Kittiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kittie
Ik heb geen geld voor Cannibal Corpse, ik heb gefaald! Dinsdag wel naar Suicide Silence! De kaartjes voor de Persistence Tour en voor Never Say Die zijn wel al binnen!
Spam:Cannibal Corpse gaat het voor mij ook niet worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persistance tour en never say die haal ik wel aan de deur.Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
Laatste keer dat ik CC heb gezien is alweer veel te lang geleden. Dus ik baal er wel van...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef BOKA het volgende:
Cannibal Corpse gaat het voor mij ook niet worden.
Persistance tour en never say die haal ik wel aan de deur.
Ik schrokquote:
Heuh, ga jij ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef GimmeGore het volgende:
Nee joh! lekker blekkies uitlachen op Aurora Infernalis in de Willemeen
zal ik een wit shirt of een oranje shirt met wicky de viking aan doen?
ik wacht nog op echte interessante namen, ik heb alles wel al gezien en ze doen nou niet moeite om eens wat nieuwe lui uit te nodigen. Doe maar gorguts, of possesed uitnodigen organisatiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:52 schreef BOKA het volgende:
Neurotic Deathfest wordt weer mooi!
Beneath The Massacre
Bolt Thrower
Carcass
Defeated Sanity
Dying Fetus
Dr. Doom
Insidious Decrepancy
Insision
Human Mincer
Kickbackmaar wel supervet!
Napalm Death atijd gaaf
Nox
Origin uberbruut, helden
Revocation
Six Feet Under
Viral Load
Als ik geld heb ga ik zeker naar NDF toequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:07 schreef GimmeGore het volgende:
Volgend jaar ga ik zeker naar NDF! Eindelijk komt het me een keertje uit om daar heen te gaan.
Meeste bands heb ik ook al gezien, maar who cares.
Origin is altijd bruut live
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik geld heb ga ik zeker naar NDF toe
Helaas mag ik vanaf volgende week weer fijn de WW inquote:
Oh dan heb ik nog evenquote:
Ik twijfel tussen eenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:52 schreef Tokus het volgende:
vanmiddag nog wat klassiekertjes aangeschaft. Scream Bloody Gore en Individual Thought Patterns, beide van Death. En verdomme wat rost vooral die laatstgenoemde toch.
je kan niet alles hebben. Er is nog wel meer dat ik mis, en er is waarschijnlijk ook vanalles dat jij mist waarvan ik vind dat je het moet hebbenquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen eenomdat je die nog niet had of een
omdat je ze nu wel hebt. Het wordt uiteindelijk een [ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen eenomdat je die nog niet had of een
omdat je ze nu wel hebt. Het wordt uiteindelijk een [ afbeelding ]
nah, ik had Human al en al het andere van Death is toch minderquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
![]()
Omdat hij ze nog niet had...
Took, ga in een hoekje je staan schamen!
The Black album van Mettalicaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:57 schreef Tokus het volgende:
heb nog een gave cd gekocht!
[ afbeelding ]
Ahquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee die is niet helemaal zwart
Spinal Tap!
Beste death metal plaatquote:
en dan geen van beiden aandoen, foeifoeiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef GimmeGore het volgende:
Nee joh! lekker blekkies uitlachen op Aurora Infernalis in de Willemeen
zal ik een wit shirt of een oranje shirt met wicky de viking aan doen?
er komt van Sentenced volgende maand een coole box uit, met daarin alle albums en de Buried Alive dvd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit nu naar Sentenced te luisteren die band blijft geniaal. Zeker het nummer luxury of a grave. Jammer dat ze niet meer bestaan. Zelfmoord enzo
Mee eensquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
er komt van Sentenced volgende maand een coole box uit, met daarin alle albums en de Buried Alive dvd.
[ afbeelding ]
Zelfmoord? tsja, met een geweldige cd stoppen (the funeral album) is natuurlijk beter dan maar doorgaan en kut cds afleveren zoals veel genregenoten doen.
Drinken kunnen die gasten wel inderdaad. Finnen hequote:Op zondag 25 oktober 2009 15:28 schreef Tokus het volgende:
heb nu ook gelijk weer 's zin in Sentenced gekregen
Toffe gasten ook. Heb ze bij The Funeral Album wel 's geinterviewd in een erg vaag cafe in Brussel. (en bij die live cd via de foon). Er valt goed bier mee te drinken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:59 schreef SicSicSics het volgende:
Die komen alleen maar in onbereikbare oorden des lands!
Gelukkig heb ik DevilDriver al wel gezien dit jaar, maar een keer extra zou nooit vervelend zijn!
Ik zag laatst nog wel een leuke, aanrader:
The Black Dahlia Murder, 3 Inches Of Blood, Carnifex, Ingested, Necrophobic, Obscura en The Faceless!
dat is trouwens of Obscura of The Faceless of Carnifex; wisselende headliner. Dus maar 1 komt met de tour naar Nederlandquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:59 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zag laatst nog wel een leuke, aanrader:
The Black Dahlia Murder, 3 Inches Of Blood, Carnifex, Ingested, Necrophobic, Obscura en The Faceless!
Doh!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:21 schreef MarsX het volgende:
dat is trouwens of Obscura of The Faceless of Carnifex; wisselende headliner. Dus maar 1 komt met de tour naar Nederland
Annotations of an Autopsy (The Reign of Darkness, januari 2010)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef GimmeGore het volgende:
lompe death metal, grind dat soort herrie
Mja, nieuwe releases daarvan ken ik ook zo 1,2,3 niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
lompe death metal, grind dat soort herrie
Passiondale is heel vet maar, No Time to Bleed en Deflorate mogen van mij ook hoog!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:26 schreef BOKA het volgende:
Ik was trouwens laatst ook wat aan het nadenken over een jaarlijstje, maar dat wordt nog best lastig, Passiondale, Wormwood en Maranatha zouden alle drie wel op 1 kunnen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |