Ik heb Neurosis ook een keer live gezien op Roadburn en dat was erg goed.quote:Op zondag 1 november 2009 14:42 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Erg goede band. Live is het ook een hele aparte ervaring. De podiumpresentatie (in ieder geval toen ik ze zag, paar jaar geleden op Roadburn festival in de 013), was nogal apart. Helemaal geen licheffecten, het enigste licht was dat van een beamer die op de band stond. Er mocht ook niet geflitst worden (werd ook nogal op gecontroleerd blijkbaar). Laatste paar jaar zijn er behoorlijk wat bandjes bijgekomen die dit soort muziek spelen (zoals al eerder genoemd, Isis, Cult of Luna).
Hmm... nu ga ik thuis even weer wat cd's er van uit de kast trekken
Ik vind GY!BE toch wel een stuk specialer dan Neurosis.quote:Op zondag 1 november 2009 13:26 schreef Asta het volgende:
Luister nu Neurosis.. sludge/postmetal. Zo verschrikkelijk goed. Beetje zelfde sfeer als Godspeed You! Black Emperor.
Past prima bij de stemming.
Neurosis ga je dus echt niet luisteren voor die post-rock onzin , zulke nummers moet je hebbenquote:Op zondag 1 november 2009 14:58 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik vind GY!BE toch wel een stuk specialer dan Neurosis.
Waar heb je op geboden?quote:Op zondag 1 november 2009 14:56 schreef GimmeGore het volgende:
yeah! over een paar uurtjes is mn EBay veiling afgelopen!
Over een paar weken begint de voorverkoop. Ik heb mn centjes al klaar liggenquote:Op zondag 1 november 2009 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb Neurosis ook een keer live gezien op Roadburn en dat was erg goed.![]()
Ik wil volgend jaar weermaar ik heb geen geld enzo.
Weet ik alleen ik ben vanaf nu werkloos dus heb ik geen geldquote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Over een paar weken begint de voorverkoop. Ik heb mn centjes al klaar liggen
zodra je een baan hebt, leg je geld opzij voor roadburn editie 2010 *hint*quote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ik alleen ik ben vanaf nu werkloos dus heb ik geen geldVerdomme dat was vorig jaar ook al zo.
Ja handig als de voorverkoop komende maand isquote:Op zondag 1 november 2009 15:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zodra je een baan hebt, leg je geld opzij voor roadburn editie 2010 *hint*
Nieuwe Megadeth en 2 W.A.S.P. Albums, 1 van die W.A.S.P. albums is vandaag afgelopen (2 euro) de ander morgen (1,50) en Megadeth woensdag pas (4 euro)quote:
Ik zou best ook goregrindband willen beginnen. Ik heb slechte ideeën genoeg daarvoor.quote:Op zondag 1 november 2009 17:34 schreef GimmeGore het volgende:
zulke herrie maakten wij voor de fun...
Dat durfden we niet eens op myspace te gooien
lolquote:Op zondag 1 november 2009 17:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou best ook goregrindband willen beginnen. Ik heb slechte ideeën genoeg daarvoor.
Je moet het ook niet zien als iets serieus. Teksten van Romperop neem ik niet serieus sterker nog ik lig meestal dubbel van het lachen als ik die teksten hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 17:43 schreef Asta het volgende:
[..]
lol
Ik had met een ex een keer het plan om een Klingon-themed band te beginnen met als naam 'Stovokor'... blijkt het al te bestaan. Fucking slecht zijn ze trouwens en niet eens in een gimmick-kinda way heh.
Rompeprop, that brings back memories.quote:Op zondag 1 november 2009 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zien als iets serieus. Teksten van Romperop neem ik niet serieus sterker nog ik lig meestal dubbel van het lachen als ik die teksten hoor.![]()
Good memories?quote:Op zondag 1 november 2009 19:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
Rompeprop, that brings back memories.
Hahahaquote:Op zondag 1 november 2009 19:43 schreef Tokus het volgende:
Graspop 2002 geloof ik. tot diep in de nacht over de camping zwalken met een zatte kop, hele ochtend Pelikanelul van Rompeprop aanhoren, rare belgen tegenkomen en daar bier mee zuipen, etc.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:11 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nieuwe Megadeth en 2 W.A.S.P. Albums, 1 van die W.A.S.P. albums is vandaag afgelopen (2 euro) de ander morgen (1,50) en Megadeth woensdag pas (4 euro)
Allemaal vanuit Duitsland, maar ik moet ff die verzendkosten uitzoeken, want de een vraagt 1 eu 90 de ander vraagt 5 euro :s
Jammerquote:Op zondag 1 november 2009 20:57 schreef GimmeGore het volgende:
teksten en goregrind?
bestaat niet!
Wij hadden wel allemaal teksten al op papier staan, maar die ging je toch niet verstaan, dus waren ze alleen voor het interessant doen.
Band is sowieso nooit wat geworden omdat ik niet meer kon grunten na dat mn keelamandelen eruit waren gehaald (voor ze zo ontzettend ontstoken waren kon ik het ook niet, daar neit van)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |