Klopt, Huub ook. Het gaat mij er alleen om dat Claire vantevoren al wist waar ze aan begon. haar hele familie zat aan haar te trekken, oom Twan die met een hummer wilde komen, haar vader die op bezoek mocht komen etc etc. Maar nee hoor, gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Wie zn billen brandt moet op de blaren zitten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:08 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dus Huub ook.. toch?
Maar Huub is iemand die ik nog nooit enige verantwoordelijkheid voor welke daad ook heb zien nemen. Hij doet wat zijn driften hem ingeven. Neukt en schreeuwt en beledigd en slaat er op los. Daarna zeg je Sorry en klets je alles weer goed en ga je weer vrolijk verder.
Zijn sorry's kwamen op den duur mijn neus uit. Hij toonde nl. nooit enig echte spijt. Als er iets spel was van Huub in de kooi, dan was het zijn zg. spijtbetuigingen.......... Dat kon hij enorm goed spelen.
Nee hoor. Ik ben niet voor Huub en wel tegen Claire. Kan bestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:14 schreef sunny16947 het volgende:
Je kunt hier niet de dingen van 2 kanten bekijken. Je bent voor of je bent tegen. Je wordt gedwongen stelling te nemen.
Bullshit! Huub mag niet slaan, punt! zo simpel! niet slaan! klaar!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt, Huub ook. Het gaat mij er alleen om dat Claire vantevoren al wist waar ze aan begon. haar hele familie zat aan haar te trekken, oom Twan die met een hummer wilde komen, haar vader die op bezoek mocht komen etc etc. Maar nee hoor, gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Wie zn billen brandt moet op de blaren zitten.
Blijkbaar... Ik vind het gewoon k*t voor alle betrokkenen. En wij waren er niet bij, veel mensen vinden dat Huub alle schijn tegen heeft, maar het zal allemaal niet zo simpel zijn. Denk dat er veel meer is gebeurd, van beide kanten. Ik hoef het niet te weten en vind het een ontzettend domme keus van Claire dat dit Boulevard naar buiten brengt. Nee, dat is het beste voor Sophie..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:14 schreef sunny16947 het volgende:
Je kunt hier niet de dingen van 2 kanten bekijken. Je bent voor of je bent tegen. Je wordt gedwongen stelling te nemen.
Klopt Huub mag niet slaan, dus wat zegt dat over iemand dat je gaat trouwen met iemand waarvan je weet dat ie slaat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bullshit! Huub mag niet slaan, punt! zo simpel! niet slaan! klaar!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar haal je dat uit?Ik ben verre van agressief, heb nog nooit geschreeuwd tegen een vrouw, en slaan al helemaal niet. Maar ben nu wel heel benieuwd waar je dat agressief vandaan doet halen? Of probeer je de aandacht in een ultieme poging weer te verleggen?
Komop meisje, vrouwen slaan is in mijn optiek naast dieren en kinderen bezeren het ergste wat je kan doen. De beesten die dit over hun hart verkrijgen mag je nooit verdedigen! Ik hoop dat je ooit nog bij zinnen komt, want je bent nu zo fout bezig!
Politie adviseert dan ook dat niet te doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:17 schreef versabommie het volgende:
Nog even en Meindert Tjoelker is een bokkelul omdat hij klappen opving
Voor het trouwen was ze nog niet geslagen door hem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt Huub mag niet slaan, dus wat zegt dat over iemand dat je gaat trouwen met iemand waarvan je weet dat ie slaat?
Laten we de zaken niet omdraaien: Huub is schuldig aan mishandeling en niet claire, het slachtofferquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt Huub mag niet slaan, dus wat zegt dat over iemand dat je gaat trouwen met iemand waarvan je weet dat ie slaat?
Dan weet ze over 10 jaar tenminste dat mama het er niet mee eens was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Mensen!!!!!! snappen jullie nou nog niet dat DGK een spel was.
Ik vind het stom dat Claire roept "hoe is het voor Sophie om over 10 jaar haar vader zo te zien".
Dat is wel heel erg belachelijk gesteld hoor ,want je kan ook zeggen , "hoe vind Sophie het over 10 jaarwat haar moeder over haar vader op tv verteld"???????
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Laten we de zaken niet omdraaien: Huub is schuldig aan mishandeling en niet claire, het slachtoffer
wat een onzin, jij beweert hier met droge ogen dat zij wist dat hij haar zou slaan, geestelijk mishandelen kortom huiselijk geweld dus dat het haar eigen schuld is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je dat filmpje ziet dat NMNS heeft geplaatst dan wist ze heel goed hoe hij was, maar ja, zij dacht natuurlijk dat hij wel zou veranderen als ze eenmaal getrouwd waren, als Sophie er eenmaal was, als. . .oh nee, toen ging het licht aan en is ze bij hem weg gegaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor het trouwen was ze nog niet geslagen door hem.
Maargoed: Huub slaat , claire kreeg klappen. Claire hoeft mi niet op de brandstapel!
ik zeg toch ook niet dat Huub onschuldig is? ik zeg alleen dat Claire het van tevoren had kunnen zien aankomenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Laten we de zaken niet omdraaien: Huub is schuldig aan mishandeling en niet claire, het slachtoffer
En jij weet zeker dat Claire niet heeft geslagen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:15 schreef versabommie het volgende:
Leuk al dit draaien en doen maar in mijn optiek is het simpel. Claire was dom verliefd.. nouja geen halszaak. Huub is degene die vrouwen slaat, een halsmisdaad in mijn optiek .
nogmaals feiten:
Huub slaat claire
Claire gaat weg
Dus... kunnen we wel hele discussies voeren over claire maar die heeft niet geslagen, punt!
Geef nou eens simpel antwoord op deze vraag: Vind jij dat Claire de schuldige is aan het feit dat ze door Huub geslagen is?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je dat filmpje ziet dat NMNS heeft geplaatst dan wist ze heel goed hoe hij was, maar ja, zij dacht natuurlijk dat hij wel zou veranderen als ze eenmaal getrouwd waren, als Sophie er eenmaal was, als. . .oh nee, toen ging het licht aan en is ze bij hem weg gegaan.
Wat ben je hard Marrije!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent ook kort van geheugen, gisteren heb ik exact hetzelfde al met je doorgenomen. Claire wist hoe hij was, haar vader kwam niet voor niets naar de villa, maar Claire dacht / hoopte dat Huub wel zou veranderen, dat is op zn minst behoorlijk naief.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef sandra17 het volgende:
[..]
wat een onzin, jij beweert hier met droge ogen dat zij wist dat hij haar zou slaan, geestelijk mishandelen kortom huiselijk geweld dus dat het haar eigen schuld is.
Ho ho ho, dat is nog maar de vraag ? Voor hetzelfde geld is het een zwaar aangedikt wraak-verhaal of strategie-verhaal, ik zeg niet dat, dat zo is, maar het is best mogelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
zo simpel zie ik het niet, iets genuanceerder: claire had het kunnen voorkomen. Slaan is altijd fout.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geef nou eens simpel antwoord op deze vraag: Vind jij dat Claire de schuldige is aan het feit dat ze door Huub geslagen is?
Ik heb niets gehoord van een aangifte tegen Claire, dus ongeacht hoe lullig het voor je zoon is, geef ik als antwoord op je bovenstaande vraag: Ja ik weet het zeker totdat er een eventuele aangfte van Huub komt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En jij weet zeker dat Claire niet heeft geslagen?
Zal je een verhaaltje vertellen.
Ik heb net 2 jaar mijn zoon in huis gehad die huilend met de krabbels in zijn gezicht op de stoep stond. Midden in de nacht de politie had gebeld omdat mevrouw niet te temmen was. Maar wel overal rondbazuinde dat zij mishandeld was.
Voor deze maak ik een uitzondering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar haal je dat uit?Ik ben verre van agressief, heb nog nooit geschreeuwd tegen een vrouw, en slaan al helemaal niet. Maar ben nu wel heel benieuwd waar je dat agressief vandaan doet halen? Of probeer je de aandacht in een ultieme poging weer te verleggen?
Komop meisje, vrouwen slaan is in mijn optiek naast dieren en kinderen bezeren het ergste wat je kan doen. De beesten die dit over hun hart verkrijgen mag je nooit verdedigen! Ik hoop dat je ooit nog bij zinnen komt, want je bent nu zo fout bezig!
Huub is irritant, intelligent, en heeft met 1 telefoon gegooid en heeft een gat in een deur getrapt. Claire was bang en haar zaak liep van geen kanten en is naar de Tilburgse matras terug gegaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:15 schreef versabommie het volgende:
Leuk al dit draaien en doen maar in mijn optiek is het simpel. Claire was dom verliefd.. nouja geen halszaak. Huub is degene die vrouwen slaat, een halsmisdaad in mijn optiek .
nogmaals feiten:
Huub slaat claire
Claire gaat weg
Dus... kunnen we wel hele discussies voeren over claire maar die heeft niet geslagen, punt!
Volgens mij heb jij een klap van de molenwiek gehadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je dat filmpje ziet dat NMNS heeft geplaatst dan wist ze heel goed hoe hij was, maar ja, zij dacht natuurlijk dat hij wel zou veranderen als ze eenmaal getrouwd waren, als Sophie er eenmaal was, als. . .oh nee, toen ging het licht aan en is ze bij hem weg gegaan.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En jij weet zeker dat Claire niet heeft geslagen?
Zal je een verhaaltje vertellen.
Ik heb net 2 jaar mijn zoon in huis gehad die huilend met de krabbels in zijn gezicht op de stoep stond. Midden in de nacht de politie had gebeld omdat mevrouw niet te temmen was. Maar wel overal rondbazuinde dat zij mishandeld was.
In RTL Boulevard zei ze dat hij haar mishandeld heeft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Huub is irritant, intelligent, en heeft met 1 telefoon gegooid en heeft een gat in een deur ingetrapt. Claire was bang en haar zaak liep van geen kanten en is naar de Tilburgse matras terug gegaan.
Nergens staat dat Huub geslagen heeft, of dat Huub is vreemd gegaan.
Mijn zoon heeft ook geen aangifte gedaan. Dat zegt dus helemaal niks.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord van een aangifte tegen Claire, dus ongeacht hoe lullig het voor je zoon is, geef ik als antwoord op je bovenstaande vraag: Ja ik weet het zeker totdat er een eventuele aangfte van Huub komt.
Simpel als dat!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat ben je hard Marrije!
We weten trouwens nog niet óf Huub geslagen heeft. Wél weten we dat hij agressief gedrag vertoonde waar Claire bang van werd. En nu is ze bij hem weg, ze had gewoon even tijd nodig misschien.
Echt hoor, ik vind het top dat jij het je niet liet gebeuren en kan me voorstellen dat het dan lastig is in te leven in vrouwen die het wel laten gebeuren, maar ik kan me er (deels) wel in verplaatsen.ik bekijk zoiets individueel, en bij veel vrouwen kan ik me er wel wat bij voorstellen. In het geval van Claire niet. Iemand anders zei ook al, de dag voor hun trouwen stond Huub haar moeder nog uit te maken voor stinkhoer. Nog even los van het geweld, dan weet je toch wat voor vlees je in de kuip hebt. Leer je iemand kennen en die is zo lief blabla en je trouwt en dan blijkt tijdens je huwelijk dat ie losse handjes heeft. Dat vind ik dus alweer een heel ander verhaal dan dit van Huub en Claire. Ze wist hoe agressief hij was, of ze dacht dat ze dat wel kon handelen, of ze dacht dat hij wel zou veranderen, hoe dan ook, het gaat er bij mij niet in dat ze dat niet doorhad. Dat filmpje dat NMNS plaatste gaf al tig redenen om niet in dat huwelijksbootje te stappen. Desalniettemin koos zij voor een huwelijk met Huub and what was she thinking!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
In RTL Boulevard zei ze dat hij haar mishandeld heeft.
claire had het kunnen voorkomen? jij word steeds belachelijker. jij hebt het zelf meegemaakt lees ik? nou ik ook en ik zit hier met mijn oren te klapperen hoe je dan de dingen kan omdraaien en de dader het slachtoffer maakt en het slachtoffer de dader (als het waar is). onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo simpel zie ik het niet, iets genuanceerder: claire had het kunnen voorkomen. Slaan is altijd fout.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders, ik heb het wel meegemaakt en meteen mijn biezen gepakt. Maar ja, niet iedereen doet dat, het gros hoopt dat er verbetering in komt![]()
En misschien had ze het moeten zien aankomen? Come on Lies, al voor ze trouwde was het raak, dat filmpje dat NMNS heeft geplaatst laat heel goed zien dat ze wist waar ze aan begon. Liefde maakt blind, maar niet achterlijk.
En wat zegt dat? Ik heb het ook meegemaakt. En nu? Iedereen gaat daar anders mee om.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een klap van de molenwiek gehadOngelovelijk.
Heb het zelf meegemaakt en zal nooit zo praten over iemand anders die het meegemaakt heeft.
Ja, heel meodig om met je kop op tv te komen bij Boulevardquote:Als het allemaal waar is is het moedig van haar om ermee naar buiten te komen.
dat is geen reden om het dan zelf maar te bevestigenquote:Ten eerste omdat de media er toch wel achter was gekomen
oh en nu komen er geen onzinverhalen meer in de party natuurlijkquote:Ten tweede ze heeft nu zelf haar verhaal kunnen vertellen wat er gebeurt is na twee weken in de party te hebben gestaan met onzinverhalen. Eerst het verhaal dat de reden van de scheiding haar eigen zaak was en toen op de voorpagina van de Party met claire verlaten door een ander.
Nou nee hoor. Claire heeft er goed aan gedaan te vertrekken, maar dat maakt het niet opeens goed dat ze de vader en plein public te kakken zet. Maar goed, daar maken beide ouders zich schuldig aanquote:Dat het niet goed voor het kind is is ook onzin. later ziet haar dochter dat haar moeder voor zichzelf is opgekomen en een goed voorbeeld is. Beter voor het kind dan in een agressieve leefomgeving te moeten opgroeien.
volgens mij heb jij eea nog niet helemaal verwerkt en bekijk je het niet objectiefquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:32 schreef sandra17 het volgende:
[..]
claire had het kunnen voorkomen? jij word steeds belachelijker. jij hebt het zelf meegemaakt lees ik? nou ik ook en ik zit hier met mijn oren te klapperen hoe je dan de dingen kan omdraaien en de dader het slachtoffer maakt en het slachtoffer de dader (als het waar is). onbegrijpelijk.
JIj hebt zulke rare denkbeelden dat ik klaar ben met jou in discussie te gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
En wat zegt dat? Ik heb het ook meegemaakt. En nu? Iedereen gaat daar anders mee om.
[..]
Ja, heel meodig om met je kop op tv te komen bij Boulevard![]()
[..]
dat is geen reden om het dan zelf maar te bevestigen
[..]
oh en nu komen er geen onzinverhalen meer in de party natuurlijk![]()
[..]
Nou nee hoor. Claire heeft er goed aan gedaan te vertrekken, maar dat maakt het niet opeens goed dat ze de vader en plein public te kakken zet. Maar goed, daar maken beide ouders zich schuldig aan
Mishandeling?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tis dat nou weer voor grove kutopmerking? Die zou ik niet eens makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij heb jij eea nog niet helemaal verwerkt en bekijk je het niet objectief
Tuurlijk is Huub verkeerd bezig, dat mag duidelijk zijn! Maar dat is ie al jaaaaaaren. Het begon al met Gaby. Daar lag de grens al. En het uitdagen van Nathaniel (hoe irritant ik die gast ook vond) over zn moeder. Vanaf toen vond ik het al een pisvent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je hiermee dat je Huub een verkeerde gast vindt. Waarom verdedig je hem dan?
dat wellicht ik niet degene ben die de klap van de molenwiek heeft gehad?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis dat nou weer voor grove kutopmerking? Die zou ik niet eens maken
psies!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef Wijnneus het volgende:
Het filmpje van BV is een beetje dubbel, huiselijk geweld is de aangifte, dus geen mishandeling. Toch zegt Claire iets in de zin van meppen, dat is dan natuurlijk niet goed van dat Huubje. Rare zaak hoor.
Denk dat Claire eerder rancuneus is dat Huubje met een ander ging eten, daar wij zij altijd aten![]()
Maar toen had ze de aangifte wegens huiselijk geweld al gedaan begrijp ik.
We weten in ieder geval dat Huub niet geslagen is, dus dat kunnen we in ieder geval doorstrepen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze heeft op een presenteerblaadje het ware karakter van haar man gekregen en tóch is ze erin getrapt. Dan kun je zeggen liefde maakt blind, ik zeg: naïef om te denken dat ie voor jou wel verandert. En het is altijd fout om te slaan, maar je laten slaan is ook fout.
En dan kan bommie met dat stockholmsyndroom komen, er zijn gelukkig ook genoeg vrouwen die zich niet laten slaan. Dat syndroom gaat gelukkig niet voor iedereen op.
Ik kan ook wel een linkje plaatsen dat mensen zelf slaan als ze tijdens hun opvoeding daar mee zijn groot gebracht, daar is vast ook wel een naam voor te bedenken en maakt Huub dan ook slachtoffer. Dikke doei, je bent zelf verantwoordelijk voor je daden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |