quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:38 schreef Michielos het volgende:
TS is een VMBO'er
Inderdaad ga niet klagen in de KLAAGBAK.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:42 schreef error_404 het volgende:
Nou, dan ga je toch lekker van school af? Wat boeit ons het nou dat je geen zin hebt in school?
Ga lekker op school klagen, of thuis, maar niet hier.
Dat dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
TS heeft (gedeeltelijk) gelijk.
Voor veel vakken moet je toch zelfstandig aan de slag terwijl je 'leraar' een beetje op zijn PC zit te spelen of een krantje aan het lezen is. Veel van de moderne leraren zijn voornamelijk 'toezichthouder', ipv dat ze daadwerkelijk les geven.
Leugens. Met VWO kan je heel wat beter Nederlands dan die stront die je nu hier achterlaat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:40 schreef raav1 het volgende:
nou mooi dat ik vwo doe
aleen heb een pleures hekel aan school
het kan net zo goed thuis naast de buis of niet
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:44 schreef wikwakka2 het volgende:
TS z'n faalsite:
[ afbeelding ]
Ga dan lekker je geld verdienen door meer van deze kwaliteitssites te bouwen!!!
Godverquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:44 schreef wikwakka2 het volgende:
TS z'n faalsite:
[ afbeelding ]
Zulke dingen moet je niet vragen. Wil je gehaat worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:45 schreef raav1 het volgende:
ik klaag om dat da hier mag thuis zijn ze al helemaal gek geklaagt
en wat betekent TS
topic stichter of zo
Wow, met VWO kom je niet echt ver he....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:45 schreef raav1 het volgende:
ik klaag om dat da hier mag thuis zijn ze al helemaal gek geklaagt
en wat betekent TS
topic stichter of zo
Nee, maar dit mannetje wel:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
Bewegen die vlammen ook?
advertenstie's en gezeligquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:44 schreef wikwakka2 het volgende:
TS z'n faalsite:
[ afbeelding ]
Dat ligt dan meer aan de school en de opleiding die je doet... Een goede vwoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
Voor veel vakken moet je toch zelfstandig aan de slag terwijl je 'leraar' een beetje op zijn PC zit te spelen of een krantje aan het lezen is. Veel van de moderne leraren zijn voornamelijk 'toezichthouder', ipv dat ze daadwerkelijk les geven.
Shit, je was me voor!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:49 schreef Neroje het volgende:
[..]
advertenstie's en gezelig
Ga toch maar naar school knul
stichter is makerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef error_404 het volgende:
[..]
Wow, met VWO kom je niet echt ver he....
Wat dacht je van Topic Starter?
Klinkt logischer toch?
-edit- ik denk dat het 2e juweeltje van de dag gaat worden![]()
* error_404 pakt weer de popcorn erbij
Stichter bekt toch niet lekker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:51 schreef raav1 het volgende:
[..]
stichter is maker
starter is beginner allelei met een s en houd hier hett zelfde in
Natuurlijk, daarom vraag je het ook, dom van mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:51 schreef raav1 het volgende:
[..]
stichter is maker
Ga nou niet voor jan lul allemaal termen lopen verkwanselen, iedereen hier weet dat TS TopicStarter betekent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:51 schreef raav1 het volgende:
[..]
stichter is maker
Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
Behalve in deze topic. Hier betekent het TerugnaarSchool.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:53 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ga nou niet voor jan lul allemaal termen lopen verkwanselen, iedereen hier weet dat TS TopicStarter betekent.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:55 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Ik kom op school om te gamen.
De leraar is gewoon een oppasser die ingrijpt als het te druk wordt
Gezecht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef raav1 het volgende:
ik zit pas een dag op fok en er is al vaker TS gezecht maar wist niet wat het betekende nu weet ik het en klaar daarover en buiten julie gezeur komen nog best handige opmerkingen te boven
Niet iedereen zit op een goede VWO. Je hoort gewoon dat in de praktijk veel koters gewoon zelfstandig of in groepsverband aan opdrachtjes worden gezet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:49 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan de school en de opleiding die je doet... Een goede vwo
werkt anders dan je hier schetst... En bovendien kunnen veel kinderen niet
zonder toezicht...
Als jij een week voorbereiding nodig hebt voordat je je op een forum durft te begeven, dan had je misschien beter weg kunnen blijven, ipv nu uit de hoogte te doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je niet vragen. Wil je gehaat worden.
Voordat ik op fok kwam heb ik eerst een week zelfstudie gedaan over het forum. Misschien had jij dat ook moeten doen.
MBO, gelukkig wel Niveau 4 (stelt tenminste IETS voor).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:57 schreef Airlocker het volgende:
[..]Hoezo blijf je niet thuis dan? MBO of zo?
Zeg dat dan gelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:03 schreef raav1 het volgende:
kom op he ik ben dyslecties en zit pas in de 2e
ik vind thuis werken gewoon handiger
Framesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar dit mannetje wel:
[ afbeelding ]
Niet teveel aantrekken van alle zeikerds hier. Dat zul je altijd houden. Gewoon alleen reageren op de mensen waar je iets aan hebt, dan is de lol voor de kneuzen er ook snel vanaf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:03 schreef raav1 het volgende:
Dat is ook stukken beter voor je sociale vaardigheden natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:03 schreef raav1 het volgende:
Dan heb je discipline en verantwoordelijkheidsgevoel... Veel kinderen kunnen die discipline nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
Niet iedereen zit op een goede VWO. Je hoort gewoon dat in de praktijk veel koters gewoon zelfstandig of in groepsverband aan opdrachtjes worden gezet.
Persoonlijk vond ik het juist erg storend. Ik wil gewoon ECHT les hebben, dus een figuur die anderhalf uur loopt te kleppen, en dat de rest allemaal stil is. Dat zelfstandige gedoe dat schiet toch meestal niet echt op wanneer je met 20-30 anderen in een lokaal zit, dus dan kun je dat beter thuis doen, of in de trein ofzo.
Komt misschien ook omdat je teveel vakken op school krijgt waar je geen enkele binding mee heeft, laat staan dat je er het nut van inziet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:05 schreef Jussle het volgende:
Als er een gloednieuwe PS3 thuis staat, en ernaast je school-laptop.
Dan is de keuze voor veel mensen toch al snel gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |