Nou is het ook niet de eerste keer dat hij ontbreekt, dacht ik. Hij heeft één keer ook alleen de laatste vier uur Top2000 gepresenteerd. Hij wordt ook ouder, hé?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef female81 het volgende:
Wat? Geen Frits Spits??? (Ik lees het bericht nu pas.) Ik wil tijdens de Top 2000 die heerlijk lange volzinnen, vol dramatiek, gewoon door de ether horen schallen.
heb je het tegen mij/over mijn lijstje? Het staat er een beetje verkeerd, ik bedoelde de categorieën apart en niet Nederlands èn vrouwquote:
nope.....quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:00 schreef D. het volgende:
Hebben jullie geluid bij de intro quiz?
http://top2008.radio2.nl/page/08_introspel/2008-12-16
He, gelukkigquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope.....
Dus het ligt niet aan jouw instellingen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:37 schreef OutOfThisWorld het volgende:
5 Bob Marley - Redemption Song (zo goed, peaceman?)
Hij moet nog beginnen op 1 december, logisk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:00 schreef D. het volgende:
Hebben jullie geluid bij de intro quiz?
http://top2008.radio2.nl/page/08_introspel/2008-12-16
Hee wat grappig. Tool - Lateralus heb ik ook in mijn vrije keuze staanquote:Op zondag 29 november 2009 11:11 schreef Mizh het volgende:
Dit zijn jouw vrije keuzes
1 Echo and The bunnymen - Killing Moon
2 Explosions in the Sky - Remember me as a time of day
3 Neil Young - Cinnamon Girl
4 Sufjan Stevens - Casimir Pulaski Day
5 Tool - Lateralus
maar je kan nu de antwoorden wel al zien... das mooi snel....quote:Op zondag 29 november 2009 01:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij moet nog beginnen op 1 december, logisk.
heb eerst een uur moeten kijken tegen wie je het had met je in trok wissers!quote:Op zondag 29 november 2009 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
@ introkwissers: welk jaar staat er in de url...
Zit op Gran Canaria dus heb een uur tijdsverschil!quote:Op zondag 29 november 2009 17:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch knap dat je ondanks dat uur kijken nog binnen 7 minuten weet te reageren. Maargoed, ik merk al dat je niet zo goed met tijden, jaren etc. bent
Ik zal het van de week nog kijken.quote:Op zondag 29 november 2009 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar je kan nu de antwoorden wel al zien... das mooi snel....
Of mensen die een top 10 maken ipv een top 15, ook zoietsquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:44 schreef BramKVO het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die geen of slechts één of twee vrije keuzes ingeven. Ik kon eveneens een top 15 ingegeven hebben met nummers die niet in de voorkeurslijst staan ?
Ik kwam met de beschikbare keuzes uit de lijst echt amper, amper tot 15...Eigenlijk, ik kwam ook maar tot 14...Ik wilde geen dubbele artiesten, en verder was de keuze zo extreem armoedig. En bovendien in een top 15...als ik er nog 1 had bijgezet waren er ook weer andere platen geweest die ik dan net zo goed daar had gewild.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Of mensen die een top 10 maken ipv een top 15, ook zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |