Dat dus. Ben er zelf ook ingetrapt met een optische geluidskabel toen ik nog jong en naïef was.quote:
Dat heeft die verkoper natuurijk gedaan, duhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:01 schreef Airlocker het volgende:
Heb je daarna wel je moeder nog gegeven?
De DSB en AFAB zijn er niets bij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:54 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Klacht: Kutverkopers die arme huismoeders MONSTERkabels willen aanschaffen die 1/5 van de prijs van de hele set kosten
Kapitalisme noemen ze dat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef Dlocks het volgende:
[..]
De DSB en AFAB zijn er niets bij.
Eigenlijk vreemd, als je kijkt hoeveel 'oplichters' er in Nederland rond lopen in de verschillende sectoren zou je bijna denken dat 50% van de Nederlanders op geld beluste 'oplichters' zijn.
Als het koop op afstand was geweest wel ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef SiGNe het volgende:
Je moeder kan die kabel gewoon binnen 8 dagen met bon terugbrengen, evt. met klacht aan de winkelmanager over zijn/haar personeel die mensen nutteloos op kosten jagen.
ja die liep hier ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Op Tweakers loopt een topic, over gouden kabeltjes gesmeed door elfjes bij maanlicht...
Nee hoor, da's gewoon de Nederlandse winkelwarenwet, geldt voor alle winkels.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als het koop op afstand was geweest wel ja.
Dat commentaar op Amazon!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja die liep hier ook
met name deze is berucht:
http://www.amazon.com/Den(...)-Cable/dp/B000I1X6PM
Ethernetkabeltje van $500
quote:After I took delivery of my $500 Denon AKDL1 Cat-5 uber-cable, Al Gore was mysteriously drawn to my home, where he pronounced that Global Warming had been suspended in my vicinity.
Yes, I had perfect weather: no flooding, no tornadoes, the exact amount of rain necessary, and he pronounced sea levels exactly right and that they were not going to rise within five miles of my house.
Additionally, my cars began achieving 200 mpg and I didn't even need gasoline. I was able to put three grams of cat litter into the tank and drive forever.
What's more, the atmosphere inside my home became 93% oxygen and virtually no carbon dioxide. In fact, I now exhale oxygen.
One heck of a cable.
Didn't notice any improvement in audio quality though.
The $800 Apple iCable is clearly superior.
Comment
quote:After I took delivery of my $500 Denon AKDL1 Cat-5 uber-cable, Al Gore was mysteriously drawn to my home, where he pronounced that Global Warming had been suspended in my vicinity.
Yes, I had perfect weather: no flooding, no tornadoes, the exact amount of rain necessary, and he pronounced sea levels exactly right and that they were not going to rise within five miles of my house.
Additionally, my cars began achieving 200 mpg and I didn't even need gasoline. I was able to put three grams of cat litter into the tank and drive forever.
What's more, the atmosphere inside my home became 93% oxygen and virtually no carbon dioxide. In fact, I now exhale oxygen.
One heck of a cable.
Didn't notice any improvement in audio quality though.
The $800 Apple iCable is clearly superior.
Je praat onzin. Zolang het product zelf voldoet, is ruilen een gunst, geen recht!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee hoor, da's gewoon de Nederlandse winkelwarenwet, geldt voor alle winkels.
In elk geval heb je 8 dagen om iets terug te brengen, moet ook op het bonnetje staan.
Eh. Nee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je iets op afstand hebt gekocht is de termijn geloof ik zelfs 30 dagen maar dat weet ik niet helemaal zeker.
In elk geval heb je 8 dagen om iets terug te brengen, moet ook op het bonnetje staan.
Die wet is er om impuls aankopen tegen te gaan en ook om ervoor te zorgen dat een klant zich niet bekocht voelt als een verkoper ze iets hebben aangesmeerd zoals in dit geval een HDMI-kabel.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:57 schreef wise het volgende:
haha, je moeder is genomen door de verkoper
Gaat even ergens anders onzin lopen verkondigen, verkoop op afstand is 7 dagen, verkoop in de winkel ben je gebonden aan de algemene voorwaarden van de winkel (als ze willen kunnen ze elke vorm van ruilen weigeren).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je iets op afstand hebt gekocht is de termijn geloof ik zelfs 30 dagen maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Die wet is er om impuls aankopen tegen te gaan en ook om ervoor te zorgen dat een klant zich niet bekocht voelt als een verkoper ze iets hebben aangesmeerd zoals in dit geval een HDMI-kabel.
Welke wetten leef jij bij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
quote:This connection isn't sound. If my calculations are correct, it should be sometime around 2007 for whomever is reading this. DO NOT USE THESE CABLES. Something... happens with them. Something came through, something from somewhere else. We were overrun in days, not many of us are left. WE LIVE UNDERGROUND! ONLY YOU CAN STOP IT NOW. SAVE US. DO NOT USE THESE CABLES.
I don't have much time. This connection isn't sound. If my calculations are correct, it should be--
Fout, levenslange garantie slaat op de levensduur van een product. Dus als het product uit hun assortiment verdwijnt is je garantie ook foetsiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:14 schreef MikeyMo het volgende:
maar je krijgt er wel je hele leven garantie op
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:59 schreef 2dope het volgende:
Zeg maar gerust 1/10.
HDMI kabels van de lidl voor ¤5,00
Dude, het is een fucking kabel, die dingen zijn niet meer waard dan 20 cent ofzo, maarja, als jij 15 euro voor zo'n kabeltje wil dokken, be my guestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:50 schreef Tacobell het volgende:
[..]!!!!_!11
Monsterkabels zijn overdreven duur maar je ziet mij niet snel iets aanschaffen van de Lidl.
Zelf heb ik kabels liggen van ¤15,- per stuk dus dat valt wel mee.
Ok, ik dacht dat het ook bij gewone winkels zo werkte, maar dan nog, op veel kassabonnen staat dat het artikel binnen 8 dagen (bij BCC zelfs 14 dagen) geretourneerd mag worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Welke wetten leef jij bij?
Alleen de Wet Koop Op Afstand is van toepassing bij ruilen/retourneren, maar dan moet het ook wel online zijn gekocht.
Ik zat ook aan die flapdrol te denken toen ik dit topic doorlas.quote:
Ehm, het is een digitale kabel. Die werkt óf helemaal wel óf helemaal niet. De nulletjes en enen door de kabel worden niet verminderd of weggelaten ofzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:50 schreef Tacobell het volgende:
[..]!!!!_!11
Monsterkabels zijn overdreven duur maar je ziet mij niet snel iets aanschaffen van de Lidl.
Zelf heb ik kabels liggen van ¤15,- per stuk dus dat valt wel mee.
Die goedkope troep wil je inderdaad niet hebben. Neem dan onderstaande:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja die liep hier ook
met name deze is berucht:
http://www.amazon.com/Den(...)-Cable/dp/B000I1X6PM
Ethernetkabeltje van $500
Teringquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:50 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Die goedkope troep wil je inderdaad niet hebben. Neem dan onderstaande:
Prijs: $6,800.00 AudioQuest K2 terminated speaker cable - UST plugs 8' (2.44m) pair
[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/Aud(...)/ref=cm_cr_pr_sims_t
Die ene recensie ook heel gelul over Griekse helden en dan als advies: "Overall, I would recommend that any hunter buy one, nay, two, of these immediately, and experience the difference that upgrading to the K2 will make in your next quest! "quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:50 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Prijs: $6,800.00 AudioQuest K2 terminated speaker cable - UST plugs 8' (2.44m) pair
[ afbeelding ]
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:50 schreef Dlocks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh ja, die blijft ook mooiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:50 schreef Dlocks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg je zoen touwtje met aan het eind zo'n bekertjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:59 schreef 2dope het volgende:
Zeg maar gerust 1/10.
HDMI kabels van de lidl voor ¤5,00
Je moeder.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:19 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik zat ook aan die flapdrol te denken toen ik dit topic doorlas.
Weehehehe ik dacht er ook aan toen ik dit topic opendequote:
Alsof ze niet al genoeg genaaid is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:01 schreef Airlocker het volgende:
Heb je daarna wel je moeder nog gegeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |