abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74000862
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:25 schreef Tegan het volgende:
Welk andere stuk?
Als ik bij jou een been afhak, dan zet ik hem er weer aan in de buurt van je neus

Dus als je van plan was om je been te laten afhakken, hou er dan rekening mee dat je neus dan ook bevroren moet worden
!! Shut up woman, get on my horse !!
.
In het land der dwazen, zal de grootste dwaas regeren.
pi_74000931
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:26 schreef DjinN het volgende:

[..]

volgens mij snap jij niet dat je van een keizersnee veel langer last kan hebben als van een normale bevalling
Anders was het wel zo handig geweest als we een mes bij de nageboorte kregen
.
pi_74001075
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:31 schreef Knorriepot het volgende:

[..]

Als ik bij jou een been afhak, dan zet ik hem er weer aan in de buurt van je neus

Dus als je van plan was om je been te laten afhakken, hou er dan rekening mee dat je neus dan ook bevroren moet worden
Doe wond kan dan toch mooi een week bloeden .
pi_74001103
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:26 schreef DjinN het volgende:

[..]

volgens mij snap jij niet dat je van een keizersnee veel langer last kan hebben als van een normale bevalling
Ik snap het wel, alleen ik wilde nog kunnen zeuren over menstrueren .
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:40:21 #180
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_74001228
slecht topic is dit geworden zeg
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_74001427
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik snap het wel, alleen ik wilde nog kunnen zeuren over menstrueren .
Zeur jij maar verder over menstruatie hoor.. been there, done that

Ik zeg drie keer hoera voor het spiraaltje
.
pi_74001485
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef postmortum het volgende:
Waarom gooien vrouwen het altijd op ongesteld zijn of geweest zijn als ze een dag niet lekker in hun vel zitten , geen sex willen , brak op het werk komen etc
Gelukkig doe ik dat dus nooit, heb er gelukkig ook nooit last van gehad!
Maar hoor hierbij geloof ik tot een speciale soort ubervrouwelijke vrouw ..althans ik wil ermee zeggen, mijn lijf is totaal geconcentreerd op het vrouwelijke zijn...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_74001564
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Gelukkig doe ik dat dus nooit, heb er gelukkig ook nooit last van gehad!
Maar hoor hierbij geloof ik tot een speciale soort ubervrouwelijke vrouw ..althans ik wil ermee zeggen, mijn lijf is totaal geconcentreerd op het vrouwelijke zijn...
point = ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74001628
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:50 schreef DjinN het volgende:

[..]

point = ?
Ben lekker mezelf!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_74001685
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ben lekker mezelf!

ja maar dat heeft toch niets met ongesteld zijn te maken
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:55:21 #186
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_74001738
Wat een topic.

Mijn god, het stereotype man en vrouw blijkt op FOK! te zitten. Hoezo genuanceerdheid en inlevingsvermogen. Al vind ik die posts van BT wel opwindend.
pi_74001951
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:53 schreef DjinN het volgende:

[..]

ja maar dat heeft toch niets met ongesteld zijn te maken
Jawel!
Mijn idee is dat vrouwen die er last van hebben zichzelf niet totaal accepteren..maar dat is puur wat ik zag in mijn omgeving aan vrouwen die er last van hadden...dus ik weet niet of het echt zo is, maar tis een lekker excuus...

Bv
Ja ik heb mijn haar geverfd omdat:
Ik kocht kleding omdat:
Ik zei de waarheid eindelijk eens omdat:
Ik was even mijzelf omdat:
Ik durfde eindelijk een grote mond op te trekken tegen jou omdat:

Ja zo lust ik er nog wel een...wees jezelf gewoon
pi_74002058
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:00 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Jawel!
Mijn idee is dat vrouwen die er last van hebben zichzelf niet totaal accepteren..maar dat is puur wat ik zag in mijn omgeving aan vrouwen die er last van hadden...dus ik weet niet of het echt zo is, maar tis een lekker excuus...

Bv
Ja ik heb mijn haar geverfd omdat:
Ik kocht kleding omdat:
Ik zei de waarheid eindelijk eens omdat:
Ik was even mijzelf omdat:
Ik durfde eindelijk een grote mond op te trekken tegen jou omdat:

Ja zo lust ik er nog wel een...wees jezelf gewoon
Ehrmm...ik denk dat je door de overvloedige hormonen tijdens je menstruatie niet helemaal jezelf zijn kan hoor..of voel jij je soms helemaal geweldig als je menstrueert ?
pi_74002716
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:03 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ehrmm...ik denk dat je door de overvloedige hormonen tijdens je menstruatie niet helemaal jezelf zijn kan hoor..of voel jij je soms helemaal geweldig als je menstrueert ?
Hormonen zijn Klotedingen.. blijven ook net zo lang in de bloedbaan ronddwarrelen totdat ze de bestemming hebben bereikt
.
pi_74002811
Ik heb een spiraaltje
U MAD?
pi_74003132
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
Soms zou ik willen dat mannen een dagje flink ongesteld konden zijn, gewoon om wat inlevingsvermogen te ontwikkelen.
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:55 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Eens! Ik lig meestal gewoon echt een volle week plat als ik ongesteld ben, ontzettende pijn in me onderrug en krampen. En chagerijnig, en zin in vet eten. Ik haat het zo. Wel weer een excuus om veel chocolade te eten
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:54 schreef JediMasterLucia het volgende:
mannen moeten gewoon blij zijn dat deze maandelijkse ellende niet hebben.
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
Omdat je vaak er heel veel last van hebt,
je moet het is een keer mee maken, had er vroeger nooit last van , sinds een tijdje weer wel.

buikpijn, rugpijn, misselijk, stemmingswisselingen, honger, koud, hoofdpijn, krampen, steken, daar word je nou niet bepaald vrolijk van
Nou, nou overdrijven is ook een kunst. Het is geen chemo, of onverdoofde bevalling, gewoon wat buikpijn en gehannes (ik kan het weten)
When it comes to survival..
pi_74003483
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:36 schreef LesStroud het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Nou, nou overdrijven is ook een kunst. Het is geen chemo, of onverdoofde bevalling, gewoon wat buikpijn en gehannes (ik kan het weten)
Misschien is het voor sommige mensen niet overdreven...en ben jij gewoon net als ik een van de personen die nauwelijks tot geen last hebben
pi_74003919
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:36 schreef LesStroud het volgende:

Sommige vrouwen kunnen er behoorlijk ziek van zijn en dat is dan niet een beetje buikpijn en gehannes.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_74004110
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]

Sommige vrouwen kunnen er behoorlijk ziek van zijn en dat is dan niet een beetje buikpijn en gehannes.
Ik vraag me af hoezeer hoezeer het pr het het psychisch reageren iop de klachten is. Je voelt pijn wat doe je ermee? Als je er heel erg mee bezig gaat zul je die pijn ook meer ervaren.

Mijn schoonfamilie rus zo ongeveer 4x per jaar ziek en dan gaan ze pontificaal in kamerjas op de bank in de woonkamer ziek zitten zijn. En praten over wat de dokter heeft voorgeschreven en waar ze allemaal last van hebben, maar je maakt mij niet wijs dat ze echt zoveel zieker zijn dan ik als ik eens wat heb.
When it comes to survival..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')