Verdict after Listeninground-one
Intro: Gaar
The F-Track: Gare vocal, aardige track wel, niks bijzonders.. Teveel nadruk op vocals alleen, daardoor irritant
aanwezig.. Wel redelijk vrolijk met aardige kick..
Faces: Slaapverwekkend intro.. Volume lijkt bij het inkomen van de kick weggedraaid te worden.. Saai.. Of ze
vergeten zijn de helft van de apparatuur aan te sluiten ofzo.. Zo weinig "oempf' zit er in.. Qua vocal en
melodie nog wel potentie, maar te schattig.. Iets ruiger mag, zonder meteen n harde donkere track te
hoeven worden.. Gewoon gebrek aan bass.
Rockchild: DV8 wat doe je

Hiphop en rock gaat goed samen (Jay-z Linkin Park) Rock en Showtek.....not so
much.. Kutvocals.. Saaie kick... Lame rockgeluidjes... Wat een crap-track.. Aargh wat een
stomvervelende track
World is Mine: Nou ja, die kennen we wel een beetje inmiddels... Echt slecht... Neuh... Kutvocals.. Mwogh, valt
nog mee... Geen onaardige track.. Maar ook hier.. Vocals doen de track geen goed..
Freak: Lekkere synth-noise wel.. Opent eigenlijk best aardig.. Goede kick ook wel.. Apart op een goede manier
zeg maar. Vocals.. zijn....ook niet onaardig.. Blijft onder gemiddeld, maar niet eens zum kotzen. Break is
niet onaardig.. Nee deze kan me nog wel bekoren.. Lekker aparte track..
We speak Music: Inmiddels wel genoeg over gezegd.. Best lekkere track. ook hier gaat op; goed genoeg om
los te gaan hoor.. Melodie, vocal, kick, alles wel aardig op orde..
Electronic Stereophonic: Dv8

Doe nou niiehiiieeet.. K had je van XQ nog hoog zitten.. Kick en melodie nog
wel behoorlijk... break niet onaardig.. tikje saai misschien..
Here we Fucking Go: Ik heb het MSTX-probleem niet.. dus ik vind t eigenlijk gewoon n aardige track.. intro is
wel kutje, maar die kick is wel lekker raggen.. En ach, die vocals.. beetje zo'n engels
mee-blér-punk-bierdrink-nummer. Kan beter, niet heel storend. jammer van t Kernkraft
geluid, was niet nodig.. De melodie is echter wel gewoon lekker..
Analogue Players in a Digital World: Pff.. Vocals... Hou er eens mee op. K stem voor een instrumentale versie
van alle cd's. T is namelijk gewoon best een lekker nummer.. Break=goed,
melo is goed, kick is niet slecht..
Generation Kick Bass: Aah.. Niet zeuren, die bass openpleuren!.. Intro is wat tam tot die vocal, dan n lekker
rare basskick.... en t nummer bouwt op naar n oldschool beukplaat.. nice

Ja deze
vind ik lekker jongens

NIks te oldskool, gewoon goed weer n old-style plaat.
Own The Night: Dv8's stem leent zich wel weer voor dit soort vocals bij dit soort nummers.. Niveau qua tekst
is nog bedenkelijk, maar beter dan voorgaande tracks. Nummer zelf zit ook gewoon wel goed
in elkaar, fijne melo, dikke kicks.. Erg prettig..
Call Interlude: Ja... opbokken, dit soort rommel is voor hiphop-cd's...
Dutchie: Goh.. Mr Puta, u hier? Niet mijn ding qua vocals.. Track zelf.. mwogh niet onaardig.. Keer n engels
accent ipv Mexicaans of fout NL-engels.. Maar zoals gezegd... net niet..
Fast Life: Vocals niet onaardig.. Lekker harde track.. Goeie kick.. Melo niet slecht.. Fijne break..
Ook deze vink niet slecht. Valt me allezins mee.
Laa-di-Fucking-Da: Fuck me.. hier ga ik niet eens meer woorden aan vuil maken.. Troep. Potentie, maar weer
zo'n bagger-vocal.. De kick is namelijk wel lekker diep.. Godverdomme breng hier een
instrumentale versie van.. En ja heb ik er toch meer woorden aan vuil gemaakt.. Maar t blijft
zonde.
My 303: Ja

Me Like.. Leuke intro-vocal.. iets te lang misschien.. Ruige vocals voor onze breezah-boys.. Wel
prettig.. Lekker 'gruizig" nummer.. Goeie Kick, aardige break, ja wel weer goed voor elkaar.
We live for the music: NC-sound is er overheen geflikkerd.. Net niet.. Goede
kicks, gaat wel lekker, maar matige vocals.. Komt wel goed op gang..
Ze kunnen het toch wel hoor, Ondanks de commerciele crap soms, qua promotie en tracks.. Valt me nog niet tegen.. Maar ze verpesten het regelmatig door kut-vocals op een lekkere track..
Dus niet lopen bitchen dat ik ongezien commentaar lever

maar k vind t album niet tegenvallen, maar uiteindelijk toch net niet

.. Te veel slechte vocals.. en die verpesten voor mij een groot deel van een nummer..