Je kent ze wel: Van die 'mannen' die nog meer op vrouw lijken dan hun vriendin. Waar gaat het heen met de échte mannen, waar blijven ze? Misschien val ik daarom om bouwvakkers etc. Ik kan ze niet aan zien, van de Mannen die hun beenharen scheren, uren voor de spiegel staan en ook nog een roze overhemd dragen
Even een kortr sketc van een ver-vrouwde man (zelfbedacht)
Laurens staat op met een luide geeuw.

Zijn moeder heeft hem wakkergemaakt en zit aan z'n bed met een kop thee en een zachtgekookt eitje en een beschuitje met 40+ kaas. ''Mam, wat lief dat had je niet hoeven doen, zegt Laurens. ''Ach zeg moeder, dat doe ik allemaal voor mijn lieve jongen. Moeder verlaat de kamer en Laurens gaat z'n ontbijtje opeten. Als Laurens zijn klaargemaakte ontbijtje opheeft zet hij de vuile afwas naast z'n bed, z'n bed opmaken kan hij ook niet, want dat doet mam-lief. Laurens pakt zijn Axe-douche gel, roze handoek, gel en scheerschuim. Lekker onder de douche, nog even lekker *fap fap fap* en dan lekker afdrogen. Zijn roze handoekje glijd over z'n lichaam(pje) en kijkt tevreden in de beslagen spiegel. Hij droogt de spiege af, en trekt z'n ondergoed aan. Wel van Bjórn borg natuurlijk, én roze. Daarna z'n stoppelbaardje eraf, en daarna een verzorgend gladmakend crémpje erover. en voilá ''ik ben een perfect geschapen man'' denkt Laurens. Eenmaal op z'n kamer aangekomen werpt hij een lastige blik in z'n kledingkast. Er gaat een grijze g-star broek, een roze overhemd, zwarte nikey sokken en een blauwe diesel trui uit. ''Shit! '' vergeten m'n behaarde benen te scheren, nou dat morgen maar.
Want Laurens is perfect, Laurens scheert z'n benen, draagt roze, koopt z'n crémpjes, colognes en douchegel met een duur merknaampje, want Laurens is gewoon een cheap-ass bitch-slapping-ho-with a dick.
Op school is Laurens natuurlijk geweldig populair onder de meiden, want hij weet de wintermode al in de lente en de nieuwe fifty-six weet hij voordat ie er staat. Verder leest hij modebladen, en z'n persoonlijke record is 2 uur voor de spiegel. Alles zit tot in de puntjes perfect, want stel je voor straks denken mensen nog dat hij onverzorgd is!
Is dit de ''man'' van tegenwoordig, die nog langer voor de spiegel staat dan ik? Hoe vreselijk een man die alles van top tot teen scheert. En dan ook nog kleding draagt die tot aan sokken met een merknaampje is. Over een paar jaar rosé in plaats van bier?
En een pincet bij z'n benen voor de ''onodige haartjes''?
Misschien nóg een extra klodder gel voor de mooie glans?
klach: ver-wijfde mannen, brrr
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O