Dus alle ''echte mannen'' slaan hun vrouw inelkaar? Tsja ik heb het nou ook weer niet over bad-guy'squote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:23 schreef TGVkopper het volgende:
Er bestaan ook wel echte mannen hoor, maar dan moet je niet klagen dat je in elkaar geslagen wordt
ja dat zou ik ook denken, maar laurens is 100% heteroquote:
Deze komt in mijn zelfreflectieverslagquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
Mooiboys zijn irritant ja. Maar wat ik ook irritant vind zijn de "echte mannen".
Gasten die alleen maar over bier, voetbal en auto's kunnen praten. En die vrouwen alleen maar zien als neukobject. Ze praten alleen met een vrouw omdat ze haar willen geven, want vriendschap dat kan niet, dat is voor homo's. Net als mannen die niet van voetbal houden, dat zijn ook allemaal homo's.
Vaak werken ze in een fabriek of zijn ze stratenmaker. Ook lezen ze de Veronicagids, gebruiken ze Axe en hebben ze een Volkswagen Golf behangen met Halfords-plastic.
nee want moeder weet dat Laurens daar van houd ....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:25 schreef Adelante het volgende:
Begint het al niet met die moeder die haar zoon als haar dochter behandelt?
Mjah dat was ook een ninja-editquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Deze komt in mijn zelfreflectieverslag
Edit: oh, de laatste 2 regels kloppen niet
Je bent bodybilder? dan begrijp ik het, of als het inderdaad ''moet'' oké. Maar je hebt dan tenminste nog een mannelijk spierlijk lichaam of niet? Laurens niet, dat is een spierloos verwijde manquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:28 schreef poqpoq het volgende:
hej aychelle,
als je je benen scheert ivm sport ben je dan ook verwijfd?
mountainbike. ik voel me vreselijk vrouwelijk en compenseer door mijn vriendin regelmatig te slaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
Je bent bodybilder? dan begrijp ik het, of als het inderdaad ''moet'' oké. Maar je hebt dan tenminste nog een mannelijk spierlijk lichaam of niet? Laurens niet, dat is een spierloos verwijde man
Mjah dat zijn gewoon faghags waarbij die gasten niet meer bereiken dan de friendzone.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef sexymofo het volgende:
Als man (hetero), kan ik me hier ook aan ergeren..... vooral omdat vrouwen dit nog lijken te "diggen" ook.
Ik vind het gewoon zwaar gay om je zo op te stellen, niks mis mee als je gay bent, maar voor het voortbestaan van het menselijk ras hoop ik toch echt dat dit over waait...
Zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:32 schreef afcajos het volgende:
Is het al geoorloofd om als man zijnde naar de zonnebank te gaan?
als mannen me moeten omschrijven zouden het deze woorden zijn:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:31 schreef Multivitamine het volgende:
Maare, hoe zie jij er dan uit TS? Want, misschien willen echte mannen je wel niet.
ik moest wel lachenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:33 schreef poqpoq het volgende:
[..]
mountainbike. ik voel me vreselijk vrouwelijk en compenseer door mijn vriendin regelmatig te slaan.
mannelijk hè?;)
oeh flauw, je hebt wel een punt. Metrosexuelen moet je holocaust-stijl verwerken.
PROVE ITquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
als mannen me moeten omschrijven zouden het deze woorden zijn:
* lief
* knap
* zelfverzekerd
* hottie
* cutie
* mooie voorgevel
Ben verder, zelfverzekerd, motiverend, een onafhankelijke donkere dame, eigenwijs en sexy tegelijk!
dat is echt voor wijfen, zeg me niet dat jij dat wel doetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:32 schreef afcajos het volgende:
Is het al geoorloofd om als man zijnde naar de zonnebank te gaan?
Hottie? Cutie? Knap? Mooie voorgevel?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
* lief
* knap
* zelfverzekerd
* hottie
* cutie
* mooie voorgevel
Ben verder, zelfverzekerd, motiverend, een onafhankelijke donkere dame, eigenwijs en sexy tegelijk!
Shit jij moet haast wel de perfecte vrouw zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
* lief
* knap
* zelfverzekerd
* hottie
* cutie
* mooie voorgevel
sure, maar doe het niet voor zo'n (nep) kleur.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
Je bent bodybilder? dan begrijp ik het, of als het inderdaad ''moet'' oké. Maar je hebt dan tenminste nog een mannelijk spierlijk lichaam of niet? Laurens niet, dat is een spierloos verwijde man
Ze kan niet spellen, en van alinea gebruik heeft ze ook nog nooit gehoordquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Shit jij moet haast wel de perfecte vrouw zijn.
Of heb je verborgen gebreken? Dat je niet kan koken, of 35 katten in je huis hebt bijvoorbeeld.
Ik kan ook heel makkelijk op internet zeggen dat ik 1.80m ben,platinablond, dikke tieten heb en beeldschoon benquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
* lief
* knap
* zelfverzekerd
* hottie
* cutie
* mooie voorgevel
Meer om er niet als lopend lijk uit te zien in de winterquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef sexymofo het volgende:
[..]
sure, maar doe het niet voor zo'n (nep) kleur.
Voorkoming verbranden is prima,
Mee met een lekker ding ook,
als je er echt van geniet, doe je ding...
Maar toch, vind ik het "om er goed uit te zien" bij iets als dit gewoon gay...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Shit jij moet haast wel de perfecte vrouw zijn.
Of heb je verborgen gebreken? Dat je niet kan koken, of 35 katten in je huis hebt bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |