Ja godver en de mijne gaat wel dicht. KUT IANquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is verdacht; Ian is weg, er wordt een nieuw topic geopend in SHO, en dan nota bene een regelrecht baggertopic en Static sluit hem niet....
Conclusie: Ian is eigenlijk Static![]()
Dat verklaart gelijk waarom hij maar vijf notes heeft![]()

Zie je wel, en wij maar denken dat hij een licht opstandige, soms rellerige usert is..... blijkt ie gewoon bij te klussen als heule strenge modquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja godver en de mijne gaat wel dicht. KUT IAN

Oh tis een homo . Ja dat verklaard alles iidquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:47 schreef Leandra het volgende:
En strax dit topic binnenwandelen met een onschuldige "WTF??" natuurlijk.
Als Ian uiteraard.... Static zou dat niet zeggen

Ja, het was on-topic inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:48 schreef Chanel5 het volgende:
We waren ontopicwat een lullo, wat is dat eigenlijk voor een mod?

was toch 2 uur open en heb fijn met de familie recourt ge slow chat!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je maakt grote kans Lies, de tijd er ff bij?

familie recourt he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Bij wie kan ik mijn t-shirt ophalen?

Een mod?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef Noelle06 het volgende:en weg weer !
Wie is Static om dit steeds te sluiten

ik heb nog wel een dgk shirt voor je nieuw in plastic!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Bij wie kan ik mijn t-shirt ophalen?

Mjaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
familie recourt he?
dikke vinger in de pap,
was in dgk ook al.
de waarheid is blijkbaar te hard voor ze....!
gaan ze huilen.
huil familie!

Ja dat snap ik maar waarom steeds sluiten als het over dgk. gaat enz...quote:

Ja de hele wereld draait om de gouden kooi en iedereen zit in het complotquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sorry maar lijkt vriendje van Huub ofzo

quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar waarom steeds sluiten als het over dgk. gaat enz...
Wat een drop lul dan. Sorry maar lijkt vriendje van Huub ofzo

En bel ook even de dierenbescherming, de Party en Volkswagen want anders krijgt Natasia een Toerek.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien allemaal ff een berichtje plaatsen in de FB van SHO

Maakt dit topic wel in 1 klap een stuk gezelligerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:02 schreef APK het volgende:
Het is een schandaal dat dat topic dicht is.

Gedaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien allemaal ff een berichtje plaatsen in de FB van SHO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |