abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74154478
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Sorry maar wat een slap gelul _! Dit is gewoon een vette track.
Sowieso vind ik sommige van jullie nogal vooringenomen.. Lang niet alles van Showtek is goed en ze zijn inderdaad behoorlijk arrogant maar er staan best wat kwalitatief goede tracks op hun nieuwe album..
Zie mijn review. Alle tracks geluisterd en besproken
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Ik vraag me overigens af, vind je dat album van D&S wel vet? Geen enkele beuktrack behalve Shiverz, vind je dat ook allemaal slappe hap ?

Crypsis album
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef Koepert het volgende:
Goed ik ga m dan toch maar ff binnensleuren.. Oordelen gebaseerd op ervaring met losse tracks gaat me ook weer te ver..
Doe ff wat moeite joh
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:34:58 #227
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74154547
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:32 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Showtek is geen muziek!
Daarom zeg ik; van half 9 tot 16u zonder muziek, kan dit er ook nog wel bij..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  Redactie Frontpage woensdag 28 oktober 2009 @ 16:35:49 #228
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_74154584
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:12 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

maar die SMD track dan!!1!?!1111
Helemaal Kapot... Kutplaat...
pi_74154949
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef poiuytr het volgende:

[..]

D&S album vergelijken met het album van Showtek
Dat.

Waar zeg ik trouwens dat ik alleen 'harde' tracks goed vind?

Showtek gebruikt in de regel gewoon flut kicks en goedkope melodietjes.

[ Bericht 18% gewijzigd door 16meter op 28-10-2009 16:58:47 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 18:01:40 #230
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74157412
Wish me luck... Na een fokking uur downloaden via Rapidshare (Trage Kutbende..) tijd voor t Album van Showtek..

Wat een gare intro...
  woensdag 28 oktober 2009 @ 18:18:17 #231
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74157861
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:01 schreef Koepert het volgende:
Wish me luck... Na een fokking uur downloaden via Rapidshare (Trage Kutbende..) tijd voor t Album van Showtek..

Wat een gare intro...
ik denk dat je minder lang doet over het luisteren dan over het downloaden
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_74158073
ik denk dat ik mezelf er komend weekend maar aan waag
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_74158382
1. ok..
2. Intro begint aardig, maar in de break een stoer verhaaltje in de stijl van FTS. 'Hoogtepunt' van het nummer is een jump achtige lead met een soort Jeckyll & Hyde synth. Alleen de kick doet wat aan hardstyle denken. In de 2e climax valt de kick weg, ofzo. De toon is gezet..
3. Skihut achtig introtje, dat wel erg goedkoop klinkt. Weer een zeer lange break (bijna anderhalve minuut!). Een of andere tekst die nergens over gaat gezongen door een matig zangeres. Weinig aansprekend melodietje (doet me aan een andere track denken...) volgt daarop met een kick die de naam hardstyle niet waardig is. NEXT!
4. Een quasi-stoer liedje van DV8 opent dit nummer. 'Guitar makes me fucking wild, damn right you bitches I'm a rockchild!'. Juist ja... Voor mij klinkt de hele track als 1 lang intro, zonder climax. Met wat variatie in toonhoogtes enzo. Zelfs als je de tenenkrommende vocals wegdenkt is het niet veel.
5. Fucking clown. Technisch gezien zit deze track niet slecht in elkaar, ook al doet het me niks, maar al het (evt.) positieve verdwijnt als je de trieste vocals hoort.
6. Klinkt als slechte hardtrance? Allerlei valse synths door elkaar. Donder op, wat een bagger.
7. Niet onaardig. Vrolijk melodietje dat blijft hangen. Voorzien van een gangbare hardstyle kick. Een verademing t.o.v. alle tracks tot nu toe. Ook al is dit alles behalve een echte klapper.
8. DV8 ontpopt zich op dit album als een ware rockzanger... Een hoop geschreeuw, maar het gaat weer nergens over. Het mid-intro zou in een andere vorm best te pruimen zijn. Maar het is 't weer net niet. Een anti-climax volgt, beetje hetzelfde idee als dat Rockchild nummer. Voor mij zijn bijna alle Showtek melodietjes te simpel en inspiratieloos opgebouwd om te boeien.
9. Here we fucking go... was al genoeg over gezegd. Doet me vooral denken aan bezopen Engelsen en draaiorgels.
10. Weer zo'n vocal die nergens over gaat. Dit keer uitgevoerd door de geweldige zanger die de broers ook hielp met het meesterwerk 'Apologize'. Afgezien van het gezang belooft het intro iets bovengemiddelds voor dit album. En dat is het op zich ook wel... Maar al met al overheerst toch weer die makkelijke kermis sound.
11. Ook Showtek heeft begrepen dat early hardstyle elementjes in nieuwe tracks hip zijn. Maar ze slaan hier de plank volledig mis. Waar Summer of hardstyle (rip-off of niet) een leuke mix van oud en nieuw was klinkt dit als iets dat rechtstreeks uit 2002 ofzo komt. (2003 volgens Boy) Als het hun bedoeling was iets met een gedateerde en simpele sound te maken is het wél gelukt.
12. Bij het starten van 'We own the night' begint DV8 onmiddelijk weer te bleren. Heel (geforceerd) stoer. En als je dan ook nog gaat luisteren naar wát hij eigenlijk zegt... Nouja, doe ook maar niet. De melodie is in principe aardig, maar voor mij is deze typische Showtek synth niet weggelegd. Wél is dit een 'normale' hardstyle track die, als de kutvocals er niet waren, best eens gedraaid kon worden.
13. ???
14. Jump-achtig (zelfs zo'n typisch jump geluidje tussen de kicks) stuk stront voorzien van wederom een kansloze tekst. Green Stuff part 2.
15. De Apologize pipo ontleende ook zijn 'fraaie' stemgeluid voor dit nummer. Een goed intro met een stevige kick volgt na een zangpartij. Een break met engelachtige vrouwenstemmen belooft spektakel (als je dat gejank over het snelle leven weglaat). Het spektakel blijft uit, wel begint een aanstekelijk deuntje met een echte hardstyle dreun erbij. Voor Showtek begrippen zou je dit 'kwaliteit' kunnen noemen. Een van de betere tracks van het album.
16. Alsjeblieft zeg..
17. Ik snap niet met welk doel ze dat bericht over drugsdoden dit nummer openen. Stoer, lachen, kicken, vet? Maar goed.. Dit had misschien de beste track van het album kunnen zijn als de sneue vocals (Fuck me on GHB) en slappe kicks achterwege waren gelaten.
18. Aardige remix, ook al blijft die melodie vreemd. Dit is wel het enige nummer waar veel energie in zit en je echt op kunt knallen.

Minst slechte nummers
We speak music
We live for the music (Noisecontrollers remix)
Fast life
My 303
We own the night
Analogue players...

Conclusie
-Wacht tot We speak music en We live.. remix volledig te downloaden zijn. De enige 2 lichtpuntjes van dit album.
-Veel vervelende vocals
Score 4/10

Nee, ik had niks beters te doen

[ Bericht 1% gewijzigd door 16meter op 28-10-2009 18:43:22 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 18:44:07 #234
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74158786
Verdict after Listeninground-one

Intro: Gaar
The F-Track: Gare vocal, aardige track wel, niks bijzonders.. Teveel nadruk op vocals alleen, daardoor irritant
aanwezig.. Wel redelijk vrolijk met aardige kick..

Faces: Slaapverwekkend intro.. Volume lijkt bij het inkomen van de kick weggedraaid te worden.. Saai.. Of ze
vergeten zijn de helft van de apparatuur aan te sluiten ofzo.. Zo weinig "oempf' zit er in.. Qua vocal en
melodie nog wel potentie, maar te schattig.. Iets ruiger mag, zonder meteen n harde donkere track te
hoeven worden.. Gewoon gebrek aan bass.

Rockchild: DV8 wat doe je Hiphop en rock gaat goed samen (Jay-z Linkin Park) Rock en Showtek.....not so
much.. Kutvocals.. Saaie kick... Lame rockgeluidjes... Wat een crap-track.. Aargh wat een
stomvervelende track

World is Mine: Nou ja, die kennen we wel een beetje inmiddels... Echt slecht... Neuh... Kutvocals.. Mwogh, valt
nog mee... Geen onaardige track.. Maar ook hier.. Vocals doen de track geen goed..

Freak: Lekkere synth-noise wel.. Opent eigenlijk best aardig.. Goede kick ook wel.. Apart op een goede manier
zeg maar. Vocals.. zijn....ook niet onaardig.. Blijft onder gemiddeld, maar niet eens zum kotzen. Break is
niet onaardig.. Nee deze kan me nog wel bekoren.. Lekker aparte track..

We speak Music: Inmiddels wel genoeg over gezegd.. Best lekkere track. ook hier gaat op; goed genoeg om
los te gaan hoor.. Melodie, vocal, kick, alles wel aardig op orde..

Electronic Stereophonic: Dv8 Doe nou niiehiiieeet.. K had je van XQ nog hoog zitten.. Kick en melodie nog
wel behoorlijk... break niet onaardig.. tikje saai misschien..

Here we Fucking Go: Ik heb het MSTX-probleem niet.. dus ik vind t eigenlijk gewoon n aardige track.. intro is
wel kutje, maar die kick is wel lekker raggen.. En ach, die vocals.. beetje zo'n engels
mee-blér-punk-bierdrink-nummer. Kan beter, niet heel storend. jammer van t Kernkraft
geluid, was niet nodig.. De melodie is echter wel gewoon lekker..

Analogue Players in a Digital World: Pff.. Vocals... Hou er eens mee op. K stem voor een instrumentale versie
van alle cd's. T is namelijk gewoon best een lekker nummer.. Break=goed,
melo is goed, kick is niet slecht..

Generation Kick Bass: Aah.. Niet zeuren, die bass openpleuren!.. Intro is wat tam tot die vocal, dan n lekker
rare basskick.... en t nummer bouwt op naar n oldschool beukplaat.. nice Ja deze
vind ik lekker jongens NIks te oldskool, gewoon goed weer n old-style plaat.

Own The Night: Dv8's stem leent zich wel weer voor dit soort vocals bij dit soort nummers.. Niveau qua tekst
is nog bedenkelijk, maar beter dan voorgaande tracks. Nummer zelf zit ook gewoon wel goed
in elkaar, fijne melo, dikke kicks.. Erg prettig..

Call Interlude: Ja... opbokken, dit soort rommel is voor hiphop-cd's...

Dutchie:
Goh.. Mr Puta, u hier? Niet mijn ding qua vocals.. Track zelf.. mwogh niet onaardig.. Keer n engels
accent ipv Mexicaans of fout NL-engels.. Maar zoals gezegd... net niet..

Fast Life: Vocals niet onaardig.. Lekker harde track.. Goeie kick.. Melo niet slecht.. Fijne break..
Ook deze vink niet slecht. Valt me allezins mee.

Laa-di-Fucking-Da: Fuck me.. hier ga ik niet eens meer woorden aan vuil maken.. Troep. Potentie, maar weer
zo'n bagger-vocal.. De kick is namelijk wel lekker diep.. Godverdomme breng hier een
instrumentale versie van.. En ja heb ik er toch meer woorden aan vuil gemaakt.. Maar t blijft
zonde.

My 303: Ja Me Like.. Leuke intro-vocal.. iets te lang misschien.. Ruige vocals voor onze breezah-boys.. Wel
prettig.. Lekker 'gruizig" nummer.. Goeie Kick, aardige break, ja wel weer goed voor elkaar.

We live for the music: NC-sound is er overheen geflikkerd.. Net niet.. Goede
kicks, gaat wel lekker, maar matige vocals.. Komt wel goed op gang..

Ze kunnen het toch wel hoor, Ondanks de commerciele crap soms, qua promotie en tracks.. Valt me nog niet tegen.. Maar ze verpesten het regelmatig door kut-vocals op een lekkere track..

Dus niet lopen bitchen dat ik ongezien commentaar lever maar k vind t album niet tegenvallen, maar uiteindelijk toch net niet .. Te veel slechte vocals.. en die verpesten voor mij een groot deel van een nummer..
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:02:37 #235
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74159516
Kudos voor de reviews Dan hoef ik tenminste niet alles te luisteren
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:08:15 #236
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74159720
quote uit een interview met showtek:
quote:
En daarna vlamden we dus megaharde tracks de tent in.
zouden ze dan geen eigen werk gedraaid hebben
quote:
"Neem bijvoorbeeld de track 'Electronic Stereophonic' met DV8. Als je van bands als The Prodigy houdt dan zul je zo'n track vet vinden.
ik zie de overeenkomst niet zo maar goed

bron: http://partyflock.nl/interview/116:Showtek_het_diepe_bleek_een_pierenbadje.html

[ Bericht 14% gewijzigd door Tha_Bartman op 28-10-2009 19:16:36 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_74160045
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
het heet HARDstyle en ik ken eurodance nrs met meer hardheid dan de tracks op dit album...
Showtek noemt zichzelf toch keer op keer "the number one Hard Dance act.."

Maarja, aan de andere kant draaien ze ook gewoon hardstyle..

Ach ik hoor het allemaal vanzelf wel als het spul uitkomt of ik het koop of niet.
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:30:43 #238
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74160532
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote uit een interview met showtek:
bron: http://partyflock.nl/interview/116:Showtek_het_diepe_bleek_een_pierenbadje.html
quote:
"Zijn de lyrics en clip van 'World Of Mine' een statement tegen de gebeurtenissen die jullie net omschreven?"
Wouter: "Nee, die zijn niet specifiek gericht op een bepaalde gebeurtenis, 'World Is Mine' persifleert het gevecht van de artiest in de harde wereld van de dance.”
"de harde wereld van de dance"
Sorry hoor maar.................. HAHAHAhahAHaHAhaAHAHA
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_74160554
quote:
Maar als je dan ziet waar we overal op de wereld heengaan, Azië, Amerika, Canada, Rusland, Kroatië... We zijn wat dat betreft wel pioniers, dus we vinden ook dat die award voor # 1 DJ best vernoemd mag worden.
quote:
Maar we willen hardstyle wel internationaler maken. Hardstyle wordt nog steeds heel erg in een hokje geduwd, het moet allemaal volgens bepaalde regeltjes. Wij willen breder gaan met onze muziek. En we willen dat Showtek echt SHOWTEK wordt.
ik hoor het ja...
quote:
We willen inderdaad niet dat hardstyle op een 'Gabber Piet' manier wordt uitgebuit. Maar als wij of één van de andere jongens in deze scène een vette plaat maakt en die verkoopt toevallig zo goed dat 'ie de Top40 inknalt puur op basis van verkoopcijfers, dan is dat toch heel wat anders?
jaaaa... heeeeeel anders.

die van die megaharde tracks is ook wel een giller.. En die interviewer die onder de indruk was van die diepe bassen in die showtek nummers, misschien is m'n subwoofer naar de klote dat ik het niet hoorde?
pi_74160744
Ik vond de bassen van die Remix vinyl best wel flink hard in de Outland.. Dus wat dat betreft kan dat dus wel..

Best een prima interview trouwens!
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:45:39 #241
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74161202
Pff. Na review-modus is het tijd voor chill.. Pavo @ XQ.. Heerlijk knallen van die ouwe school, jwtzzz!!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:05:05 #242
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_74162003
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en wat boeit dat? dat is toch ook een persoonlijke mening? mensen mogen Showtek toch ruk vinden en alles van hun uitkotsen?
Ja hoor, het blijft tenslotte internet. Het komt nogal kinderachtig over, that's all .
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef poiuytr het volgende:

[..]

D&S album vergelijken met het album van Showtek
Wat een kneus ben jij zeg . Waar vergelijk ik die 2 albums?
Ik vraag aan die gast wat hij van het album van D & S aangezien daar ook geen harde tracks opstaan (behalve Shiverz)...

Overigens moest ik hier wel om lachen:
quote:
Wij zijn helemaal geen types voor glitter en glamour.
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:17:37 #243
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_74162584
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Neemt niet weg dat de Showtek haat behoorlijk ver gaat, ik vind (persoonlijk!!) het nieuwe album een welkome afwisseling..
En ik vind je tegengas ook een welkome afwisseling
Hoewel het vechten tegen de bierkaai is geef ik toe dat het af & toe lijkt alsof er hier int HS-topic een anti-ST-hetze heerst en het een kardinale fout is om je ook maar enigszins positief over de 2 heren uit te laten.

Het feit is nu eenmaal dat de meeste users hier een gemeenschappelijk smaak in HS hebben. Tel daarbij op dat men hier gewoon veel naar (nieuwe) HS luisterd, dan begrijp ik MrDice z'n opmerking ook volledig.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:08 schreef MrDice het volgende:
Kijk dat velen hier bijna elke week naar een Hardstylefeest gaan en dus de bekendere platen zat zijn... Heb een beetje het gevoel alsof het fanatieke 'onbekendere dj's zijn vet veel gaver' een beetje doorslaat hier.
Maar goed, je bent een forum of je bent een forum

oja, showtek is kut
Wat je vindt, ...
pi_74162854
Dat willekeurige setje dat nu bovenaan staat op LSDB heb ik 100x meer plezier van dan dat hele Showtek album. Over kwaliteitsplaten gesproken.
pi_74163027
Showtek is vet man!
Niet met hun spotten!
Ze maken gOedE hardstyle die iedEreEn leuk vINd en HoOrT tE vInDeN...HeAdHuNterZzZzZ iS VoR mEElOPeRs...Showtek4Life!!

Wacht eens.....ik ben geen 16 meer en drink geen breezah.....

Showtek
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:29:47 #246
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_74163081
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

En ik vind je tegengas ook een welkome afwisseling
Hoewel het vechten tegen de bierkaai is geef ik toe dat het af & toe lijkt alsof er hier int HS-topic een anti-ST-hetze heerst en het een kardinale fout is om je ook maar enigszins positief over de 2 heren uit te laten.

Het feit is nu eenmaal dat de meeste users hier een gemeenschappelijk smaak in HS hebben. Tel daarbij op dat men hier gewoon veel naar (nieuwe) HS luisterd, dan begrijp ik MrDice z'n opmerking ook volledig.
Maar ik heb wel ongeveer dezelfde smaak als jullie . Ik hou al op .
There is no rehab for stupidity.
pi_74166547
Eigenlijk best grappig dat we op de showtek bash dag gewoon 2 flinke reviews schrijven.

Ik heb nog nooit zo'n uitgebreide review gezien van de albums van:
Zany
Brennan Heart
Crypsis
D-block en s-te-fan

Volgens mij vinden we stiekem showtek best wel leuk

Haha,
quote:
"Die videoclip van 'World Is Mine' ja, dat zorgde wel even voor opschudding. Onder het persbericht dat naar aanleiding van deze clip op Partyflock verscheen zag ik reacties voorbij komen als 'Wat een hypocrieten! Zo zaten ze bij TMF om die Tomatenplukkers song af te keuren en nou komen ze met een clip aanzetten!'"
Laat ik nou diegene zijn die dat opgebracht heeft op PF
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:53:04 #248
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74166708
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Eigenlijk best grappig dat we op de showtek bash dag gewoon 2 flinke reviews schrijven.

Ik heb nog nooit zo'n uitgebreide review gezien van de albums van:
Zany
Brennan Heart
Crypsis
D-block en s-te-fan

Volgens mij vinden we stiekem showtek best wel leuk
Een bak stront verkopen voor 10E vergt een betere verkoper dan een nieuwe porsche verkopen voor 100E..
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:11:38 #249
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74167554
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef Koepert het volgende:

[..]

Een bak stront verkopen voor 10E vergt een betere verkoper dan een nieuwe porsche verkopen voor 100E..
QFT

Wat is het artiestenalbum van het jaar voor jullie? die vraag zal waarsch ook wel bij de qountdown awards zitten maar toch..:
Showtek
Brennan Heart
Zany
Crypsis
D&S
The overminds
Activator

Ben ik er nog vergeten?

Ik ga voor Crypsis runner up activator

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Bartman op 28-10-2009 22:16:44 ]
pi_74167634
Is Zany niet van 2008?

Ik ga voor D&S denk ik, met Crypsis als runner up. Alleen omdat het album van D&S iets diverser is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')