Een Rotterdammer is niet zwart, dus geen minderheid. Die hoeven dus niet door moraalridders (=buitenstaanders) beschermt te wordenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:33 schreef shmoopy het volgende:
Dus elke Rotterdammer moet zich ook beledigd voelen als iemand een Rotterdams typetje neerzet?
Je kunt natuurlijk ook problemen gaan zoeken.
Ik ook niet, maar ik weet niet wat het betekent.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er in godsnaam aanstootgevend kan zijn aan Dushi
Denkt je dat het punt wel duidelijk is.. Hoezo is Een Rotterdammer zou niet zwart..quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:10 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Een Rotterdammer is niet zwart, dus geen minderheid. Die hoeven dus niet door moraalridders (=buitenstaanders) beschermt te worden
Hij bedoelt vast dat niet iedere r'dammer zwart is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Denkt je dat het punt wel duidelijk is.. Hoezo is Een Rotterdammer zou niet zwart..
Dat negerzoen-gedoe is een beetje anders. Tenminste, als mensen dat woord gebruiken om je te beledigen is het een ander verhaal dan het woord zelf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:18 schreef Phoenix_Wright het volgende:
Kijk, ik ben zelf van oorsprong Irakees maar dat hele 'dat moet/mag niet want het is discriminerend' (negerzoenen en ook weer dit) moet maar een keer afgelopen zijn.
Het is maar of je je aangesproken voelt en ik vind wel dat vooral Negers en Marokkanen hier nogal last van hebben.
dat dus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef BigKing het volgende:
Wendy van Dijk is sowieso niet grappig.
Ik vind van wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:10 schreef Supersoep het volgende:
Mogen wij ons ook gediscrimineerd voelen wanneer zwarte stand-up comedians weer eens een half uur over ''them white folk'' praten?
quote:
Dat krijg je als men vast blijft hangen aan het verleden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
![]()
Maar dat gebeurt niet, want het beledigd ons niet. Als dat nou andersom ook zo was.
Het is maar net hoe je je ermee omgaat, is voor ieder verschillend. En ja die grappen worden vaak gebruikt door zwarte stand ups. Dan heb ik zo iets van, 'Ja oke, dat kennen we allemaal wel' Maar als bijvoorbeeld een blanke stand up. iets over negers zegt, stoor ik mij daar totaal niet aan.. ik moet er dan net zo keihard om lachen.. mits de grappen goed zijn natuurlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:10 schreef Supersoep het volgende:
Mogen wij ons ook gediscrimineerd voelen wanneer zwarte stand-up comedians weer eens een half uur over ''them white folk'' praten?
Het verschil is nu dat een blanke het doet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:38 schreef CasB het volgende:
Rayman doet toch precies hetzelfde? Lekker fucking boeiend.
Alleen is hij wel vermakelijk om naar te kijken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:38 schreef CasB het volgende:
Rayman doet toch precies hetzelfde? Lekker fucking boeiend.
zijn er mens die zich ergen aan ushi nee nouw danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:23 schreef Roi het volgende:
Zijn er (donkere) mensen die zich aan het type Dushi storen? Ik kan het me heel goed voorstellen aangezien het nogal een stereotype is wat wordt neergezet![]()
[ afbeelding ]
Nou, dat vind ik dus weer niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:42 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Alleen is hij wel vermakelijk om naar te kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |