Wehehequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat eens al zei, dan maak je contact en daar zijn telefoons eigenlijk wel voor
Dan hopen dat ie mis gaat, maar bij Huub is dat geen probleem. Die was toch al niet goed in mikkenquote:
whaha je vind Gert een te milde ruggetuffer waar je overheen loopt he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:27 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ah nee, die static vreet me met huid en haar op![]()
![]()
![]()
Doe mij maar Gertje
Neen, Gert en ik begrijpen elkaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
whaha je vind Gert een te milde ruggetuffer waar je overheen loopt he?
Hulde voor huub en zijn pogingen er wat gezond verstand in te rammenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:28 schreef versabommie het volgende:
Komop mensen, wat is er nou zo erg aan een paar corrigerende tikken. Die Claire lijkt me een deugniet die steeds uit de keuken bijft komen dus die bats je dan .. ( wel in de maagstreek i.v.m eventuele bewijslastige blauwe plekken!) .. laten we dit gewoon zien als een beetje dollen, want ook zo is de Huub! /Mooiii mode
Juist! hij ging voor een betere wereld!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hulde voor huub en zijn pogingen er wat gezond verstand in te rammen
Ik zou hem voordragen voor een lintjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Juist! hij ging voor een betere wereld!
Valt swaffelen ook onder huiselijk geweld?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hulde voor huub en zijn pogingen er wat gezond verstand in te rammen
Voor je het weet wurgt hij claire ermeequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou hem voordragen voor een lintje
Nobel Peace Price!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou hem voordragen voor een lintje
Okee, kort lintje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor je het weet wurgt hij claire ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |