Hij heeft inderdaad een paar klappen van een echte kerel nodig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind de boulevardactie van Claire niet alleen dom maar ook nog gevaarlijk. Als je weet dat zonder dit verhaal er al genoeg mensen zijn die het bloed van Huub wel kunnen drinken.
Trek wel eerst zijn nagels eruit. In zijn geval zou ik zeggen, snij zijn kloten eraf.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik verdiep me er niet eens in. Het kan mij in deze fase in dit geval geen reet schelen hoe iets heet. Tegen de tijd dat er gekeken gaat worden hoe erg het allemaal was, dan zien we wel weer.
Huub heeft zich misdragen t.o.v. zijn net bevallen vrouw, en dat vind ik voorlopig voldoende.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:04 schreef Jian het volgende:
Stel Claire heeft in het kader van haar Barby-wensen Huub erin geluisd en is zonder medeweten van Huub vergeten de pil te slikken. (de gluiperd)
Huub is in 1e instantie niet blij, maar zegt; Ik neem natuurlijk mijn verantwoordelijkheid en ik zal samen met jou zorgen voor ons kind. (wat een schatje is het toch)
Dan ontstaat er een ruzie (komt in de beste families voor) en Claire schreeuwt ; Dimme jij anders ga ik bij je weg en dan krijg je je dochter ook niet meer te zien ('t kan zomaar ....)
Huub wordt hierop zo kwaad dat ie roept; Als je dat doet sla ik je op je bek Kutwijf (ik zei het net al) en schopt de deur aan gort en gooit zijn nieuwe Iphone aan diggelen tegen de muur.
Claire belt mama Berga en die zegt, Schatje toch, kom maar hier naar toe met mijn kleindochter en laat die hufter de kolere krijgen, .. Papa en ik zullen dat varkentje wel even wassen (hoe gemeen allemaal)
Ja en wie is er nu zielig ?
Uitkijken met wat je zegt. Dit is aanzetten tot geweld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een paar klappen van een echte kerel nodig.
Ik ben het met je eens dat het niet zo'n handige manier is van Claire, maar gevaarlijk voor Huub?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind de boulevardactie van Claire niet alleen dom maar ook nog gevaarlijk. Als je weet dat zonder dit verhaal er al genoeg mensen zijn die het bloed van Huub wel kunnen drinken.
Dan heeft in in zijn jeugd toch niet genoeg doodschoppen gehad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik schat dat er hier en daar wel een doodsbedreiginkje bij zit.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
iemand was jou al voor, een paar delen terug
Er komen hier alleen hele verstandige mensen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:20 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Uitkijken met wat je zegt. Dit is aanzetten tot geweld.
Je slaat weer door TBquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Trek wel eerst zijn nagels eruit. In zijn geval zou ik zeggen, snij zijn kloten eraf.
Heb het niet eens gelezen, ik zei al, heb op dit moment geen interesse in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:20 schreef Foreignergirl het volgende:
[..]
Nou ja, dan zet ik het kort voor je neer:
■Voorbeelden van lichamelijk geweld: hardhandig duwen, slaan, schoppen, u aan de haren door het huis slepen, van de trap af duwen, de keel dichtknijpen, bijten.
■Seksueel geweld kan inhouden dat u gedwongen wordt seks te hebben of seksuele handelingen tegen uw wil te doen.
■Geestelijk geweld is bijvoorbeeld dat uw partner u dingen verbiedt, zoals contact met uw familie of vrienden, een baan of cursus. Hij/zij isoleert u daarmee. Hij/zij vernedert u; bedreigt u, vernielt uw spullen, kwetst u expres met dingen die u het meeste raken.
quote:
Ze heeft in mijn geval wel gelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
iemand was jou al voor, een paar delen terug
Duidelijke taal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:20 schreef Foreignergirl het volgende:
[..]
Nou ja, dan zet ik het kort voor je neer:
■Voorbeelden van lichamelijk geweld: hardhandig duwen, slaan, schoppen, u aan de haren door het huis slepen, van de trap af duwen, de keel dichtknijpen, bijten.
■Seksueel geweld kan inhouden dat u gedwongen wordt seks te hebben of seksuele handelingen tegen uw wil te doen.
■Geestelijk geweld is bijvoorbeeld dat uw partner u dingen verbiedt, zoals contact met uw familie of vrienden, een baan of cursus. Hij/zij isoleert u daarmee. Hij/zij vernedert u; bedreigt u, vernielt uw spullen, kwetst u expres met dingen die u het meeste raken.
Dat heet de hubiaanse waarheid. Ik kan me dat nog herinneren, reken maar dat hij serieus was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:37 schreef Mylene het volgende:
Ik herinner me wel dat Huub een keer afstormde op Amanda tijdens het ontbijt. De aanleiding weet ik niet meer. Het was alsof hij wilde uithalen. Of zij kreeg die indruk. Brian ging er als een speer op af. Huub zei toen als verweer dat ie enkel maar Brian uit de tent wilde lokken.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat heet de hubiaanse waarheid. Ik kan me dat nog herinneren, reken maar dat hij serieus was.
Huub weet echter dat het geen slim idee was om te zeggen dat hij die 'kleine Amanda' (werkelijk) wilde slaan.
Huub lijkt me ook iemand die slaat waar er geen blauwe plekken e.d. ontstaan.
Goh, Ewald moet ook even zijn gal spuien... (of iemand onder zijn naam)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:39 schreef Wijnneus het volgende:
Zag deze reactie bij de televaag:
Die zielige kikker heeft zijn twitter al verwijderd en zijn hyves dicht gezet. Zijn beurt komt nog wel.
Sylvester, Den Haag | 12:01 | 23.10.09
hoop wel dat er iemand net zo vlug is als Peeet gisteravond om het filmpje dan te plaatsenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef Marrije het volgende:
Maar goed.
Vanavond Huub bij Boulevard?
Misschien is het dezelfde voice over als van DGK die was ook zo neagief over Huub.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet alleen Albert, die voice over spant de kroon
zo is het maar net, toen papa Recourt in de kooi kwam werd ik echt onpasselijk over het papa gedoe ja papa, maar papa ,goed papa bladieblaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt, Huub ook. Het gaat mij er alleen om dat Claire vantevoren al wist waar ze aan begon. haar hele familie zat aan haar te trekken, oom Twan die met een hummer wilde komen, haar vader die op bezoek mocht komen etc etc. Maar nee hoor, gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Wie zn billen brandt moet op de blaren zitten.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een klap van de molenwiek gehadOngelovelijk.
Heb het zelf meegemaakt en zal nooit zo praten over iemand anders die het meegemaakt heeft.
Als het allemaal waar is is het moedig van haar om ermee naar buiten te komen.
Ten eerste omdat de media er toch wel achter was gekomen
Ten tweede ze heeft nu zelf haar verhaal kunnen vertellen wat er gebeurt is na twee weken in de party te hebben gestaan met onzinverhalen. Eerst het verhaal dat de reden van de scheiding haar eigen zaak was en toen op de voorpagina van de Party met claire verlaten door een ander.
Dat het niet goed voor het kind is is ook onzin. later ziet haar dochter dat haar moeder voor zichzelf is opgekomen en een goed voorbeeld is. Beter voor het kind dan in een agressieve leefomgeving te moeten opgroeien.
Och, ik weet niet of het mierenneuken is hoor, een beetje op de hoogte zijn van dingen als dit is toch niet erg? Het is leerzaam en de tijd waarop je dingen post is niet belangrijk denk ik zo. Vandaag ben ik toevallig vrij en morgen werk ik een late middag en avond. Ik werk 32 p.w. bij de thuiszorg en dan post ik gewoon wanneer het uitkomt. Btw, ik ben best wel een lief miertje hoor, al zeg ik het zelf!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb het niet eens gelezen, ik zei al, heb op dit moment geen interesse in.
Ik ben bijdehand genoeg om iets op te zoeken als het nodig is.
Het maakt me geen donder uit hoe het beestje heet, het beestje is agressief een jongen die zijn pik achterna loopt. That will do for now. De rest is voor de mensen die willen mierenneuken als het nog niet eens 7 uur's-avonds is.
Goedemiddag spuit elfquote:
Nou Bommie ik heb nergens gelezen slaan hoor dus waar jij dit vandaan haalt??quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bullshit! Huub mag niet slaan, punt! zo simpel! niet slaan! klaar!
Je praat precies zoals Berga.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:00 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Goedemiddag spuit elf![]()
hoe kom je erbij dat ik haar ben of iemand anders familie/vriend van claire
ik praat hier niet ik schrijf, heb je ergens al iets gelezen dan van haarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |