brood met kaasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jaja, weer tijd voor turkse pizza vandaag
Dan krijg je een nog waardelozer kabinet als er nu zit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan rustig op hem stemmen hoor.
hij zal nooit alleen de regering kunnen vormen dus hij moet samen met een andere partij.
doordat hij zo extreem is en de andere niet ver genoeg gaan kom je precies goed uit.
nja sorrie maar ik heb een sterke mening daaroverquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb je gister niet goed genoeg geluisterd
Ik denk dat je er een goede balans in moet vinden.
Dan eet ik even mn laatste boterham met ham/kaas op.. (is wel een bijzondere: achterham met komijnkaas)quote:
helaas stem ik met mn verstand ipv mn hartquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij stem je gewoon stiekum op wilders
quote:
ga je naar Panama? Definitief?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb je gister niet goed genoeg geluisterd
Ik denk dat je er een goede balans in moet vinden.
Dat weet ik en dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja sorrie maar ik heb een sterke mening daarover
Al een nieuwe job nijn?quote:
Nee, dat zijn nog steeds vage plannen, maar de kans is wel iets groter gewordenquote:
jammer dat je hart en je verstand niet met elkaar op 1 lijn liggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
helaas stem ik met mn verstand ipv mn hart
Hm, spannend!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, dat zijn nog steeds vage plannen, maar de kans is wel iets groter gewordenEn dat is toch pas in 2011
Die gaat mee! en de kleine ook! Als we in 2014 terugkomen is ze net leerplichtig dus kan ze mooi hier naar de basisschoolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, spannend!Wat vindt je vrouw er van?
Nee, nog geen nieuwe baan, maar druk aan het solliciteren
Ah, komt mooi uit dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die gaat mee! en de kleine ook! Als we in 2014 terugkomen is ze net leerplichtig dus kan ze mooi hier naar de basisschool
Maar al concrete jobs waar je kans maakt of niet?
Tijd voor mosterdsoepquote:
Apen daarquote:Oplichtende hesjes voor donkere asielzoekers
Uitgegeven: 23 oktober 2009 12:03
Laatst gewijzigd: 23 oktober 2009 12:03
AMSTERDAM - Asielzoekers met een donkere huidskleur moeten in het Limburgse Tienray in de avonduren een reflecterend hesje aan.
Bewoners schrikken anders van de asielzoekers, die in het donker niet opvallen. Dit is een maatregel van een bewonersvereniging, schrijft De Limburger.
Mooi, dat je er veel verstuurd heb, maar is het ook echt wat je zoekt of eigenlijk meer tijdelijke banen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, komt mooi uit dus
Wel veel sollicitaties verstuurd maar nog weinig gesprekken gehad. Ook pas sinds gisteren weer echt actief op zoek (na alle verhuis-stress ed)..
LL hier ook een voorstander van of niet?quote:
Heeej, lekker uitgeslapen?quote:
Vanalles door elkaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, dat je er veel verstuurd heb, maar is het ook echt wat je zoekt of eigenlijk meer tijdelijke banen?
OMG, geef ze dan gewoon een gele ster, dat is nog duidelijkerquote:
er is een verschil tussen discriminatie en integratiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
LL hier ook een voorstander van of niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |