Mjaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
familie recourt he?
dikke vinger in de pap,
was in dgk ook al.
de waarheid is blijkbaar te hard voor ze....!
gaan ze huilen.
huil familie!
Ja dat snap ik maar waarom steeds sluiten als het over dgk. gaat enz...quote:
Ja de hele wereld draait om de gouden kooi en iedereen zit in het complotquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sorry maar lijkt vriendje van Huub ofzo
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar waarom steeds sluiten als het over dgk. gaat enz...
Wat een drop lul dan. Sorry maar lijkt vriendje van Huub ofzo
En bel ook even de dierenbescherming, de Party en Volkswagen want anders krijgt Natasia een Toerek.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien allemaal ff een berichtje plaatsen in de FB van SHO
Maakt dit topic wel in 1 klap een stuk gezelligerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:02 schreef APK het volgende:
Het is een schandaal dat dat topic dicht is.
Gedaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef sunny16947 het volgende:
did it.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef sunny16947 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:02 schreef APK het volgende:
Het is een schandaal dat dat topic dicht is.
Zou je een samenvatting kunnen geven van de chat met de 'fam recourt' ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef littlemamita het volgende:
[..]
did it.
wil graag verder chatten met de fam recourt.
het werd net een beetje interessant!
Nee dat mag hier niet hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Zou je een samenvatting kunnen geven van de chat met de 'fam recourt' ?
Mag je het hier alleen over Rode kool, bratkartoffeln, Boskoop en Vianen hebbenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee dat mag hier niet he![]()
Dat moet in dgk. enz in de media maar die bestaat niet meer![]()
Static had er teveel omkijken naar en dacht heb weekend geen zin in nu
Hier mag alles.quote:
Ja. Maar ja, over Rode kool kun je het natuurlijk uren hebben he? Om over bratkartoffeln nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag je het hier alleen over Rode kool, bratkartoffeln, Boskoop en Vianen hebben
JE MOEDER MET JE HOOFD!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja godver en de mijne gaat wel dicht. KUT IAN
Niet te vreten en kutdorpen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Maar ja, over Rode kool kun je het natuurlijk uren hebben he? Om over bratkartoffeln nog maar te zwijgen.
Hé Ian, heb jij nog nieuws over moordenaar huubquote:
Geef nou maar toe dat JIJ het bent die al die ellende deze kant op stuurtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje paupers hier, ik zit geweaun onschuldig bier te drinken.
Mij een beetje beschuldigen van mod zijn
Jazekers, hij schijnt mishandelde, gehandicapte meisjes uit Taiwan te adopteren om ze vervolgens in zijn kelder uit te hongeren en daarna voor zijn ranzige seksuele frustraties te misbruiken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Hé Ian, heb jij nog nieuw over moordenaar huub
Ik ben de Duitsche plaagquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat JIJ het bent die al die ellende deze kant op stuurt
Ian, ik ken je niet maar je was zo blij vandaag. Hou dat vast héquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje paupers hier, ik zit geweaun onschuldig bier te drinken.
Mij een beetje beschuldigen van mod zijn
Ik vind jou wel lollig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ian, ik ken je niet maar je was zo blij vandaag. Hou dat vast hé
In welk deel van duitsland is het rond 6 uur?quote:
En wat is daar ook alweer mis meequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jazekers, hij schijnt mishandelde, gehandicapte meisjes uit Taiwan te adopteren om ze vervolgens in zijn kelder uit te hongeren en daarna voor zijn ranzige seksuele frustraties te misbruiken.
Ik weet het vrijwel zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |