quote:Jarenlang blij en zorgeloos
Dan slaat opeens het noodlot toe.
Je verliest je trouwste maatje, het maakt je boos,
En om door te gaan, ben je te moe.
Wat is de zin van ons bestaan,
Wil ik nog wel verder gaan?
Dan krijgt het verdriet een plek,
Een kamertje in je hart.
En misschien klinkt het wel gek,
Maar dat kamertje verzacht de smart.
Want de deur staat altijd open,
En je kunt er altijd binnen lopen.
Daar vind je zoveel goede dingen,
Daarmee richt je die kamer in.
En je koestert alle herinneringen,
En merkt het leven heeft toch zin.
Toch blijft er plaats voor je verdriet,
Want zonder Call of Duty 4 kan je niet.
Maar denk ook aan de andere spelcomputers,
In jouw hart is ook plaats daarvoor.
Zoekend naar iets zoeters,
En brengt daar weer meer tijd door.
Maar die ene deur blijft openstaan,
Vaak zul je daar nog binnengaan.
Zijn groene ring van licht is verdwenen
Maar een deel van hem is in jou
Zo verbonden zo een eenheid
Kan alleen maar zeggen
Ik hou van jou
Kga janken, vooral omdat ik net 1 dag PES heb en k moest FIFA ook nog uitspelenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef o.us het volgende:
Wat ga je nu doen, TS?
Een zeeer goede computer/laptop kopen zodat je alsnog je 360 controller kan gebruiken tijdens het gamen of de PS3?
PES 2010 is té perfect gewoon!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:56 schreef Ammi het volgende:
[..]
Kga janken, vooral omdat ik net 1 dag PES heb en k moest FIFA ook nog uitspelen
Me2, dan koop ik gewoon een nieuwe.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Als mijn Xbox 360 in de komende weken kapot gaat, dan word ik echt kankerpissig.
Assassin's Creed 2 & Call of Duty: Modern Warfare 2![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor deze nutteloze toevoeging.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:24 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Me2, dan koop ik gewoon een nieuwe.Ik wel. Maar dan moet ik iemand vinden die hem ombouwt, kut Lite-On-dvdspelersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Assassin's Creed 2 & Call of Duty: Modern Warfare 2![]()
![]()
De naam is nog steeds met CoD ervoor, omdat de casual gamers dan een bekende naam zien staan en de game dan eerder kopen dan zonderquote:
Ja, de naam staat nog op het doosje, maar het spel heet niet meer zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De naam is nog steeds met CoD ervoor, omdat de casual gamers dan een bekende naam zien staan en de game dan eerder kopen dan zonder.
Hoe speel je fifa uit dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:56 schreef Ammi het volgende:
[..]
Kga janken, vooral omdat ik net 1 dag PES heb en k moest FIFA ook nog uitspelen
Bedoel als je dom gaat lullen dan ben je het gewoon niet waard om fifa te spelen, laat dit een les voor je zijnquote:
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bedoel als je dom gaat lullen dan ben je het gewoon niet waard om fifa te spelen, laat dit een les voor je zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |