Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:02 schreef Hetiszover het volgende:
Misschien lijkt het klein door de mist die over het veld hangt?
Verrekte mOngolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:05 schreef Edwinuss het volgende:
Heb je FIFA10, alle clubs ter beschikking en ga je met Feyenoord spelen
Duitser.
Nee niks. Waarom zou je überhaupt naar een Nederlandse Competitie kijken als er zoveel mooier en beter voetbal is, ik snap dat echt niet.quote:
Ik ben standaard Ajax en ik win alles.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee niks. Waarom zou je überhaupt naar een Nederlandse Competitie kijken als er zoveel mooier en beter voetbal is, ik snap dat echt niet.
En dan ook nog met een Eredivisie club spelen
Eredivisiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben standaard Ajax en ik win alles.
Won ik van met 8-0.. Lang leven easy! Nee 2-0 ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die op amateur spelenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_\
PESquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:15 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ] PES [ afbeelding ]
ZIONISTISCH COMPLOT VRIENDquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:01 schreef x69 het volgende:
heeft feyenoord een klein grasveldje. Alsof je steeds op het gras van de dorps-amateurploeg speelt.
En het is irritant dat je 10x hetzelfde commentaar hoort. "Ts uses a solomarking system" "Keeper trows it out, there's much opurtunity to get the ball" Of weet ik veel wat.
Ik ga pes downloaden
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:10 schreef Teezie het volgende:
[..]
Mensen die op amateur spelenWereldklasse biaaaaaaatchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Zou het?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:03 schreef Teezie het volgende:
Of misschien heeft het veld kanker?
Je hebt stront in je hoofd als je PES speelt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:26 schreef Cacciatore het volgende:
fifa is echt een ijsbaan als ej de bal aan probeert te nemen zwiert de man eerst nog een kilometer door echt te gaar PES FTW
en je haat voetbal als je fifa speeltquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt stront in je hoofd als je PES speelt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:31 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
en je haat voetbal als je fifa speelt
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:31 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Dat je in een Nederlands stadion wil spelen baart me al zorgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:34 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Maar in PES zit alleen die aidsbak van een aRENa als enig Nederlands stadion...
Je haat voetbal juist als je pes speeltquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:31 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:36 schreef Cacciatore het volgende:
maar serieus zijn jullie allemaal gehandicapt ofzo dat je het chill vind dat als je een bal speelt en probeert aan te nemen je eerst helemaal doorslingert en dan pas kunt corrigeren? Bij pes kun je de aanname naar elke kant doen dat is realistischer en vetter
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:41 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
zieke argumentennnnnnnn, PES 1 FIFA 0![]()
![]()
![]()
Nog zo'n harde comeback, ben je in vorm zoals spelers in PES? Of zoals Rintje Ritsma in fifaquote:
Leer lezen oen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:45 schreef Cacciatore het volgende:
based on 11 voteswoooow is dat de hele wereldgemeenschap
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef Cacciatore het volgende:
Website kan ik ook wel maken, ook reviews opzetten en dan als bevestiging van de vetheid van PES laten zien, geloof je me dan?
quote:
Jij bent echt zo een loserquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef Cacciatore het volgende:
Website kan ik ook wel maken, ook reviews opzetten en dan als bevestiging van de vetheid van PES laten zien, geloof je me dan?
Geen probleem, verzinnen we er een nieuw woord voorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zeg het maar niet te hard, straks ontkracht hij je statement
quote:
Wat is dat met jou dat je iedereen nerd noemt. Altijd grote praatjes dat je iemand niet kan beoordelen op woorden die hij op een forum neerplempt, maar tegelijkertijd alles en iedereen voor nerd uitmakenquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:08 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Wat is dat met jou dat je iedereen nerd noemt. Altijd grote praatjes dat je iemand niet kan beoordelen op woorden die hij op een forum neerplempt, maar tegelijkertijd alles en iedereen voor nerd uitmaken
PES is net als kanker, het is kut!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
FIFA is tegenwoordig de kanker onder de voetbalspellen.
PES
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:21 schreef Onufriev het volgende:
Wat een kuttopic, nog geen goed argument gezien.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:47 schreef Edwinuss het volgende:
PES
FIFA
Heeft niks met Photoshop te maken, het is gewoon de keiharde waarheid.
Flapdrol.
Lees de reviews. Bekijk de pluspunten en minputen van beide games, kom dan tot je conclusie. ik kan wel alles voor je gaan voorkauwen, maar mijn keuze is gevallen op FIFA omdat het me meer aanspreekt.quote:
Inddquote:
Mijn conclusie is dat FIFA al jaren beter/leuker is dan PES. Maar in dit topic heb ik alleenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lees de reviews. Bekijk de pluspunten en minputen van beide games, kom dan tot je conclusie.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
InddOmdat 16 gamefags fifa beter vinden vind ik dat niet
PRO![]()
Die gameplay vna fifa is echt so sad altijd
Goals maken in FIFA is gewoon saai terwijl als ik een goal in PES maak ik altijd die dude naast fucking hard ga bashen, zo leuk is het gewoon als die van 25 meter erin vliegt of een duikelende kopbal van de rand 16 loeihard het langs de keeper torpedeert.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dat FIFA al jaren beter/leuker is dan PES. Maar in dit topic heb ik alleen's gezien als argument. Ik was wel benieuwd waarom mensen PES/FIFA nou zoveel beter vinden dan de ander.
Wat is er SAD aan? Het grote argument tegen FIFA was altijd dat je op een gegeve moment wist hoe je kon scoren, en het dus voorspelbaar en saai werd. Dat is vorig jaar al veranderd, en dit jaar helemaal door het 360 graden.quote:
In de potjes FIFA die ik heb gespeeld tot nu toe heb ik wel al een paar strepen van 25 meter van Ibrahimovic in de kruising zien verwdijnen. Ook is het wel mogelijk om wat spelers te dollen met de roulette of fake-pass etc. Maar ik ben het wel met je eens dat ook in de kleine ruimtes het onmogelijk om eruit te komen, of soms doe je (zonder trucje) een heel onverwachtse beweging en omdat de tegenstander (online) gewoon A indrukt, pakt ie alsnog de bal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
Goals maken in FIFA is gewoon saai terwijl als ik een goal in PES maak ik altijd die dude naast fucking hard ga bashen, zo leuk is het gewoon als die van 25 meter erin vliegt of een duikelende kopbal van de rand 16 loeihard het langs de keeper torpedeert.
Of met messi door 3 mannetjes wringen en dan in de verre hoek binneprikken.
FIFA laat het echt na om in de kleine ruimtes te kunnen bewegen, alles gaat zo sloom en die verdedigers steken hun been precies uit op het moment dat ik een heel onvoorspelbaare beweging maak dus passeren kan enkel met schijnbewegingen , terwijl schijnbewegingen in PES echt je (levende) tegenstander een verkeerde kant kan laten duiken.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
InddOmdat 16 gamefags fifa beter vinden vind ik dat niet
PRO![]()
Die gameplay vna fifa is echt so sad altijd
Een steekbal bij pes kun je zo lekker haaks aannemen en de verdediger direct wegzetten, bij fifa zit er idd altijd een been tussen. Goed verwoord!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
Goals maken in FIFA is gewoon saai terwijl als ik een goal in PES maak ik altijd die dude naast fucking hard ga bashen, zo leuk is het gewoon als die van 25 meter erin vliegt of een duikelende kopbal van de rand 16 loeihard het langs de keeper torpedeert.
Of met messi door 3 mannetjes wringen en dan in de verre hoek binneprikken.
FIFA laat het echt na om in de kleine ruimtes te kunnen bewegen, alles gaat zo sloom en die verdedigers steken hun been precies uit op het moment dat ik een heel onvoorspelbaare beweging maak dus passeren kan enkel met schijnbewegingen , terwijl schijnbewegingen in PES echt je (levende) tegenstander een verkeerde kant kan laten duiken.
voor mij blijft het voetbal gevoel toch pes en het sfeer gevoel fifa
Pff dan kan je het gewoon niet. Fifa is gewoon realistischer dan Pes. Punt. Waarom spelen profvoetballers ook altijd fifa denk je en geen PES. Of hebben zij er ook geen verstand vanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:19 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Een steekbal bij pes kun je zo lekker haaks aannemen en de verdediger direct wegzetten, bij fifa zit er idd altijd een been tussen. Goed verwoord!!
ben je gek ofzo ik ken geen prof die fifa boven pes verkiest lees alle interviews er maar op na mattiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Pff dan kan je het gewoon niet. Fifa is gewoon realistischer dan Pes. Punt. Waarom spelen profvoetballers ook altijd fifa denk je en geen PES. Of hebben zij er ook geen verstand van
Pff interviewsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:21 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ben je gek ofzo ik ken geen prof die fifa boven pes verkiest lees alle interviews er maar op na mattie
Jonge beter stop je is met haten de hele tijd doe je niks anders en ik ben toevallig ook prof geweest en ja wij speelden altijd PES op de ps fifa is gewoon kaka.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:23 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Pff interviews![]()
Ik heb vaak zat trainingskampen gezien waar mensen in de vrije uurtjes FIFA op hun PS spelen. Maar los daarvan, ook critici zeggen dat Fifa het meest realistische is van alle voetbalgames. En wat voor autoriteit ben jij op dit gebied?
Een puisterig 15 jarig kutventje met een blouse, nikes en een breitling? GTFO
Maar laat die interviews eens zien dan? Doe eens een link?
Geweest? Dus zo goed was je ook weer niet. Verklaar ook meteen waarom jij PES speeldequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Jonge beter stop je is met haten de hele tijd doe je niks anders en ik ben toevallig ook prof geweest en ja wij speelden altijd PES op de ps fifa is gewoon kaka.
Criticiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:23 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Pff interviews![]()
Ik heb vaak zat trainingskampen gezien waar mensen in de vrije uurtjes FIFA op hun PS spelen. Maar los daarvan, ook critici zeggen dat Fifa het meest realistische is van alle voetbalgames. En wat voor autoriteit ben jij op dit gebied?
Een puisterig 15 jarig kutventje met een blouse, nikes en een breitling? GTFO
Maar laat die interviews eens zien dan? Doe eens een link?
Bewijs dat je een prof bent geweest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Jonge beter stop je is met haten de hele tijd doe je niks anders en ik ben toevallig ook prof geweest en ja wij speelden altijd PES op de ps fifa is gewoon kaka.
Een voetbalplaatje van jezelf als profvoetballer, met jou er duidelijk zichtbaar naast zoals je NU bent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef Cacciatore het volgende:
hoe?
Dus jouw naam zegt ons waarschijnlijk nietsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:35 schreef Cacciatore het volgende:
koelkastcontract mattie stelt niet veel voor maar prof is prof
Dat is heel leuk voor je en dat gun ik je van harte, maar ik zit er toch niet ver naast dat we je naam niet zullen (her)kennen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:37 schreef Cacciatore het volgende:
och och och komen ze weer haten en jaloers doen luister matties ik heb 3 weken geleden showcase gehad en ik ga ws in amerika voetballen!!!!!!!!
Waarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:34 schreef Onufriev het volgende:
Op die foto uit dat prachttopic (met die g-star blouse, breitling etc) lijk je 16, alsof je dan al prof geweest kan zijn
.
Ik heb niet gezocht, die heeft iemand gepost. En omdat jij niet ontkende neem ik aan dat je het wel bent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:37 schreef Cacciatore het volgende:
ja want dat ben ik idd beter zoeken hater
vind je hem knap mattie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:40 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik heb niet gezocht, die heeft iemand gepost. En omdat jij niet ontkende neem ik aan dat je het wel bent.
Praat niet als een neger, sukkel. Je bent zo blank als je maar kan zijn.quote:
Wat heb ik dan op de "straten" te zoeken? Dat is toch alleen voor die ekte ekte hustlas?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef Cacciatore het volgende:
ik praat niet als een neger mattie blijkbaar kom jij nooit op de straten maar zit je aleen maar te beeldscherm haten
Ja en? Wil je daar een punt mee maken ofzo? Mensen die verstand van voetbal hebben zien in 15 uur makkelijk of het wel of niet realistisch is. In 15 uur doorloop je alle scenario's wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Criticidie spelen dat spel voor 15 uur, hoogstends.
De meeste van ons pompen er gemakkelijk 100 uur in.
Dat fysieke contact systeem is echt prutquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:22 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Ingekort anders veel ruimte inneemt.
Want PES was de afgelopen jaren zo onherkenbaar veranderd met iedere editie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:23 schreef Janpietklaas het volgende:
Mensen die Fifa kopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ieder jaar hetzelfde kanker spel alleen mooiere graphics en er ieder jaar weer de kanker hoofdprijs voor vragen![]()
![]()
![]()
![]()
Kanker kanker EA
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat fysieke contact systeem is echt prutje kan je kont er niet inzetten want dan wordt je gelijk omgebeukt maar met de magische RT knop kan je ze opeens wel afhouden
.
Dan doe je zelf toch echt iets niet goed. Ik kan met fysiek contact vaak de bal afpakken. Sterker nog, ik gebruik de tackelknop haast nooit, ik zet ze echt van de bal af.
Ook je mannetje bewegen zoals messi speelt kan niet in FIFA, iemand voorbij rennen met tempo wisselingen en plotseling van richt veranderen kan gewoon niet, omdat iedere verdediger automatisch zijn poot uitsteekt zonder dat de 'bestuurder' op a drukt. .
Oh? Zulke dingen heb ik Messi, maar Ronaldhino irl nog veel vaker zien doen
Als een bal hoog wordt gegeven wordt vooraf al bepaald welke twee mensen de bal gaan koppen, er ontstaan dus ook geen 2 vs 1 duels, en je kan niet van mannetje verwisselen om te koppen.
Nee hoor, ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar het is een kwestie van timing. Vaak zat gehad dat de verdediger beter timed, maar ik dankzij fysiek, die speler omver duw en zelf op goal kop. Soms is dat een overtreding ja, maar soms ook niet. Net als in het echt
Er wordt veels te veel druk gezet op de verdedigers die achterin de bal aan het over passen zijn, zo krijg je dus echt ping pong voetbal. Wat weer leidt tot onrealistische passen, zoals mannetjes die met hun rug naar hun passlijn(richting waarin ze de ball gaan passen) staan en zo een hoge dieptepass leveren op wereld formaat. En niet vergeten de bananenballen uit een volley en dat je enkel karatetrappen volleys kan doen.
Zelf geen last van, ik kan altijd erg mooi rondtikken, steekpass hier, lange bal daar. Net als in het echt. maar zo te horen speel jij met alles op "automatic". Probeer manual eens. Dan zul je alles toch echt zelf moeten doen. Kracht, hoogte en richting bepalen.
Maar ja ik dacht vorig jaar ook dat FIFA 09 de betere was
Was het ook. Sinds fifa 2007 verbetert fifa erg sterk elk jaar. De laatste PES die beter was dan Fifa was 5. Dit vanaf PES 3.
Denk dat het ook hier aan jezelf ligt. Afhankelijk van de wedstrijd (soms domineer je, soms gaat het redelijk gelijk op, soms sta jij onder druk) komt buitenspel toch gemiddeld 5 keer voor per wedstrijd. Guess what, ook net als in het echt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef gniffie het volgende:
Oh ja en in FIFA 10 weet de verdedigend linie niets af van de buitenspelval, ze staan totaal niet op een lijn soms ligt er een gat van 5 tot 10 meter tussen de verdigende lijn en de laatste man. Een buitenspel situatie zie je dus ook maar hooguit 2 x per wedstrijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |