You just ditched Crack, AGAIN.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We kunnen prima met z'n drieën zijn.
[..]
Ja maar Laura
Klopt. Het moment tot die ene keer afpreken loopt gesmeerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:00 schreef Fascination het volgende:
Hmm Zotheid, je schijnt het toch wel goed te doen bij de vrouwen, give me some tips.
Wut?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HUM!
Is het vlees van de Macdonalds halal geslacht?
Wieso? Je vriend is moslim en je vraagt je daarom af of je morgen wel luxueus bij de Mac kunt dineren?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HUM!
Is het vlees van de Macdonalds halal geslacht?
Te stom om om te lachen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
Omg ik moest net lachen om iets stoms.Van die tienermeisjes die zeggen: iedereen heeft de pik op me. True. [ afbeelding ]
Is het weer de tijd van de maand?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wieso? Je vriend is moslim en je vraagt je daarom af of je morgen wel luxueus bij de Mac kunt dineren?
Laura was echt schattig.quote:
KOAL!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:00 schreef Fascination het volgende:
Hmm Zotheid, je schijnt het toch wel goed te doen bij de vrouwen, give me some tips.
Ja, nou ik vroeg het me af, omdat New york pizza, KFC en Domino's pizza ineens alleen maar halalproducten verkopen.quote:
Dan moet er een prop in! ಠ_ಠquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het weer de tijd van de maand?
Het was niet serieus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
You just ditched Crack, AGAIN.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt. Het moment tot die ene keer afpreken loopt gesmeerd.
Whut? M'n opmerking is niet gemeen bedoeld hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het weer de tijd van de maand?
Ik had een ander plaatje verwachtquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een ander plaatje verwacht
Laura is heulemaal niet in Nederland.quote:
Okequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut? M'n opmerking is niet gemeen bedoeld hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Que?
Ja, het bestaat echt.
0 topics op naam. 14.gif
Als het maar smaakt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
Maar neen, ik heb geen vriend die moslim is en ik hoef even geen macdonalds te eten.
Ik vroeg me het alleen af, omdat we eigenlijk geen weet hebben van de afkomst van onze producten.
Sperzieboontjes uit Afrika.... bijvoorbeeld
Ik zou het ook niet weten. Ik denk dat het soms maar beter is dat je niet weet wat er allemaal met je voedsel gebeurt en wat het bevat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
Maar neen, ik heb geen vriend die moslim is en ik hoef even geen macdonalds te eten.
Ik vroeg me het alleen af, omdat we eigenlijk geen weet hebben van de afkomst van onze producten.
Sperzieboontjes uit Afrika.... bijvoorbeeld
Na die klote clip van Eminem durf ik nooit meer zo goed naar aftandse snackbars als de McDonalds.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Ik denk dat het soms maar beter is dat je niet weet wat er allemaal met je voedsel gebeurt en wat het bevat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |