Nah, ik heb dat echt nog nooit gehad hoor. En ik denk niet dat het zoiets zal zijn als *pats boem vloedgolf*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:29 schreef Tegan het volgende:
Hm. Ik moet er echt niet aan denken dat ik zo'n doorbraakbloeding krijg. Ik slik alleen door als ik op vakantie ofzo ga.
Menstrunamiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nah, ik heb dat echt nog nooit gehad hoor. En ik denk niet dat het zoiets zal zijn als *pats boem vloedgolf*
de enige reden waarom ik de pil doorslik (wat ik maar 1x doe), is dat ik geen zin heb om elke maand ongesteld te zijn... ik hou het liever op een x in de 2 maandenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nah, ik heb dat echt nog nooit gehad hoor. En ik denk niet dat het zoiets zal zijn als *pats boem vloedgolf*
Hm, ik slik alleen door als het gewoon niet handig is op dat moment. Verder vind ik het niet echt erg om die drie dagen ongesteld te zijn...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, als je echt maar 3 dagen ongesteld bent kan ik me er wel iets bij voorstellen. Bij mij duurt het toch wel 5 tot 7 dagen voor het helemaal over is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, ik slik alleen door als het gewoon niet handig is op dat moment. Verder vind ik het niet echt erg om die drie dagen ongesteld te zijn...
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een gedetailleerde beschrijving wil van het bloeddus dat doe ik je niet aan.
Maar daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat je er aan moet denken dat je tampons moet gebruiken, (vaak) moet verwisselen, kankerchagrijnig bent, soms zulke buikkrampen hebt dat je niet fatsoenlijk kunt functioneren.. Etc etc.
maar mannen hebben geen baarmoeder en vagina, dus waar moeten wij dan vandaan gaan bloedenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
Soms zou ik willen dat mannen een dagje flink ongesteld konden zijn, gewoon om wat inlevingsvermogen te ontwikkelen.
Ik zaag wel een been van je af.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
maar mannen hebben geen baarmoeder en vagina, dus waar moeten wij dan vandaan gaan bloeden?
warme kruik op zere buik. dat is wel erg lekkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:23 schreef Mylene het volgende:
En dan met warme kruik op m'n buik gaan lezen. Helemaal zielig.
Als ik 'm na een week terug mag, functionerend en welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zaag wel een been van je af.
Meteen invriezen dan is het geen probleem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik 'm na een week terug mag, functionerend en wel
Ga je dat andere stuk dan ook voor een week invriezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meteen invriezen dan is het geen probleem.
Met vingers,tenen en neuzen werkt 't dus waarschijnlijk met een been ook wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:23 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Ga je dat andere stuk dan ook voor een week invriezen
volgens mij snap jij niet dat je van een keizersnee veel langer last kan hebben als van een normale bevallingquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
volgens mij snap jij niet dat je van een keizersnee veel langer last kan hebben als van een normale bevalling
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |