Doe mij een plezier en doe dat zelf niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:55 schreef littlemamita het volgende:
[..]
stiekem gestopt met de pil????????????
heb ze gebeld en gezegd de party, telegraag en boulevard en dit topic ed eens goed na te lezen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verstandig van je, eindelijk eens iemand die z'n verantwoordelijkheid neemt
"Hallo, spreek ik met James Bond?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:57 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat bén jij!? Jij gaat instanties inschakelen voor mensen die je op televisie ziet?
Mensen zoals jij zijn de reden dat in films telefoonnummers altijd worden gezegd als "5555 555 5555".
Hoe serieus denk je zelf dat ze je genomen hebben?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
heb ze gebeld en gezegd de party, telegraag en boulevard en dit topic ed eens goed na te lezen!
Geen grapjes hierover Eend, er zouden er meer moeten zijn die NU actie zouden gaan ondernemenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan geloof je zeker ook niet dat ik de verenigde naties/unicef en greenpeace heb ingelicht
Zolang ze nog plat blijft liggen kan je er met gemak overheen gooienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:54 schreef littlemamita het volgende:
kan toch ook niet goed zijn al dat gegooi in de media, over de rug van een baby!
Hahaha verekte mongol!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
heb ze gebeld en gezegd de party, telegraag en boulevard en dit topic ed eens goed na te lezen!
En ik zou maar wat voorzichtiger zijn met posten over zowel Claire als over Huub, zeker nu het OM er mee bezig is,
zou zo maar kunnen dat sommige users en mis users nog wel worden gehoord! (politie, justitie ed)
onderzoek loopt.....
lag Sophie op de grond, toen ze die ruzie hadden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:54 schreef littlemamita het volgende:
kan toch ook niet goed zijn al dat gegooi in de media, over de rug van een baby!
cor relatie heb ik ook gebeld, omdat deze mensen (h en c) het belang van hun kind uit het oog dreigen te verliezen,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:57 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat bén jij!? Jij gaat instanties inschakelen voor mensen die je op televisie ziet?
Mensen zoals jij zijn de reden dat in films telefoonnummers altijd worden gezegd als "5555 555 5555".
GMTAquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zolang ze nog plat blijft liggen kan je er met gemak overheen gooien
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
En ik zou maar wat voorzichtiger zijn met posten over zowel Claire als over Huub, zeker nu het OM er mee bezig is,
zou zo maar kunnen dat sommige users en mis users nog wel worden gehoord! (politie, justitie ed)
onderzoek loopt.....
Obama spreekt het volk vanavond toe.....yes he can.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan geloof je zeker ook niet dat ik de verenigde naties/unicef en greenpeace heb ingelicht
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:00 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
lag Sophie op de grond, toen ze die ruzie hadden?
NIEMAND is zó dom.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:00 schreef littlemamita het volgende:
[..]
cor relatie heb ik ook gebeld, omdat deze mensen (h en c) het belang van hun kind uit het oog dreigen te verliezen,
ja ik trek me dat aan ja,
omdat mijn leven te saai is!
Ik vind het goed van je, ik ga ook bellen de komende week. Hopelijk doen nog veel mensen datquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
onderzoek loopt.....
Ik krijg nog geld van hem trouwens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:00 schreef littlemamita het volgende:
[..]
cor relatie heb ik ook gebeld,
allang gedaan!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:57 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Doe mij een plezier en doe dat zelf niet.
Ik zie het helemaal voor me, Bert van Leeuwen komt met camera Huub thuis overvallen. Een aangeschoten Huub nodigt ze uit binnen te komen, in de achtergrond zien we nog net een half ontklede Esmé achter de bank wegduiken. Terwijl Huub z'n gulp dichtdoet en z'n zonnebril weer in z'n haar zet begint Bert:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:49 schreef littlemamita het volgende:
[..]
vast wel!
Goed idee,
mediageile families doen dat wel!
meer dan JIJ denkt!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Hoe serieus denk je zelf dat ze je genomen hebben?
U heeft zich voortgeplant?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:02 schreef littlemamita het volgende:
[..]
allang gedaan!
haah nu JIJ weer!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me, Bert van Leeuwen komt met camera Huub thuis overvallen. Een aangeschoten Huub nodigt ze uit binnen te komen, in de achtergrond zien we nog net een half ontklede Esmé achter de bank wegduiken. Terwijl Huub z'n gulp dichtdoet en z'n zonnebril weer in z'n haar zet begint Bert:
-"Huub, ik ben hier met een reden en dat is je huwelijk met Claire. Dat had al van het begin een lastige start hè?
-" Ja, Bert brother, eigenlijk al voor het huwelijk. Zie je, die Claire met die stinkende kuthoer van een moeder van haar, die accepteren mijn denkwijze, mijn filosofie, mijn opvatting met betrekking tot relaties niet. Nu dacht ik dat ik daarover al duidelijk was geweest in de kooi door voor haar ogen met hoeren te bangen en meer van die shit, maar ...."
And so on
be my guest!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:02 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
U heeft zich voortgeplant?
Dan ga ík nu een aantal instanties bellen.
Heb je een telefoonnummer van die instanties?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:05 schreef littlemamita het volgende:
[..]
be my guest!
je weet alleen niet hoe ik heet en waar ik woon.
kijk die info heb ik dan wel, over het bn scheidings koppel.
sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |