Zodat wij weten van wie de straat is waar zij hebben gezwerfd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:25 schreef SperZii het volgende:
Nondeju. Waarom willen mensen ook echt in die clip figureren.
Kolere, wat een triest zootjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog triester dan MC Martin of de BlackBandanaCrew!
Het is toch verschrikkelijk dat dit uit mijn stad komt?!
Klacht: kansloos genetisch afval zoals de mensen in deze clip
Klacht 2: "Gezwerft"
Bonus-Klacht: 'Azy' oftewel Andre () heb ik mee op de middelbare school gezeten, toen hij ook al in een identiteits crisis zat, hij was toen nog een vuile relnicht die verhalen vertelde dat hij een gast had gepijpt in de WC van een lokale kroeg
Nee toch....niet uit Hoorn ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik schaam me serieus voor het feit dat deze paupers ook uit Hoorn komen!
Ghettoboogerd, JWZ !!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:35 schreef Compomotive155 het volgende:
GVD nu zie ik het pas, het is idd in Hoorn![]()
![]()
Daar stopte ik met kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:51 schreef LarryDavid het volgende:
"ik heb ook gezwerfd" hoorde ik een of ander stuk kakkerschijt met een 'italia'-shirt aan zeggen.
Meer hoef ik niet te weten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met zijn dunne beentjesquote:
Meen je ditquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:01 schreef Yoewie het volgende:
Het is wel vrij kansloos, maar er zitten wel een paar goede regels in:
"probeer zoveel mogelijk naar geluk te streven"
"Kijk om je heen en observeer wat je ziet"
"Ken jezelf goed en let op je ademhaling"
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Azy werkt hier ook in de plaatselijke snackbar
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog triester dan MC Martin of de BlackBandanaCrew!
Het is toch verschrikkelijk dat dit uit mijn stad komt?!
Klacht: kansloos genetisch afval zoals de mensen in deze clip
Klacht 2: "Gezwerft"
Bonus-Klacht: 'Azy' oftewel Andre () heb ik mee op de middelbare school gezeten, toen hij ook al in een identiteits crisis zat, hij was toen nog een vuile relnicht die verhalen vertelde dat hij een gast had gepijpt in de WC van een lokale kroeg
Die linker kwam ik laatst tegen in de winkel.. Ik wist dat ik hem ergens van kende maar wist niet meer waar van.quote:
Ey, hou je fucking bek over de kersy. de kersy is mijn stad en ik represent bitch!quote:
Eyy! Soms weet je zelluf geen eens op wat je zegt, snappuh?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:41 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Die linker kwam ik laatst tegen in de winkel.. Ik wist dat ik hem ergens van kende maar wist niet meer waar van.
Hij droeg precies hetzelfde en had ook z'n hond bij zich.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 25-10-2009 02:51:49 ]Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Haha. Yoki.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ey, hou je fucking bek over de kersy. de kersy is mijn stad en ik represent bitch!
Ik klink als een baas op je telefoon ja! wil je me komen dissen, doe niet zo dom dolle dwaas! Het is het leven van de straat!
dus hou je bek biatch!
Kersenboogerd is een stad, dus hjb!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:46 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Haha. Yoki.
"Ik klim tot de top van de berg.. Nee, wacht. Nog hoger; tot de top van de kerk."
Een kerk is hoger dan een berg?![]()
Ey, wat doe je stoer? Wat ga stoer doen. Zoek je ruzie mattie? Ey kom dan! Kom dan, beetje stoer doen hé.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Chyi? Condoekoe?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Kersenboogerd is een stad, dus hjb!
Hoe the fuck versta jij Yoki eigenlijk? Hij zegt volgens mij toch echt "Ik Chyi tot de top van de berug Nog Chyi de kerk"
En sowieso, het staat toch duidelijk dat die kerk op de fucking berg staat. Nadenken![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ey, wat doe je stoer? Wat ga stoer doen. Zoek je ruzie mattie? Ey kom dan! Kom dan, beetje stoer doen hé.
Zoek je ruzie?Rondeelstraat of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ey, wat doe je stoer? Wat ga stoer doen. Zoek je ruzie mattie? Ey kom dan! Kom dan, beetje stoer doen hé.
Zoek je ruzie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ey, swa mont ju Condoekoe spang! Gast jonko beffen aight oss zetten.Bedankt voor de ondertiteling! Ik merk dat naarmate ik ouder word ik het Nederlands toch steeds minder meester ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ey, swa mont ju Condoekoe spang! Gast jonko beffen aight oss zetten.kut ik wist wat je zei zonder de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Faka swa.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bedankt voor de ondertiteling! Ik merk dat naarmate ik ouder word ik het Nederlands toch steeds minder meester ben.
Wat is een maf?quote:
Oke, het is dus een compliment. Thnx!quote:
hjbquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:40 schreef Tacobell het volgende:
Oh, Hoorn! Ja die ene ghetto waar het leven elke dag zo onzettend slecht is en je moeite moet doen om te overleven want shiiittt mattie.
Wat een idioten.![]()
Ey je bek houden over Ali.B he!quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:50 schreef 3keernix het volgende:
zou een apart gedeelte moeten komen voor wanabe rappers die ALI.B willen nadoen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:24 schreef di0r1 het volgende:
Het stuk van 2:22 wordt door een ander gerapt?
Fonetisch Engels ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:29 schreef Yoewie het volgende:
Als je de tekst gaat opzoeken, kom je een Fries stukje tegen
Terwijl er toch echt Engels wordt "gerapt".
Zou het inderdaad gewoon een grap kunnen zijn overigens?quote:
Waalwijk?quote:
Het ligt niet aan je nederlands, het ligt aan degene die dit soort oerwoudkreten gebruiken, die kunnen geen nederlands.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bedankt voor de ondertiteling! Ik merk dat naarmate ik ouder word ik het Nederlands toch steeds minder meester ben.
"jij moet je kanke bek dicht houden stomme hoerezoon kanke nederlader of wie je ook mag zijn "quote:
Linkjequote:Op zondag 25 oktober 2009 10:40 schreef Flammie het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt voor die thread in ONZ.... Mijn inspiratie moge duidelijk zijn...
Dit is echtquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zou het inderdaad gewoon een grap kunnen zijn overigens?
Kan het me echt niet voorstellen dat dit echt serieus is.. het ligt er zooo dik bovenop namelijk
hahahahaquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:41 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Die linker kwam ik laatst tegen in de winkel.. Ik wist dat ik hem ergens van kende maar wist niet meer waar van.
Hij droeg precies hetzelfde en had ook z'n hond bij zich.![]()
Niet mee eens, er zijn/waren in mijn ogen zat goede Nederlandse rappers.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:27 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blanke rappers
Nederlandse rappers
trieste grapjassen
Wat vind je van Engelquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet mee eens, er zijn/waren in mijn ogen zat goede Nederlandse rappers.
Opgezwolle![]()
Jiggy Dje![]()
Winne![]()
Spacekees![]()
Typhoon![]()
Osdorp Posse![]()
Zwart licht![]()
Fakkelbrigade![]()
Hef![]()
DuvelDuvel![]()
Blaxtar![]()
Extince
Klinkt best leuk, daar ga ik eens wat meer van checken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat vind je van Engel? :
Ook uit Hoorn
Hij laat imagebuilding helemaal losquote:Op zondag 28 maart 2010 03:32 schreef Nikmans het volgende:
Vuist in de lucht
Schaakmeester staat paraat
Mensen die de straat zien als een of andere junglequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef Michielos het volgende:
schaakmeester
hij is goed. En zijn teksten raken me. Het is inderdaad pittig om de straat te overleven, het was een van de redenen dat ik vechtkunsten ging trainen
Schaakmeester, je bent goed swa!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef Michielos het volgende:
schaakmeester
hij is goed. En zijn teksten raken me. Het is inderdaad pittig om de straat te overleven, het was een van de redenen dat ik vechtkunsten ging trainen
Schaakmeester, je bent goed swa!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:40 schreef Flammie het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt voor die thread in ONZ.... Mijn inspiratie moge duidelijk zijn...
Zeer lijp, maar welquote:
Paupers en Hoorn is echt niet vreemd hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik schaam me serieus voor het feit dat deze paupers ook uit Hoorn komen!
Shownieuws in de gaten houden!quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Azy (dat halfje dat dat stuk Engels doet) werkt nog steeds bij de snackbar
Ik ga volgende week even proberen picca's te maken
Die vind ik eigenlijk erg leuk. Hebben ook veel moeite voor de clip gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:58 schreef Joran-Joran het volgende:
Haha vreemd maar op de een of andere manier toch leuk.
Nou?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Azy (dat halfje dat dat stuk Engels doet) werkt nog steeds bij de snackbar
Ik ga volgende week even proberen picca's te maken
Ik ben nog niet bij deze snackbar geweestquote:
Nee hoor, lees de post boven je maar.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:39 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
ben ik de enige die dit wel leuk vind?
en ik inderdaad ook bedanktquote:Op maandag 21 juni 2010 00:39 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
ben ik de enige die dit wel leuk vind?
niets tegen hoorn ja, volgens mij wonen daar de lekkerste chicks van nederlandquote:
De Schaakmeester Nicolaas - Brief aan Jiggy Dje.mp3quote:MC Nicolaas
Posted 26 May 2010 - 06:40 PM
Ik heb een brief voor Jiggy Dje gemaakt. Ik hoop dat hij mij tekent!
Ja, viel mij ook op, komt wel heel dom overquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:51 schreef LarryDavid het volgende:
"ik heb ook gezwerfd" hoorde ik een of ander stuk kakkerschijt met een 'italia'-shirt aan zeggen.
Meer hoef ik niet te weten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn chick woont erquote:Op maandag 21 juni 2010 09:07 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
niets tegen hoorn ja, volgens mij wonen daar de lekkerste chicks van nederland
Hoorn.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die kerk in het begin van de clip, daar vlak naast heb ik afgelopen vrijdag in mijn broek gescheten!
Check die roffe fittie op ML75 danquote:Op maandag 21 juni 2010 10:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
De Schaakmeester Nicolaas - Brief aan Jiggy Dje.mp3
Met Jiggy Dje en Spacekees..![]()
![]()
Hij heeft eerder dit jaar ook een nieuwe clip online gezet, maar lijkt die jammer genoeg alweer verwijderd te hebben:
http://www.ml75.nl/?page=2&p=1&id=323740
[ afbeelding ]
quote:De Schaakmeester Nicolaas nieuwe tracks en een paar oude
MC Nicolaas
Posted 18 May 2010 - 09:23 PM
check it out heads and b-girls.
http://www.youtube.com/user/NicolaasB
peace and 1 love
quote:MC Nicolaas
Posted 24 May 2010 - 03:31 PM
Thanks man! Mijn droom is om bij Noah´s Ark te worden getekend en ik ga daar keihard voor werken! SHOUT OUT NAAR JIGGY DJE!
quote:De Schaakmeester Nicolaas - Brief Aan Jiggy Dje Teken mij!
MC Nicolaas
Posted 26 May 2010 - 06:40 PM
Ik heb een brief voor Jiggy Dje gemaakt. Ik hoop dat hij mij tekent!
http://www.youtube.c...h?v=aFvCkVQ0n40
De Schaakmeester Nicolaas - Brief aan Jiggy Dje.mp3 - 0.92MB
Arme Jiggy.quote:MC Nicolaas
Posted 26 May 2010 - 07:16 PM
nee serieus? deed fresku het eerder? gvd, dan heb ik gefaald. jongen, misschien geeft Jiggy Dje me een kans en ik vind het wel origineel omdat het juist niet te verwachten is haha. Shout out naar Jiggy Dje, zeg JEEJ!
ps. Niet geschoten is altijd mis.
Hahahaquote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vuist in de lucht, Schaakmeester staat paraat!
quote:thoooOmas
5 maanden geleden
Kanker in je uterus
quote:Verderf13
1 jaar geleden 2
Nicolaas vette nerd hahaha KK NERD
Dat dus, ze denken wij hier achterwijken ala New York hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Nielsch het volgende:
"Het is moeilijk de straat te overleven"
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mongolen! Is dit een voorlichtingsrijmpje voor kleine kleuters die voor het eerst mogen oversteken ofzo? We wonen in fucking Nederland, get a life losers....
Ik vind dat vreemd; hier komt hij echt heel goed.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Schaakmeester Nicolaas in de 1e verse
Ik vind die laatste twee best goeiquote:Op maandag 21 juni 2010 19:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Schaakmeester Nicolaas in de 1e verse
OSG: VMBO - HAVO - ATH/GYMquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:58 schreef Kakpizza het volgende:
Schaakmeester zat op een VMBO school.
Titaan.
Die reactiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:05 schreef NotYou het volgende:
http://www.leipeshit.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=32177![]()
![]()
Arme Schaak.
quote:Ik vind het origineel. Want die ene was naar Kees weetje, en deze naar Jiggy. Fokking geniaal!
kloon van azyquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:03 schreef Leonidas82 het volgende:Azy kan tenminste rappen Figuranten zijn triester Die gast met die joint op het bankje lijkt me relax
Enuf said
Wat een bazen. Heb je Johnnie Walker - Welkom in De Hood al gecheckt?quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef Panzermaus het volgende:
Zware lyrieken, maar kan niet tippen aan LO-BO featuring VA met MIJN BLOCK DEEL 2.
Deel 1 is ook puik trouwens.
Allebei geproduceerd door Da-Boy. Beetje hetzelfde soort materiaal als 'De straat is van mij'.
Nee man, ik ken alleen producties van Da-Boy. Even kijken.quote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat een bazen. Heb je Johnnie Walker - Welkom in De Hood al gecheckt?Aanradertje voor als je nog wilt lachen.
Allemaal Gucci petjesquote:Op zondag 18 september 2011 00:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Het kan dus echt wel erger he.
Zij wonen gewoon in dezelfde plaats als ikquote:Op zondag 18 september 2011 00:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Het kan dus echt wel erger he.
harde hood zie ik gelijk jij bent zeker ook zo'n man van de straatquote:Op zondag 18 september 2011 01:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zij wonen gewoon in dezelfde plaats als ik
Gelukkig niet.quote:Op zondag 18 september 2011 01:07 schreef Keselo het volgende:
[..]
harde hood zie ik gelijk jij bent zeker ook zo'n man van de straat
Heb je ook zo'n gucci petje, louis vuitton riem en extra groot nektasje?quote:Op zondag 18 september 2011 01:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zij wonen gewoon in dezelfde plaats als ik
3x nee.quote:Op zondag 18 september 2011 01:09 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n gucci petje, louis vuitton riem en extra groot nektasje?
Aangezien hun het ook allemaal hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
quote:
Hoe laat?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:36 schreef HerbertThePervert het volgende:
Spaghettivreter en RhytmicalRemedy kom chille bij Betje Wolf?
De stad kersenboogerdquote:
Leid.quote:Op zondag 18 september 2011 17:44 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Heb wel iemand die nu leid aan kanker maar toch moest ik even gniffelen om dit.
Mn oma heb kanker, denk aan mn omaaa!quote:Op donderdag 22 september 2011 16:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Leid.
Sowieso mensen die kanker als scheldwoord associeren met de ziekte en helemaal trippen.
Top plaat!quote:Lyrics to De Straat Is Van Jou :
[Azy (in het Fries)]
Kam on, stik up kits
[Schaakmeester - Refrein 2x]
De straat is van mij, het is m'n enige straat
Vuist in de lucht, Schaakmeester staat paraat
[Schaakmeester]
De is voor mijn soldaten op straat
Houd je hoofd omhoog en sta paraat
Kijk om je heen en observeer wat je ziet
Voel veilig, want Schaak zit bij je ziel
Ik heb ook gezwerfd op de grote straten
Plekken waar cats en het zomaar haten
Het is moeilijk om de straat te overleven
Maar probeer zoveel mogelijk naar geluk te streven
Imago building, laat het helemaal los
Wees jezelf, anders word je zomaar gebosst
Ken jezelf goed en let op je ademhaling
Geef je punches af, maar val niet in de herhaling
Represent de mensen die het nodig hebben
Laat jezelf niet kennen, laat je eerder verwennen
De straat is van jou, dus sta je mannetje, Sjaak
En als je problemen hebt, bel me dan maar
[Schaakmeester - Refrein 2x]
[Azy (in het Fries)]
Joe no dat de striets go abof al
Kas de laws of de striets stend abof law
riemember dis plees joest to bie a jangal
Wie djust gat a bit moor edvenst dats al
Striets wer eim tjillin, hevvin a bal
Wer everiebodie is alwees flesjin his bral
But de fekt is, moost of dem doont hef it et al
So ei sie moost emcies lijk a men in de wal
Kas wen ei bas on de striets deej bie stendin in al
Wei ei get tjeest de weej doe lek of applas
Striet rep geef mie creddibilidie
Dissie, kissie, go der joe sie
If joe esk for mie joe will fijnt mie on de striets
Peej a vissit to wer ei kik it
Sip it en hit it
Agèn
Agèn
En stik wit de ritm or flip it
Doont bie tjikken
Joe ken run, but nevver haaid
So open joer demn doors, de striets is outseid
En deej maaaaajn
[Schaakmeester - Refrein 4x]
In het fries, elke keer al lees ik dat ga ik weer stuk.quote:
Het is je eigen topic knulquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goed topic dit![]()
Deze boys hadden mee moeten doen met Holland in da Hooood !
wtf, klasgenoot van me in die clipquote:Op zondag 25 september 2011 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
NIEMAND DIE ZIET
DIE HARD SOLDIERS
HD VERSION
SUBSCRIBE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |