dat wil niet zeggen dat je de naam van die theorie kent..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:19 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Heeft hier niemand Aardrijkskunde gehad?
geografiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:19 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Nope, je mag alleen meedoen aan de AKQ als je geen aardrijkskunde in je vakkenpakket had.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:19 schreef Mr.Jorn. het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nope, je mag alleen meedoen aan de AKQ als je geen aardrijkskunde in je vakkenpakket had.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nope, je mag alleen meedoen aan de AKQ als je geen aardrijkskunde in je vakkenpakket had.
Zo heette Ghana vroeger dus ..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:58 schreef Mark het volgende:
Goudkust?
Nog beter, in het vak wat ik nu heb (Economische Geografie), wordt dit tot in den treure uitgemolken.quote:
Tja, ik ben Belg dus ik weet niet waar het ligt...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:28 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Nog beter, in het vak wat ik nu heb (Economische Geografie), wordt dit tot in den treure uitgemolken.
Wat een heldendingquote:
Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:51 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Wat een heldending, hij ligt hier nu nog steeds op mijn kast, alleen zijn na 3 jaar de knopjes stuk gegaan
, nu heb ik een Creative Zen 8gb, met videofunctie (H)
Ik heb ook een Zen Creative, vandaar, en werkt nog steeds goed hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:51 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Wat een heldending, hij ligt hier nu nog steeds op mijn kast, alleen zijn na 3 jaar de knopjes stuk gegaan
, nu heb ik een Creative Zen 8gb, met videofunctie (H)
hihihi, die was snelquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:59 schreef GimmeGore het volgende:
loipes
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:12 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet niet welke vorm krakelingen bij jullie hebben, maar ik ken ze alleen als zo n soort knoop
quote:
zal volgende keer wel een kromme vraag doen ..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:39 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
![]()
Waarom ben ik altijd te laat voor de recht vragen
Stand deel 1772:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef Rucebo het volgende:
Erfpacht dan?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
zal volgende keer wel een kromme vraag doen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |