Je heb daar inderdaad een punt........quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:08 schreef Supersoep het volgende:
Deze generatie is compleet verloren, TS. Ik denk dat we maar moeten afzeilen naar een eilandje ergens om daar een nieuwe bevolking te starten.
Ter conclusie: Neuken?
Ben jij dat op je usericon? Laat maar zitten dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:08 schreef Supersoep het volgende:
Deze generatie is compleet verloren, TS. Ik denk dat we maar moeten afzeilen naar een eilandje ergens om daar een nieuwe bevolking te starten.
Ter conclusie: Neuken?
Weet je hoe oud die foto al is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben jij dat op je usericon? Laat maar zitten dan.
??quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef CawkAsian het volgende:
FOK!érs? Andere? TSérs?
WAAR GAAT HET HEEN MET DE WERELD!!!![]()
![]()
![]()
Eentje maken dan!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef -SG- het volgende:
Hee NBT, nog steeds boos dat jij geen adoratie topic hebt.
Phew.. dat scheelt een hoop verdriet. Een hele geruststellingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:18 schreef Fragile. het volgende:
TS.
KLB'ers zeiken elkaar al jaren af, daar staat dit forum ook voor. Iemand komt met een klacht, en wij bedenken een zo mooie afzeikzin jegens TS zodat diegene vervolgens 100x gequote word in een topic.
Dat is Fok!
Murp is chagerijnigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:19 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jouw adoratietopic ging meteen dicht.
Dat zou ik niet te hard zeggen, steeds meer r&p'ers worden nu ook afgezekenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:21 schreef Hetiszover het volgende:
als je serieuze shit wil dan moet je naar R&P. KLB is niet bedoeld om anderen beter te laten voelen.
bedankt.. !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:21 schreef Hetiszover het volgende:
als je serieuze shit wil dan moet je naar R&P. KLB is niet bedoeld om anderen beter te laten voelen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet je hoe oud die foto al is.![]()
Dit ben ik nu:
[ afbeelding ]
Dan had je maar GBT moeten heten....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |