Ik wist het ...quote:
Je bent zelf kut.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:00 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een kut op
Zo voel ik me dan ook soms.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is waar ...
Appelmoes?![]()
Boerengezinnen eten ook ALLES met appelmoes
Doodmoe? Het is pas 4 uur 's middagsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben echt doodmoe. Maarja, het is vakantie
.
quote:
quote:
Je draait er in je smsjes omheen.quote:
Maar dan heb ik alleen nog maar ruzie met m'n exen gehad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en al helemaal als je daarna al FUUUUUUUU-end rondjes gaat rennen
Aan je haar trekken zou ik jou niet aanbevelen
Ja, mij ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo voel ik me dan ook soms.
Het lijkt me tof om ene boerderij te hebben.
Check je fobo eens jijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je draait er in je smsjes omheen.
Is het nou een ja of niet?
[..]
Maar dan heb ik alleen nog maar ruzie met m'n exen gehad.
Ik doelde ook op een boerderij met beestjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mij ook.
Met wat beestjes erbij
quote:
En met je "aanstaande ex".quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je draait er in je smsjes omheen.
Is het nou een ja of niet?
[..]
"Slaande" ruzie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar 2 uur geslapenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doodmoe? Het is pas 4 uur 's middags
Vakantie is voor mietjes.Daar doen ze bij ons dan ook niet aan.
Ja. Ook heul soms lasagne met appelmoesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Eten mensen serieus boerenkool met appelmoes?
Wat voor beestjes?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doelde ook op een boerderij met beestjes.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja. Ook heul soms lasagne met appelmoes
quote:
Dat had je ook kunnen smsen. Nu weet iedereen het.quote:
Ik heb dr nog niet gesloageh he!quote:
quote:
GAST, WTF.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
BESTE VOER OOIT!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah, je moest zeker werken vannacht?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar 2 uur geslapen.
Ja, maar op de uni hoor je gewoon keihard te werken. Hbo'ers moeten nog enigzins ontzien worden.
Ik heb je al gezien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, mogen wij elkaar eerst even zien ja
WAT ZEG JE NOUquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat had je ook kunnen smsen. Nu weet iedereen het.
Het lijkt wel een beetje de Prive zo.
[..]
Ik heb dr nog niet gesloageh he!
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, mogen wij elkaar eerst even zien ja
In je gedachten al 1000 maal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat had je ook kunnen smsen. Nu weet iedereen het.
Het lijkt wel een beetje de Prive zo.
[..]
Ik heb dr nog niet gesloageh he!
[..]
Je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat nou serieus lekker?
Oke, ja ieder zo zijn smaak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist!![]()
Nee ik vind dat serieus lekker![]()
IK DAT HELE FUCKING LEVENSVERHAAL VAN JOHN RAWLS UIT MN HOOFD LEREN!quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Poardjes. Shoapjes. Koetjes. Kippen. Geitjes. Varkentjes.
Als je die paarden maar geen frikandellen of kroketten gaat voerenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Uberhaupt, haring en inktvisquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ja ieder zo zijn smaak.
Er zijn ook mensen die haring in tomatensaus lusten.
Of gebakken cavia.
Of rauwe inktvis.
enz enz.
Dan ga jij hem wel helemaal in elkaar slaan toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha, Zotheid gaat seks hebben met Crack en daarna nooit meer wat van zich laten horen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je die paarden maar geen frikandellen of kroketten gaat voeren
Ik zal hem een high five geven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan ga jij hem wel helemaal in elkaar slaan toch?![]()
![]()
![]()
![]()
Jij krijgt Rawls op een tentamen inleiding tot de rechtswetenschap? Dat kreeg ik heul niet. Ging het erg slecht dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
IK DAT HELE FUCKING LEVENSVERHAAL VAN JOHN RAWLS UIT MN HOOFD LEREN!
IK KON HEM ZELFS OP EEN KLASSENFOTO UIT GROEP 5 AANWIJZEN
KOMT ER HELEMAAL NIKS OVER HEM IN HET TENTAMEN
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
Ik wordt?quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In je gedachten al 1000 maal.
Dat dus. Iedereen kan maar een beetje meelezen.quote:
KALENDE!quote:
Ja maar fok.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha, Zotheid gaat seks hebben met Crack en daarna nooit meer wat van zich laten horen.
*insert quote van een paar dagen geledenquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik moest lachen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat is dit voor niet lieve post van jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wordt?
[..]
[..]
Dat dus. Iedereen kan maar een beetje meelezen.
[..]
KALENDE!
[..]
Ja maar fok.
[..]
*insert quote van een paar dagen geleden
Idd,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uberhaupt, haring en inktvis![]()
Vanavond spaghetti met spekjes, zongedroogde tomaten op olie en spinzaie
Dan zou hij kannibaal zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je die paarden maar geen frikandellen of kroketten gaat voeren
Die gedijen niet zo goed in een weilandquote:
Ik moet ook aan m'n reputatie denken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is dit voor niet lieve post van je
JA LEG HET GRAPJE NOG EVEN UIT,quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Je haar komt er niet ineens van terug
Welke?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet ook aan m'n reputatie denken.
OMGWTFBBQ± Ja, ± ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA LEG HET GRAPJE NOG EVEN UIT,
VOOR DEGENEN DIE HET NIET SNAPTEN...
DOOD MOETEN ZE!! DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die gedijen niet zo goed in een weiland
Hmmm jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd,
vis is wel lekker, maar dan de betere soorten zoals tonijn, zalm en kibbeling (oke dat is niet zo classy, maar wel lekker)
Van de ongevoelige klootzak die lacht als iedereen geschokt is.quote:
Lamequote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
DOOD MOETEN ZE!! DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hmmm jaIk krijg spontaan zin in een bakje kibbeling of een broodje makreel...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Fascination het volgende:
Gister op m'n werk. Vrouwelijke collega: hmm, ik spuit even wat van de deo op die hier staat. (We waren op het kantoor.) Ik: hmm dat ruikt als een mannengeurtje, misschien sla je nu wel allemaal hotte chicks aan de haak. Zij:![]()
Ik: [ afbeelding ]
NOU DAT ZEIDEN ZE JA. MAAR BLIJKBAAR NIETquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij krijgt Rawls op een tentamen inleiding tot de rechtswetenschap? Dat kreeg ik heul niet. Ging het erg slecht dan?
Op windows ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ctrl + shift, daarmee los je het weer op en kun je een gewone : zetten.
Echt niet !quote:
Oh die trieste Apple gasten moeten het weer zo nodig anders doen hoor. Dat is de enige reden van bestaan voor Macs. Anders zijn dan de rest.quote:
quote:
ALS JULLIE ZO DOORGAAN HEEFT ZH MORGEN PECH EN DAN HEBBEN WE GEEN SEKS, IK MOET OOK AAN MN REPUTATIE DENKENquote:
Kom ik sowieso al.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Waarschijnlijk kom je nu een beetje vreemd over
Ja, kankerlijers zijn het af en toe. Hele andere dingen vragen dan die je verwacht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
NOU DAT ZEIDEN ZE JA. MAAR BLIJKBAAR NIET![]()
IK MOEST WEL ENORME TEKSTEN VAN HEM LEZEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nou ik weet het niet zo goed. Ik zie het wel.
ALTO BEN JE NIET VOOR EVEN...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh die trieste Apple gasten moeten het weer zo nodig anders doen hoor. Dat is de enige reden van bestaan voor Macs. Anders zijn dan de rest. [ afbeelding ]
Ik wou hier een opmerking plaatsen maar ivm eigenbelang doe ik dat maar niet.quote:
Hork.quote:
Ach, je moet maar zo denken: hierna kan je reputatie alleen maar weer beter wordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ALS JULLIE ZO DOORGAAN HEEFT ZH MORGEN PECH EN DAN HEBBEN WE GEEN SEKS, IK MOET OOK AAN MN REPUTATIE DENKEN
Die jongen wilde me niet laten gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah, je moest zeker werken vannacht?![]()
Ach, jij kunt volgend jaar ook naar de uni:
[ afbeelding ]
Zelfkennis is een goed ietsquote:
Alsof verder dat iemand hier ook maar iets boeit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ALS JULLIE ZO DOORGAAN HEEFT ZH MORGEN PECH EN DAN HEBBEN WE GEEN SEKS, IK MOET OOK AAN MN REPUTATIE DENKEN
Ploertquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ALTO BEN JE NIET VOOR EVEN...
[..]
Ik wou hier een opmerking plaatsen maar ivm eigenbelang doe ik dat maar niet.
[..]
Hork.
Daar heb jij ervaring mee, is het niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfkennis is een goed iets
Ja idd!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar heb jij ervaring mee, is het niet?
Dat was nou niet de reactie waar ik op gehoopt hadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof verder dat iemand hier ook maar iets boeit.
(mijn seks dus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |