Nou verrassend hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat de kortste rij vaak bij de lelijkste cassière is.
Jankende kinderen in een supermarkt, of welke winkel dan ook, zijn wel erg irritant.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:49 schreef Fendy het volgende:
Mensen die gaan lopen kankeren als je met je kind aan het boodschappen doen bent. Altijd leuk als je dan een opmerking krijgt als "ze zouden kinderwagens in de supermarkt moeten verbieden"
"ja, ze zouden chagrijnige honden ook moeten verbieden, maar jij loopt hier ook"
Jah! En die, als jij dan luid zuchtend met veel pijn en moeite jezelf vooruit stretcht om er een te pakken, heel verbaasd opkijken en sorry zeggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:51 schreef teknomist het volgende:
Mensen die geen balkje (hoe heet dat) voor je neerleggen als zij klaar zijn met alles op de band te leggen.
Daartegenover staat dan wel dat het vermakelijk is als je die vaders/moeders met een rood hoofd van de frustratie door de winkel ziet gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jankende kinderen in een supermarkt, of welke winkel dan ook, zijn wel erg irritant.
Zou eerder klagen om het feit dat ze geen inpakkers hebben. Altijd dat gehaast bij die kassa.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:47 schreef Paxlie het volgende:
Mensen die pas gaan pinnen nadat ze alle boodschappen ingepakt hebben
You're really un-funnyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef chiren het volgende:
Mensen die bedenkelijk opkijken wanneer je hun kroost vraagt of ze even mee naar achter willen lopen voor een stukje worst
Idd! Net als op de Antillen, inpakkers voor je boodschappen ftw!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Zou eerder klagen om het feit dat ze geen inpakkers hebben. Altijd dat gehaast bij die kassa.
Echt klote.
Ik ben dan heel triest. Ik leg gewoon zonder balkje mijn boodschappen achter mijn voorganger en leg wél een balkje neer voor mijn opvolger.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jah! En die, als jij dan luid zuchtend met veel pijn en moeite jezelf vooruit stretcht om er een te pakken, heel verbaasd opkijken en sorry zeggen.
TS is te pauper voor de Albert Heijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Die heeft vast iedereen.
Zoals:
...
- mensen die iets vergaten te wegen als ze aan de beurt zijn bij de kassa (teknomist)
...
Dat was nog nooit bij me opgekomenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben dan heel triest. Ik leg gewoon zonder balkje mijn boodschappen achter mijn voorganger en leg wél een balkje neer voor mijn opvolger.
Loser, er staat een andere username achterquote:
Mijn eigenwaarde, wat doe jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Loser, er staat een andere username achter
fucking teringpauper
Ik doe altijd boodschappen bij de AH. Alleen op mijn werk is de C1000 het meest dichtbij.quote:
Ja en ow als je het dan in je hoofd haalt om er langs te willenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:01 schreef Fendy het volgende:
Nog wel een goede. Lui die denken dat de supermarkt een buurtcentrum is en hele gesprekken gaan staan voeren + karretjes waardoor je er niet door kan of je producten niet kunt pakken
Wat zit je nou stoer te doen, spekkiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Loser, er staat een andere username achter
fucking teringpauper
Ik stoor me gewoon niet aan dit soort kleinigheden en pak er dan gewoon 2 eentje voor mijn voorganger en eentje voor de persoon achter me. Wat een janktopic dit zegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat was nog nooit bij me opgekomen
Oh boo nou moet ik huilenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:04 schreef chiren het volgende:
[..]
Wat zit je nou stoer te doen, spekkie
[ afbeelding ]
Bouwjaar '83, het gewicht en uiterlijk hebben van een 50+er en bovenstaande pic 'Cute' noemen:
[ afbeelding ]
En nou wegwezen
Ja dan moet je als voorganger verdomme maar dat kutbalkje neerleggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:12 schreef Modus het volgende:
Omgekeerd heb je dan ook wel eens mensen achter je die eik niet bij het balkje kunnen en er echt niet even 30 sec. op kunnen wachten en dus maar weer hun voorganger lastig vallen (wegduwen) om het wèl te kunnen pakken.
Hoi Babs..
Prima foto toch, beter dan al die anderen in haar FoBo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:04 schreef chiren het volgende:
[..]
Wat zit je nou stoer te doen, spekkie
[ afbeelding ]
Bouwjaar '83, het gewicht en uiterlijk hebben van een 50+er en bovenstaande pic 'Cute' noemen:
En nou wegwezen
Ja maar soms kan ik er als voorganger zijnde niet eens bij. En ik leg het altijd neer als ik klaar ben, dus als ik er eenmaal bij kan leg ik hem alsnog neer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ja dan moet je als voorganger verdomme maar dat kutbalkje neerleggen
Goedzo, braaf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar soms kan ik er als voorganger zijnde niet eens bij. En ik leg het altijd neer als ik klaar ben, dus als ik er eenmaal bij kan leg ik hem alsnog neer.
Ja, da's onze Timurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
lol @ PM:
Hoi 'BadAssBitchSmut', hihi wat een goed topic over de supermarkten. Misschien een goed plan om daar eens duidelijke regels over te gaan maken! Kunnen we je dit weekend bellen voor Timur Open Radio.
Groet Ramon
Timur Open Radio
BNN/3FM
als je dat irritant vind ben je gewoon een kansloze respectloze kutjosti van 12 jaar oud die denkt dat het stoer is om oudere mensen vooral niet te helpen. Zolang jij ze niet helpt staan ze namelijk hulpeloos in de gang irritant te wezen doordat ik er niet door kan met mijn karretje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:23 schreef Waldkorn het volgende:
Oude, kleine vrouwtjes die vragen of je daarboven bij kunt.
Theo Maassen (of was het Hans Theeuwen?) modus: "Jahoor makkelijk!" en doorlopen.
Hij doet het niet eens zelf, tis Ramonquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, da's onze Timur![]()
Die PM'd alles wat los en vast zit, voor een ding in z'n programma
Mensen die uberhaupt moeten pinnen en geen cashgeld bij zich hebben! (check mijn topic)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |