Hij is precies 25 cm langer dan ik geloof ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef Lakitu het volgende:
En jij was toch geeneens 1.70?Sta je daar dan met iemand die 30 cm. lang is
![]()
![]()
Een echte bauss is 1.81
Voor jou is elke man een lange manquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is precies 25 cm langer dan ik geloof ikik hou van lange mannen
!
BURNquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof ik klein benik ben gewoon gemiddeld.
En lang is > 185 cm
Oke. Maar alsnogquote:In 2006 waren de volwassen vrouwen gemiddeld bijna 1,68 meter.
Nou zeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe die 140 euro keer 100000000 en dan hebben we een deal!
Gaarne. Wat is je prijs? En heb je ook een slot toevalligquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:29 schreef Lakitu het volgende:
Aye Otis, ik heb misschien nog een fiets over. Naast die van m'n zusje danWil je nog?
Ik doe niet aan sloten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gaarne. Wat is je prijs? En heb je ook een slot toevallig?
Oke oke, ik heb hem nodig vanaf Centje Centje, dus dan is een slot wel zo handig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sloten.En ik moet nog wel even kijken of ie het doet enzo, was een viavia-dingetje
HA dan ben ik boven gemiddeld. MUWHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:
En 18+ cm is goed genoeg voor me.quote:
Dat mag nog wel.quote:
quote:"Twee jaar geleden stonden we nog in de finale van Champions League in Athene. Vorig jaar eindigden we als tweede in de Premier League met 86 punten. Dat was een record voor Liverpool. Maar nog steeds zeggen mensen steeds dat we geen prijzen winnen."
Zeker wel.quote:
Ok danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |