 4EBE, ik weet niet wie je dat heeft wijsgemaakt, maar het is toch echt 8 uur.
Iedereen deed het.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg Friends/ himym -achtig![]()
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |