Zodat wij weten van wie de straat is waar zij hebben gezwerfd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:25 schreef SperZii het volgende:
Nondeju. Waarom willen mensen ook echt in die clip figureren.
Kolere, wat een triest zootjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog triester dan MC Martin of de BlackBandanaCrew!
Het is toch verschrikkelijk dat dit uit mijn stad komt?!
Klacht: kansloos genetisch afval zoals de mensen in deze clip
Klacht 2: "Gezwerft"
Bonus-Klacht: 'Azy' oftewel Andre () heb ik mee op de middelbare school gezeten, toen hij ook al in een identiteits crisis zat, hij was toen nog een vuile relnicht die verhalen vertelde dat hij een gast had gepijpt in de WC van een lokale kroeg
Nee toch....niet uit Hoorn ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik schaam me serieus voor het feit dat deze paupers ook uit Hoorn komen!
Ghettoboogerd, JWZ !!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:35 schreef Compomotive155 het volgende:
GVD nu zie ik het pas, het is idd in Hoorn![]()
![]()
Daar stopte ik met kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:51 schreef LarryDavid het volgende:
"ik heb ook gezwerfd" hoorde ik een of ander stuk kakkerschijt met een 'italia'-shirt aan zeggen.
Meer hoef ik niet te weten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met zijn dunne beentjesquote:
Meen je ditquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:01 schreef Yoewie het volgende:
Het is wel vrij kansloos, maar er zitten wel een paar goede regels in:
"probeer zoveel mogelijk naar geluk te streven"
"Kijk om je heen en observeer wat je ziet"
"Ken jezelf goed en let op je ademhaling"
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Azy werkt hier ook in de plaatselijke snackbar
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog triester dan MC Martin of de BlackBandanaCrew!
Het is toch verschrikkelijk dat dit uit mijn stad komt?!
Klacht: kansloos genetisch afval zoals de mensen in deze clip
Klacht 2: "Gezwerft"
Bonus-Klacht: 'Azy' oftewel Andre () heb ik mee op de middelbare school gezeten, toen hij ook al in een identiteits crisis zat, hij was toen nog een vuile relnicht die verhalen vertelde dat hij een gast had gepijpt in de WC van een lokale kroeg
Die linker kwam ik laatst tegen in de winkel.. Ik wist dat ik hem ergens van kende maar wist niet meer waar van.quote:
Ey, hou je fucking bek over de kersy. de kersy is mijn stad en ik represent bitch!quote:
Eyy! Soms weet je zelluf geen eens op wat je zegt, snappuh?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:41 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Die linker kwam ik laatst tegen in de winkel.. Ik wist dat ik hem ergens van kende maar wist niet meer waar van.
Hij droeg precies hetzelfde en had ook z'n hond bij zich.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 25-10-2009 02:51:49 ]Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Haha. Yoki.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ey, hou je fucking bek over de kersy. de kersy is mijn stad en ik represent bitch!
Ik klink als een baas op je telefoon ja! wil je me komen dissen, doe niet zo dom dolle dwaas! Het is het leven van de straat!
dus hou je bek biatch!
Kersenboogerd is een stad, dus hjb!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:46 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Haha. Yoki.
"Ik klim tot de top van de berg.. Nee, wacht. Nog hoger; tot de top van de kerk."
Een kerk is hoger dan een berg?![]()
Ey, wat doe je stoer? Wat ga stoer doen. Zoek je ruzie mattie? Ey kom dan! Kom dan, beetje stoer doen hé.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Chyi? Condoekoe?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Kersenboogerd is een stad, dus hjb!
Hoe the fuck versta jij Yoki eigenlijk? Hij zegt volgens mij toch echt "Ik Chyi tot de top van de berug Nog Chyi de kerk"
En sowieso, het staat toch duidelijk dat die kerk op de fucking berg staat. Nadenken![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ey, wat doe je stoer? Wat ga stoer doen. Zoek je ruzie mattie? Ey kom dan! Kom dan, beetje stoer doen hé.
Zoek je ruzie?Rondeelstraat of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ey, wat doe je stoer? Wat ga stoer doen. Zoek je ruzie mattie? Ey kom dan! Kom dan, beetje stoer doen hé.
Zoek je ruzie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ey, swa mont ju Condoekoe spang! Gast jonko beffen aight oss zetten.Bedankt voor de ondertiteling! Ik merk dat naarmate ik ouder word ik het Nederlands toch steeds minder meester ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ey, swa mont ju Condoekoe spang! Gast jonko beffen aight oss zetten.kut ik wist wat je zei zonder de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Faka swa.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bedankt voor de ondertiteling! Ik merk dat naarmate ik ouder word ik het Nederlands toch steeds minder meester ben.
Wat is een maf?quote:
Oke, het is dus een compliment. Thnx!quote:
hjbquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:40 schreef Tacobell het volgende:
Oh, Hoorn! Ja die ene ghetto waar het leven elke dag zo onzettend slecht is en je moeite moet doen om te overleven want shiiittt mattie.
Wat een idioten.![]()
Ey je bek houden over Ali.B he!quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:50 schreef 3keernix het volgende:
zou een apart gedeelte moeten komen voor wanabe rappers die ALI.B willen nadoen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:24 schreef di0r1 het volgende:
Het stuk van 2:22 wordt door een ander gerapt?
Fonetisch Engels ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:29 schreef Yoewie het volgende:
Als je de tekst gaat opzoeken, kom je een Fries stukje tegen
Terwijl er toch echt Engels wordt "gerapt".
Zou het inderdaad gewoon een grap kunnen zijn overigens?quote:
Waalwijk?quote:
Het ligt niet aan je nederlands, het ligt aan degene die dit soort oerwoudkreten gebruiken, die kunnen geen nederlands.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bedankt voor de ondertiteling! Ik merk dat naarmate ik ouder word ik het Nederlands toch steeds minder meester ben.
"jij moet je kanke bek dicht houden stomme hoerezoon kanke nederlader of wie je ook mag zijn "quote:
Linkjequote:Op zondag 25 oktober 2009 10:40 schreef Flammie het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt voor die thread in ONZ.... Mijn inspiratie moge duidelijk zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |