Niets, wat echt erg is is dat die kuthoer van een Claire dat allemaal rond loopt te vertellen, de frustie!quote:
Ze mogen hier komen, deze week ben ik nog lief.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef APK het volgende:
Volgens mij lopen er nu echt een paar gefrustreerde Huub-posters rond zonder een idee waar ze nu moeten posten.
Waren de bierviltjes weer op?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Officieel ben ik nog aan het zuipen, moest even een cd'tje ophalen
Dat zou ik zelf dan ook weer doen als ik een deuk in mijn vette hoofd had waar ik door die nieuwste I-phone werd geraakt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Niets, wat echt erg is is dat die kuthoer van een Claire dat allemaal rond loopt te vertellen, de frustie!
Neen, ik heb te hard lopen gillen dat de nieuwe Rammstein über geyl is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waren de bierviltjes weer op?
Ben Huub sopper af sinds hij de dgk.heb verlaten en er vele verhalen rond gaan daar in laren, hilversum en baarnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze mogen hier komen, deze week ben ik nog lief.
Ze zou blij moeten zijn dat die teringmobieltjes steeds kleiner worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf dan ook weer doen als ik een deuk in mijn vette hoofd had waar ik door die nieuwste I-phone werd geraakt.
Da's lief, post 's tieten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ben Huub sopper af sinds hij de dgk.heb verlaten en er vele verhalen rond gaan daar in laren, hilversum en baarn
Hard gillen in het Duitsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, ik heb te hard lopen gillen dat de nieuwe Rammstein über geyl is.
Ze kunnen het niet vinden, slome.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze mogen hier komen, deze week ben ik nog lief.
AUFMACHEN!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hard gillen in het Duits
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet vinden, slome.
Ga ze eens halen.
Open even een topic in SHO met een link naar dit topic oid.
Ja, morgen, mijn cd is klaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ga ze eens halen.
Bijna dicht overigens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ga ze eens halen.
Ian, het ga je goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, succes.
http://www.google.nl/quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:42 schreef Wijnneus het volgende:
ik zit niet op vol, linkje? kan ik ook eens kijken daar
Nee we zitten hier general chat rondom huub en claire episode 1quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:41 schreef PC eend het volgende:
Ik zit te wachten op een rel, maar kennelijk zit iedereen al op vol
Dus ik ben hier de enige brave eikel die naar static zit te luisterenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee we zitten hier general chat rondom huub en claire episode 1
Static was ons zat en heb ons verplaatstquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus ik ben hier de enige brave eikel die naar static zit te luisteren![]()
Like duh!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus ik ben hier de enige brave eikel die naar static zit te luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |