Inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En daarom is het juist mooi om te zien dat steeds meer 3rd party Business solutions richting webbased/Java-driven gaan...prijsbepaling van 3rd party developers kun je helaas weinig aan doen
(ze zijn schurfterig duur)
quote:Voor persoonlijk/privé gebruik kan ik iig genoeg dingen voor OS X vinden die ook voor windows zijn.
Ik kan toch niet zonder Windowsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef kroegtijger het volgende:
[..]wat wil je nou hiermee zeggen??
quote:
Mwoah, Mac met een PS3/Wii/Xbox360 ernaast is ook niet verkeerd..quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mwoah, Mac met een PS3/Wii/Xbox360 ernaast is ook niet verkeerd..
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:38 schreef HQ-Design het volgende:
Ja, je koopt ze iig niet voor een Apple en een I(phone)
Boehoehoe, maar Mac's zijn zoooo duur!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens goedkoopste iMac is nu ¤1099,- en de 27" is al te verkrijgen van ¤1499,- (Out-Of-The-Box uiteraard)
Zie Windows Vista kut?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef Nooduitgang het volgende:
Ik snap dat gezeur over de hardware nooit zo. Dan koop je een pc voor 1500, zogenaamd met veel betere specs dan een imac of mac pro, zet je dat ding aan en duurt het 2 minuten voordat vista is opgestart.
XP startte bij mij ook in onder de 30 seconden.quote:Ik werk nu al 3 jaar op een macbook, 900 euro, dat ding draait snow leopard als een trein. opstarten: 25-30 seconden, uit standby komen is gewoon instant. nooit wachttijden.
Herinstallatie e.d. is helemaal afhankelijk van hoe je het ding gebruikt natuurlijk. Dat kan je niet zo simpelweg tegen elkaar afzetten. Ik heb hier ook een aantal XP-machines draaien die al 4 jaar op hetzelfde image zitten en eigenlijk nooit problemen veroorzaken; ook qua snelheid zijn die nog best te doenquote:toen ik dat ding kocht werd ik voor gek uitgemaakt. ondertussen zie ik mezelf met gemak nog 2 jaar erop werken. de dell's, sony's en alienware's van mensen uit m'n omgeving zijn inmiddels aan hun 4e of 5e format toe.
voor mij nooit meer een pc. nooit.
Mwoch, ik vind 1099,- voor de goedkoopste machine best wel een hoop geld. Voor dat zelfde geld bouw ik een top-machientje op met uitsluitend A-merk componenten en hou nog stuivers over ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:56 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Boehoehoe, maar Mac's zijn zoooo duur!
heerlijk die "onafhankelijke" sitesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:04 schreef Nooduitgang het volgende:
Mac's zijn fucking duur? Who gives a fuck.
Changewave Research?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:07 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
heerlijk die "onafhankelijke" sites
Wederom de balans tussen price/time & effort, die je erin wilt steken... goeie zelfbouw PC kost nog steeds om en nabij ¤799,- en geen OS zit erbij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:00 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Mwoch, ik vind 1099,- voor de goedkoopste machine best wel een hoop geld. Voor dat zelfde geld bouw ik een top-machientje op met uitsluitend A-merk componenten en hou nog stuivers over ook
Dat is uiteraard ook waar jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wederom de balans tussen price/time & effort, die je erin wilt steken...
Dat er ook genoeg onderzoeken te vinden zijn die weer heel andere cijfers tonen. Het is maar net wat je wil lezen en horen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:13 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Die heeft het onderzoek van Changewave Research gepubliceerd ja. Wat is je punt?
Oh is dat zo? Dan moet het vast niet al te moeilijk zijn om er 1 te laten zien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:14 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Dat er ook genoeg onderzoeken te vinden zijn die weer heel andere cijfers tonen. Het is maar net wat je wil lezen en horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |