Dan is er iets mis met je anus, want ik heb daar nooit last van.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En de hele nacht op de weeceeeee!
Zijn het wel de uien en niet de pepperspray?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:24 schreef TwyLight het volgende:
Het is ook wel lekker maar ik kan de ogen amper open houdentranen lopen langs de wangen
Gisteren boerenkool op bij m'n moederquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Boerenkool isse OOK zo lekker.
Of zuurkool. Of spruitjes!
Heeft het toch wel nut blijkbaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik je fobo bekeek
Heyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef TNA het volgende:
Mensen die hachee lusten zijn exhibitionisten in een lange regenjas. Waarom weet ik niet, maar waar is het wel.
Je woont bij je opa ja?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef TwyLight het volgende:
Heb deze week ook al hutspot en zuurkool ophij is op de wintertour denk ik
Dan ben je toch gewoon eens een dagje geen herkauwer? Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:28 schreef bees het volgende:
hashee met patat lekker!
(inmiddels al enkele jaren vegetarier is.....)
Waarom eet je bij je opa? Kon je niet langer bij je ouders in blijven wonen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef TwyLight het volgende:
Heb deze week ook al hutspot en zuurkool ophij is op de wintertour denk ik
toch maar snel een lange regenjas aanschaffen dan, want ben nog geen echtequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef TNA het volgende:
Mensen die hachee lusten zijn exhibitionisten in een lange regenjas. Waarom weet ik niet, maar waar is het wel.
Niet erg toch?quote:
Hij maakt wel oldskool vreterijenquote:
Maar wat voor kool is dat oldskool dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij maakt wel oldskool vreterijen
Rode kool met hacheequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar wat voor kool is dat oldskool dan?
ZOMG!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:44 schreef Koepert het volgende:
Hachee![]()
Aardappelen half gepureerd(Grof dus) en dan n dikke laag hachee erdoor mengen.. en daar n laag hachee weer op![]()
Wat tofquote:
hachee met pecan-noten?quote:
Ik snap niet hoe je kunt overleven met jaren zonder boerenkoolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:45 schreef Buschetta het volgende:
* Buschetta Mist degelijk NL vreten en heeft al geen jaren meer andijvie of boerenkool gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |