Marvin Gaye staat er niet in?!?!quote:Marvin Gaye - Ain't no sunshine when she's gone
Ik vind alleen Sorry goed. En die ben ik vergeten er tussen te schuivenquote:Op maandag 16 november 2009 15:47 schreef blackEyEz321 het volgende:
[..]
Marvin Gaye staat er niet in?!?!
Trouwens ik had wel gedacht meer kyteman fans hier te vinden.
Ja eens, alleen vind ik Sorry goed en dan de lowland live versie. Album versie is te kort.quote:Op maandag 16 november 2009 15:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind alleen Sorry goed. En die ben ik vergeten er tussen te schuiven
Wie weet, wordt het nog wat. Ik zeg al, het is veel beter elkaar wat te helpen dan allemaal je eigen obscure favorieten erin proberen te krijgen. Misschien kunnen we zo de invloed van de, euh, minder speciale muziek wat terugdringen.quote:
Welke post? Ja, The Triffids zou helemaal geweldig zijn, natuurlijk. Wide Open Raod of Bury me Deep In Love zouden ook niet misstaan, volgens mij, maar als top-40 hits als Panic of Bigmouth Strikes Again al worden geweerd, hebben Cave of Triffids natuurlijk helemaal geen kans...quote:Op maandag 16 november 2009 17:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wie weet, wordt het nog wat. Ik zeg al, het is veel beter elkaar wat te helpen dan allemaal je eigen obscure favorieten erin proberen te krijgen. Misschien kunnen we zo de invloed van de, euh, minder speciale muziek wat terugdringen.
Als mensen graag The Triffids of Nick Cave zonder Kylie erin zien, zie mijn post
Top 2000 (editie 2009) #1quote:Op maandag 16 november 2009 17:24 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
Welke post? Ja, The Triffids zou helemaal geweldig zijn, natuurlijk. Wide Open Raod of Bury me Deep In Love zouden ook niet misstaan, volgens mij, maar als top-40 hits als Panic of Bigmouth Strikes Again al worden geweerd, hebben Cave of Triffids natuurlijk helemaal geen kans...
dat komt waarschijnlijk omdat Ain't no sunshine van Bill Withers isquote:Op maandag 16 november 2009 15:47 schreef blackEyEz321 het volgende:
[..]
Marvin Gaye staat er niet in?!?!
Jij weet ook alles zeg.quote:Op maandag 16 november 2009 17:31 schreef cafca het volgende:
[..]
dat komt waarschijnlijk omdat Ain't no sunshine van Bill Withers is
Nee, in alfabetische volgordequote:Op maandag 16 november 2009 17:37 schreef Joppe het volgende:
Mijn keuzes (in willekeurige volgorde):
Nu wel net zag ik ze niet. Was toen nog vroegquote:Op maandag 16 november 2009 10:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik zie toch echt 4 nummers. Tegenover 8 van de Sugababes, dat dan weer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |