Sowieso, die nieuwerwetse bende!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:40 schreef alors het volgende:
Er staan 2 liedjes in van Katy Perry en één van Sam Cooke ->![]()
![]()
![]()
Ja, je zet sowieso A Change Is Gonna Come in de keuzelijst zou je denken, maar niet bij Radio 2 kennelijk...quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:40 schreef alors het volgende:
Er staan 2 liedjes in van Katy Perry en één van Sam Cooke ->![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het komt door de hele beperkte lijst waaruit je mag kiezenquote:Op maandag 17 november 2009 13:18 schreef starla het volgende:
De mensen hier heb een verdomd goede smaak valt me op. Maar volgens mij komt dit door een soort van selection bias: mensen met goede smaak waarderen goede muziek, dus zullen sneller gaan stemmen
Ik zeker niet, maar heel even zat Monty Python er wel even in bij mij. Puur om voor de lol.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:09 schreef BoerBert het volgende:
Hoeveel mensen hebben eigenlijk op Rick Astley gestemd?
Leuk gevarieerd lijstje!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef Adelante het volgende:
Dit zijn jouw favorieten uit de lijst
1 Beatles - Here comes the sun
2 Billy Paul - Me and mrs Jones
3 Doors - Riders on the storm
4 Frank Boeijen Groep - Kronenburg park (Ga die wereld uit)
5 Gladys Knight & the Pips - Midnight train to Georgia
6 Guns n' Roses - November rain
7 Jeff Buckley - Hallelujah
8 Kylie Minogue & Nick Cave - Where the wild roses grow
9 Led Zeppelin - Stairway to heaven
10 Madonna - Frozen
11 Procol Harum - A whiter shade of pale
12 R.E.M. - Everybody hurts
13 Radiohead - Karma police
14 Tavares - Heaven must be missing an angel
15 Van Morrison - Have I told you lately
Dit zijn jouw vrije keuzes
1 Clouseau - Afscheid Van Een Vriend
2 The Cardigans - My Favourite Game
3 Sarah McLachlan - Angel
4 Damien Rice - The Blower's Daughter
5 John Mayer - Assassin
ga je mond eens spoelen, zonder teveel als een huilie of coldplay fanboy te klinken ik denk dat je Coldplay zwaar onderschat. Als er een band is die in de toekomst dichtbij de top 3 van de top 2000 kan komen is het Coldplay wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sowieso, die nieuwerwetse bende!The Killers, The Editors, Coldplay, Snow Patrol!?!
WTF!
Die mogen niet eens de dansschoenen poetsen van Boney M!
Beet!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:42 schreef skittelman het volgende:
ga je mond eens spoelen, zonder teveel als een huilie of coldplay fanboy te klinken ik denk dat je Coldplay zwaar onderschat. Als er een band is die in de toekomst dichtbij de top 3 van de top 2000 kan komen is het Coldplay wel.
Fijn dat je fan bent van disco hits uit de late 70's, maar je hoort andere toch ook niet klagen dat Nick en Simon, Jan Smit en Andre Hazes er ook in staan?
Dat zeg ik niet!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Net alsof alle nieuwe muziek kut is.
Da's Tubeway Army.quote:Op maandag 16 november 2009 17:37 schreef Joppe het volgende:
Mijn keuzes (in willekeurige volgorde):
5 Gary Numan - Are Friends Electric?
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Beet!![]()
![]()
Wat mij betreft gooien ze er een leeftijd restrictie op. Dat het nummer ouder moet zijn dan 10 jaar ofzo. Alleen dan weet je of het een blijvertje is!![]()
Ik bedoel, Katy Perry - I kissed a Girl staat direct boven een nummer als Mammoth! Van Velzen bij Van Halen, Snow Patrol bij Spandau Ballet etc... Dat kan je dan toch niet meer serieus nemen!?!
quote:Op maandag 17 november 2009 13:59 schreef Nepthys het volgende:
Nog steeds geen Smiths.
Die hou ik dan maar alvast in gedachten voor op de keuzelijst, samen met The Killing Moon van Echo & The Bunnymen en The Passenger van Iggy Pop.
[..]
Da's Tubeway Army.
Terwijl het thema een beetje "soft" was voor mijn doen dit jaar. Meer rustige en vocale nummers dan anders.quote:
CP vergelijken met U2quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:11 schreef Happel het volgende:
Coldplay is net als U2, een paar geweldige nummers, maar de rest is zwaar bagger.
Dat is als Feyenoord met Ajax vergelijkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:11 schreef Happel het volgende:
Coldplay is net als U2, een paar geweldige nummers, maar de rest is zwaar bagger.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is als Feyenoord met Ajax vergelijken
Had het toch niet over het soort muziek?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
CP vergelijken met U2![]()
ik had hier in MUZ toch mensen met verstand van muziek verwacht.
om terug te komen op schoenenpoetsen: Bono mag niet eens in de buurt van Chris Martin's schoenen komen.
Volgens mij heb je hier per abuis 2 namen omgewisseld?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
om terug te komen op schoenenpoetsen: Bono mag niet eens in de buurt van Chris Martin's schoenen komen.
je noemt u2 nog muziek ook...quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Had het toch niet over het soort muziek?
Ah, ok. Kattengejank is het beide wel, ja. Op een enkel nummer na.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef skittelman het volgende:
[..]
je noemt u2 nog muziek ook...
kattengejank valt toch onder de categorie irritant geluid?
OT:
ik wil meer lijstjeswe zijn er nu wel over eens dat U2 niet in de top2000 hoort
quote:Op maandag 17 november 2009 15:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier per abuis 2 namen omgewisseld?
Mooi, mooi! Maar hij maakt geen schijn van kans, helaas.quote:Op maandag 16 november 2009 17:26 schreef De_Hertog het volgende:
Laat ik nu net Wide Open Road gekozen hebben.
Een paar jaar gelden was het 36, toen waren er 750.000 stemmen, vorig jaar waren er 1 miljoen stemmen, dus zou je er nu tegen de 50 nodig hebben om op nummer 2000 terecht te komen. Echter, Radio 2 selecteert zelf welke platen het wel en niet toelaat in de lijst (welke volgens hen 'bij het profiel van radio 2' passen) en platen die daar niet aan voldoen (Pixies, Smiths, Triffids etc etc) worden geweerd. Zo heb ik in het verleden al eens geprobeerd mensen via diverse sites op Bigmouth Strikes Again van The Smiths te laten stemmen (nog steeds populair, zie bovenstaande lijstjes) en toch haalde het de lijst niet.quote:Op maandag 16 november 2009 17:26 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb geen idee wat de kansen zijn, hoeveel stemmen zou je ongeveer nodig hebben voor een nummer de top binnenkomt? Heeft iemand daar ook maar enig idee van?
Geen idee, zelf had ik twee keer Coldplay en twee keer Dire Straits.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:54 schreef peaceman het volgende:
Is het wel toegestaan om vaker dan 2 keer op een artiest te stemmen?
Ik kan het nergens vinden en dat vind ik raar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geen idee, zelf had ik twee keer Coldplay en twee keer Dire Straits.
Maar U2 draait al bijna drie decennia mee, en met succes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef skittelman het volgende:
[..]
je noemt u2 nog muziek ook...
kattengejank valt toch onder de categorie irritant geluid?
OT:
ik wil meer lijstjeswe zijn er nu wel over eens dat U2 niet in de top2000 hoort
Dan vind ik Bono toch allesbepalender.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
Ik onder andere.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:09 schreef BoerBert het volgende:
Hoeveel mensen hebben eigenlijk op Rick Astley gestemd?
Ik ben een aantal keren gerickrolled, maar toch blijf ik Never Gonna Give You Up meesterlijk vinden. Niet in de laatste plaats vanwege de videoclip.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef =HellFire= het volgende:
Gaan jullie nou stiekem de Top 2000 rickrollen of vinden jullie het serieus een tof nummer?Geen flame of zoiets (al kan ik me betere 80's-platen bedenken).
Het is imo gewoon toegestaan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden en dat vind ik raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |